Jag har följt alla "klaga på moderator"-regler. Det är efter det helt tillåtet att starta en "klagomålstråd".
(FB) Förstör man inte madrasser genom att knulla på dem?
Jag tycker att det är en helt legitim fråga. Jag undrar hur samlag påverkar sänghygienen. Jag kan inte för mitt liv se vad som är tramsigt med det? Jag har bäddat för en seriös diskussion.
Jag tycker helt ärligt att oddball tog ett jävligt dåligt och tramsigt beslut i det här fallet.
(FB) Förstör man inte madrasser genom att knulla på dem?
Jag tycker att det är en helt legitim fråga. Jag undrar hur samlag påverkar sänghygienen. Jag kan inte för mitt liv se vad som är tramsigt med det? Jag har bäddat för en seriös diskussion.
Jag tycker helt ärligt att oddball tog ett jävligt dåligt och tramsigt beslut i det här fallet.
Även mina inlägg om huruvida det är lämpligt att smutsa ner soffan eller bordet på det där sättet (någon sa att hans tjejs ex hade haft sex i soffan rätt mycket) när man har barn, togs bort. Jag tycker faktiskt att även det är en lämplig fråga.
För det är ju inget påhitt att exempelvis satsen kan hamna på soffkuddar och att barnet som vaknar tidigt lägger sitt huvud där.
För det är ju inget påhitt att exempelvis satsen kan hamna på soffkuddar och att barnet som vaknar tidigt lägger sitt huvud där.
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Citat:
Gå och lägg dig istället för att trolla.
Ursprungligen postat av skatteplanering
Citat:
De har du plockat bort, varför då? Nu har jag iallafall skickat PM till dig och jag tycker bara att du är dum i huvudet och att det inte finns någonting mer att disktuera. Jag får nu starta en tråd, om du inte har något mer att tillägga så startar jag en tråd.
Citat:
Du håller bara på att tramsa dig och försöker maskera det som en seriös tråd. Fortsätter du klaga så blir det en till varning, det finns många fler inlägg du inte fått varning för.
Citat:
Jaha, och vad är det som är så jävla tramsigt eller OT med detta? Det beskriver ju verkligheten precis korrekt och är någonting man bör ta hänsyn till lika mycket som man bör tänka på hur katter och pälsdjur förstör soffor, vilket precis är ett RIKTIGT och VERKLIGHT problem som finns i VERKLIGHETEN.
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Förstör man inte madrasser genom att knulla på dem?
Antal inlägg: 2.
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Ämne: Förstör man inte madrasser genom att knulla på dem?
Antal inlägg: 2.
Citat:
Det rinner fittsaft (med sperma i ifall man kommit i tjejen), svett och annat gott ner i lakanet och ner i madrassen när man knullar, det kan ni inte förneka.
Förstör man inte madrassen då egentligen? Blir den inte jävligt äcklig ganska fort?
Förstör man inte madrassen då egentligen? Blir den inte jävligt äcklig ganska fort?
Citat:
Det vet jag ingenting om, jag får inte knulla och jag är oskuld.
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk