2017-10-30, 21:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Skyldiga till att lura folket i syfte att ge politiker incitament för hårdare lagstiftning och kurspåverkande aktiviteter. Följ pengarna

Varken du, jag eller någon annan kan hitta bevis för att någon faktiskt blivit skjuten så att fälla någon för det är bara att glömma

För inte alls många dagar sedan skrev du i just denna tråd:
Citat:
Vapenlagar kommer de inte skärpa, möjligen hade de hoppats på att opinionen svänger något (många bäckar små). Däremot hade jag inte blivit förvånad om det dyker upp krav på metalldektetorer i områden där det rör sig mycket folk om något år eller två.

Så när snackade du skit? Nu i detta inlägg, i det tidigare inlägget eller hela tiden?
Jag helgarderar med full insats på "hela tiden"! Du har helt enkelt trollat dig förbi all trovärdighet du någonsin haft..
Citera
2017-10-31, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så när snackade du skit? Nu i detta inlägg, i det tidigare inlägget eller hela tiden?
Jag helgarderar med full insats på "hela tiden"! Du har helt enkelt trollat dig förbi all trovärdighet du någonsin haft..
Du vet varför, vi får inte information av de som normalt skall ge korrekt information. Att denna false flag var så ruskigt klantigt utförd kunde nog ingen gissa. Jag erkänner direkt att jag hade fel i början men det var ju åt "fel håll...", det var alltså klantigare än vad jag eller troligen någon annan kunnat gissa

Att du köper historien visar gör bara att om någon haft kvar något litet förtroende för dig så har man tappat det nu. Du vet lika väl som vi andra att detta är en enda stor bluff
Citera
2017-10-31, 07:27
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Börjar fundera på om Harvey Weinstein affären och påföljande häxjakter och kampanjer i sociala medier började som en avledningsmanöver för att folk skulle sluta nysta i det här.

Ögonvittnen har tystats och folk som förhörts har fått sina mobiler raderade.

Flera vittnen har beskrivit att de beskjutits från olika håll.

https://www.youtube.com/watch?v=8lxdkkB5eRw

Här är ett exempel på ett vittne som beskriver att de beskjutits från marknivå och inte enbart från hotellet.

Ett vittne beskriver att hon förvarnats av en kvinna som säger att alla i publiken kommer att dö ikväll.

Människorna bakom det hela kommer fram till att "jahapp, vi väckte inte opinion för att avväpna civilbefolkningen den här gången heller så att vi ostört kan införa den nya världsordningen. Tillbaks till ritbordet. Hur skall vi få demem att sluta prata om vad som faktiskt hände? Ta upp sexuellt utnyttjande och trakasserier som hände för 15-20 år sedan!"
Senast redigerad av Bleppe_Bf 2017-10-31 kl. 07:36.
Citera
2017-10-31, 09:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
...
Flera vittnen har beskrivit att de beskjutits från olika håll.

https://www.youtube.com/watch?v=8lxdkkB5eRw

Här är ett exempel på ett vittne som beskriver att de beskjutits från marknivå och inte enbart från hotellet....

Corinne Lomas ja, den stackars tjejen är ju ett ypperligt exempel på hur konspirationsteoretiker desperat försöker vrida precis allt till "bevis" för sina snurriga påhitt..
Hälften av konspirationsteoretikerna (eller nut jobs som de kallas på Corinnes twitter) tolkar hennes vittnesmål som bevis för att det skulle varit flera skyttar, den andra hälften har fullt upp med att svartmåla henne som "crisis actor" eftersom hon även har varit med hos Dr Phil i ett avsnitt om narcissister...

Corinnes twitter: https://twitter.com/CorinneLomas?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eser p%7Ctwgr%5Eauthor

Lite blandat om att hon skulle vara en crisis actor...
https://www.youtube.com/watch?v=4L52cNn6cc0
https://www.youtube.com/watch?v=VGO-nFcD_MQ
https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/749f9c/lv_shooting_eyewitness_also_appeared_on_dr_phil/
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message3652594/pg1

Sen har vi ju även de konspirationsteoretiker som, likt KlokOchSnygg, hävdar att ingen blev skjuten eller skadad över huvud taget...
Det verkar ju rent omöjligt att vara konspirationsteoretikerna till lags
Citera
2017-10-31, 16:32
Medlem
Citat:
Sen har vi ju även de konspirationsteoretiker som, likt KlokOchSnygg, hävdar att ingen blev skjuten eller skadad över huvud taget...
Det verkar ju rent omöjligt att vara konspirationsteoretikerna till lags

Vet man var man skall leta är det ganska enkellt att räkna ut att detta gick fullständigt åt helvete för deep state gänget. Media visar det självklart inte men de har börjat bli rädda
Soros tjänade troligen inte på händelsen och han har placerat om pengar (inga småsummor) och kommer troligen dra sig ur hur han normalt tjänar sina kulor.
Hillary Clinton börjar bete sig annorlunda när hon blivit intervjuad, inte alls lika kaxig.
De som känner till hur andra brukar bete sig påstår att de märker förändringar.

Problemet med Las Vegas är att det går att säga att det var en false flag utan att bli betraktad som en idiot, tvärtom fattar de flesta att det var det. Det ligger en kritisik massa i detta, når man den kritiska massan av människor som förstår att det inte stämmer så växer det mer och mer.
Även om Google, Facebook och evnetuellt andra gör vad de kan för att städa bort så klarar de inte att rensa. Krafterna mot deep state har blivit för starka. Och när de rensar dyker det upp andra plattformar som växer sig starkare mycket snabbt. En sida som växt i rekordartat sista tiden är https://www.bitchute.com/ . Jag tippar på att det är en och annan svordom som yppas när de diskuterar vad som egentligen gjorts och hur dum man får lov att bli.
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2017-10-31 kl. 16:35.
Citera
2017-10-31, 16:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vet man var man skall leta är det ganska enkellt att räkna ut att detta gick fullständigt åt helvete för deep state gänget. Media visar det självklart inte men de har börjat bli rädda
Soros tjänade troligen inte på händelsen och han har placerat om pengar (inga småsummor) och kommer troligen dra sig ur hur han normalt tjänar sina kulor.
Hillary Clinton börjar bete sig annorlunda när hon blivit intervjuad, inte alls lika kaxig.

Problemet med Las Vegas är att det går att säga att det var en false flag utan att bli betraktad som en idiot, tvärtom fattar de flesta att det var det. Det ligger en kritisik massa i detta, når man den kritiska massan av människor som förstår att det inte stämmer så växer det mer och mer.
Även om Google, Facebook och evnetuellt andra gör vad de kan för att städa bort så klarar de inte att rensa. Krafterna mot deep state har blivit för starka. Och när de rensar dyker det upp andra plattformar som växer sig starkare mycket snabbt. En sida som växt i rekordartat sista tiden är https://www.bitchute.com/ . Jag tippar på att det är en och annan svordom som yppas när de diskuterar vad som egentligen gjorts och hur dum man får lov att bli.

Jättemånga ord men ingen som helst fakta, inga bevis, ingenting alls anat än en massa bludder faktiskt... Vad sägs om att du försöker förklara och bevisa som omväxling?
Citera
2017-10-31, 20:22
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:

”Deep state gänget”?
Las vegas skjutningen är redan borta från alla flöden, precis som vid alla andra liknande händelser. Business as usual.
Motivet kan vi bara spekulera i, men tro inte för en sekund att ”vi” har vunnit någon mark här och att fienden är rädda eller börjar dra svansen mellan benen.
Jag vill inte grusa din förhoppning om att saker och ting börjar bli bättre och att sanningen börjar nå ljuset, men saker och ting börjar inte bli bättre och sanningen är inte i närheten av ljuset.

Vi kommer aldrig få svaren på vad som skedde i vegas. Inte ens om 50 år.
Get used to it
Citera
2017-10-31, 20:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
”Deep state gänget”?
Las vegas skjutningen är redan borta från alla flöden, precis som vid alla andra liknande händelser. Business as usual.
Motivet kan vi bara spekulera i, men tro inte för en sekund att ”vi” har vunnit någon mark här och att fienden är rädda eller börjar dra svansen mellan benen.
Jag vill inte grusa din förhoppning om att saker och ting börjar bli bättre och att sanningen börjar nå ljuset, men saker och ting börjar inte bli bättre och sanningen är inte i närheten av ljuset.

Vi kommer aldrig få svaren på vad som skedde i vegas. Inte ens om 50 år.
Get used to it

Precis, folk tappar snabbt intresse och terrordåd eller attacker som den i Vegas blir snabbt ointressanta och får så gott som aldrig några följder, vilket den påstådda ”eliten” rimligtvis borde vara medvetna om förutsatt att de inte är totalt hjärndöda...

Edit: terroroffer i västvärlden - staplarna som pekar uppåt, terror i övriga världsdelar - staplarna nedåt: https://www.reddit.com/r/dataisbeautiful/comments/79n9t5/daily_fatalities_by_terror_attacks_since_2007_the/

Bortförklara gärna den grafen med att det skulle vara nån elit som försöker försvaga oss västerlänningar..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-10-31 kl. 20:49.
Citera
2017-10-31, 21:17
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Precis, folk tappar snabbt intresse och terrordåd eller attacker som den i Vegas blir snabbt ointressanta och får så gott som aldrig några följder, vilket den påstådda ”eliten” rimligtvis borde vara medvetna om förutsatt att de inte är totalt hjärndöda...

Edit: terroroffer i västvärlden - staplarna som pekar uppåt, terror i övriga världsdelar - staplarna nedåt: https://www.reddit.com/r/dataisbeautiful/comments/79n9t5/daily_fatalities_by_terror_attacks_since_2007_the/

Bortförklara gärna den grafen med att det skulle vara nån elit som försöker försvaga oss västerlänningar..

Vi vet båda att vi är på helt olika blad om hurvida saker och ting är något stort som styrs bakom kulisserna.
Jag skulle säga att oddsen är ganska 50/50 hurvida dina logiska slutsatser är korrekta vs mina ibland långsträckande teorier.
Du behöver inte argumentera emot i den siffran, lets just agree to disagree

Men här håller jag med dig,

Och om det är deep state som ligger bakom alla dåd så är för det första deep state ännu ett illa-klingande namn som det nya illuminati typ.
Kortsiktiga motiv som cash eller lagförändringar finns inte på kartan.
Det är som en mullvad som gräver med tassarna medans godiset ligger 100 meter under marken typ.

Det finns en större förklaring till det som sker, men det är inte foliehattarnas tafatta försök till bov-jakt, och det är heller inte så enkelt som du vill få det att framstå.
Tyvärr kan jag inte ge någon djupare teori om hur djupt kaninhålet egentligen går, men jag tror det är djupare än någon av oss kan föreställa oss.

Lets keep it at that
Citera
2017-10-31, 21:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vi vet båda att vi är på helt olika blad om hurvida saker och ting är något stort som styrs bakom kulisserna.
Jag skulle säga att oddsen är ganska 50/50 hurvida dina logiska slutsatser är korrekta vs mina ibland långsträckande teorier.
Du behöver inte argumentera emot i den siffran, lets just agree to disagree

Men här håller jag med dig,

Och om det är deep state som ligger bakom alla dåd så är för det första deep state ännu ett illa-klingande namn som det nya illuminati typ.
Kortsiktiga motiv som cash eller lagförändringar finns inte på kartan.
Det är som en mullvad som gräver med tassarna medans godiset ligger 100 meter under marken typ.

Det finns en större förklaring till det som sker, men det är inte foliehattarnas tafatta försök till bov-jakt, och det är heller inte så enkelt som du vill få det att framstå.
Tyvärr kan jag inte ge någon djupare teori om hur djupt kaninhålet egentligen går, men jag tror det är djupare än någon av oss kan föreställa oss.

Lets keep it at that
Absolut - vi behöver inte tjafsa om detta men jag är lite nyfiken på om du tittade på länken? Det är ju rätt talande hur liten del av all skit som står för nästan allt det som diskuteras här..
Citera
2017-10-31, 21:50
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Absolut - vi behöver inte tjafsa om detta men jag är lite nyfiken på om du tittade på länken? Det är ju rätt talande hur liten del av all skit som står för nästan allt det som diskuteras här..

Svart på vitt.
Att terrordåd i västvärlden uppmärksammas på det vis som det görs, som något enormous, jämfört med det som idag sker på andra sidan västvärlden talar sitt tydliga språk.
Shit happens.
Och med samhällsutvecklingen kan vi nog räkna med mer trubbel på vår sida skalan i framtiden när världen närmar sig ett utjämnande. Det är ju ändå vad den stora folkförflyttningen innebär i slutändan.

I rest my case.

Det kanske är så jävla enkelt att det finns jävligt många illasinnade människor som är helt fucked up, men det betyder inte att jävligt märkliga omständligheter i fall som Sandy hook eller vegas är mindre märkliga.

Hade vi börjat analysera terrordåd i Nigeria kanske vi hade skakat på huvudet och undrat hur i helvete den här soppan ens kan accepteras. Konspirationen i alla dessa terrordåd är så mycket mer uppenbar än de vi bollar med här i väst som 9/11 exempelvis.

Att det sker 99 gånger fler terrordåd på andra sidan jämfört med i väst talar varken för eller emot att det finns en större konspiration.

Kaninhålet går djupt. Djupare än vi kan föreställa oss. Tror jag.
Citera
2017-10-31, 22:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Svart på vitt.
Att terrordåd i västvärlden uppmärksammas på det vis som det görs, som något enormous, jämfört med det som idag sker på andra sidan västvärlden talar sitt tydliga språk.
Shit happens.
Och med samhällsutvecklingen kan vi nog räkna med mer trubbel på vår sida skalan i framtiden när världen närmar sig ett utjämnande. Det är ju ändå vad den stora folkförflyttningen innebär i slutändan.

I rest my case.

Det kanske är så jävla enkelt att det finns jävligt många illasinnade människor som är helt fucked up, men det betyder inte att jävligt märkliga omständligheter i fall som Sandy hook eller vegas är mindre märkliga.

Hade vi börjat analysera terrordåd i Nigeria kanske vi hade skakat på huvudet och undrat hur i helvete den här soppan ens kan accepteras. Konspirationen i alla dessa terrordåd är så mycket mer uppenbar än de vi bollar med här i väst som 9/11 exempelvis.

Att det sker 99 gånger fler terrordåd på andra sidan jämfört med i väst talar varken för eller emot att det finns en större konspiration.

Kaninhålet går djupt. Djupare än vi kan föreställa oss. Tror jag.

Det bästa jag sett dig skriva! Att du kan överväga att orsaken till många dåd kan vara vanlig jävla ondska (kanske t.o.m olycka, desperation eller hämndbegär - mina tillägg) gör det mycket lättare, i alla fall för mig, att ta dig på allvar även när du ”konspirerar” fullt ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in