2017-10-31, 02:52
Medlem
217 inlägg och inte en jävel som är redo att ta reda på sann fakta! Jag skrev det i en annan tråd igår att FB blivit sämre och sämre för varje månad som går vilket bevisas i denna tråd ännu engång!
Verkar som att vi dödsförklarar folk på rullande band baserat på ålder och folk knytna till adresser där brott begåtts!
Well här kommer iaf 100% Info samt bekräftelse på den avlidne!

Mannen heter Bilal hammoud och är från Uppsala ursprungligen,
född 19820416-0595! Står skriven i Stockholm dock en bit bort från adressen han avrättades på.

En gangster som härstammar från Libanon/Palestina och som livnärat sig på knarkförsäljning och annan brottslig verksamhet, motiv till mordet kan ju va precis vad som helst med tanke på hur den här mannen levt sitt liv, vem som mördade honom kommer nog inte att komma fram via polisiära åtgärder, men ryktet går snabbt på gatan och inom loppet av 10 dagar så vet dom flesta med den livsstilen runt om i stan vem eller vilka som ligger bakom mordet!

Instämmer med tidigare kommentarer om att MOD bör radera bort en del kommentarer samt varna en del användare som bara sprider en massa vilseledande Info och annat skit i denna tråd!

Har inte haft tid att kolla Facebook sida eller instagram men det finns väl förhoppningsvis andra som kan sköta den biten. Ha en fortsatt trevlig kväll
Citera
2017-10-31, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notsocool
217 inlägg och inte en jävel som är redo att ta reda på sann fakta! Jag skrev det i en annan tråd igår att FB blivit sämre och sämre för varje månad som går vilket bevisas i denna tråd ännu engång!
Verkar som att vi dödsförklarar folk på rullande band baserat på ålder och folk knytna till adresser där brott begåtts!

född 19820416-0595! Står skriven i Stockholm dock en bit bort från adressen han avrättades på.

En gangster som härstammar från Libanon/Palestina och som livnärat sig på knarkförsäljning och annan brottslig verksamhet, motiv till mordet kan ju va precis vad som helst med tanke på hur den här mannen levt sitt liv, vem som mördade honom kommer nog inte att komma fram via polisiära åtgärder, men ryktet går snabbt på gatan och inom loppet av 10 dagar så vet dom flesta med den livsstilen runt om i stan vem eller vilka som ligger bakom mordet!

Instämmer med tidigare kommentarer om att MOD bör radera bort en del kommentarer samt varna en del användare som bara sprider en massa vilseledande Info och annat skit i denna tråd!

Har inte haft tid att kolla Facebook sida eller instagram men det finns väl förhoppningsvis andra som kan sköta den biten. Ha en fortsatt trevlig kväll
Du snackar säkert massa skit för det första. Jag bor i Uppsala och här snackas det snabbt som fan om någon hemmahörande här osv, blir skjuten. Som i Stenhagen nån månad sen, det gick inte ens en timme och alla visste vem det var. Likaså dödsskjutningen i Boländerna, en timme å alla hade ett namn på BO. Du är noll trovärdig. Godnatt med dig!
Citera
2017-10-31, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Du snackar säkert massa skit för det första. Jag bor i Uppsala och här snackas det snabbt som fan om någon hemmahörande här osv, blir skjuten. Som i Stenhagen nån månad sen, det gick inte ens en timme och alla visste vem det var. Likaså dödsskjutningen i Boländerna, en timme å alla hade ett namn på BO. Du är noll trovärdig. Godnatt med dig!

haha idiotiska kommentarer förtjänar inte ens ett svar! Men till skillnad från dig så har jag haft rätt på alla mina tidigare trådar där jag namngett BO! Så mina uppgifter är alltid trovärdiga för dom erfarna FB användarna! Gå lägg dig och sov kompis vakna upp till en ny dag så får vi se om jag snackar goja eller inte
Citera
2017-10-31, 03:15
Medlem
Fregrettos avatar
Citat:

Bilal hammoud som medverkade i det misslyckade postterminal rånet 2008?
Citera
2017-10-31, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
Bilal hammoud som medverkade i det misslyckade postterminal rånet 2008?
Yes det stämmer
Citera
2017-10-31, 04:12
Medlem
Conse...s avatar
Citat:

född 19820416-0595!
Står skriven i Stockholm dock en bit bort från adressen han avrättades på.
Att ta reda på sann fakta om detta mord... Folk i tråden har säkerligen försökt. Lite onödigt att kritisera användare här för att inte ha fått fram BO:s namn på sex timmar, tycker jag.

Vi lär få se om det är rätt namn du fått fram...

Om vi utgår från att du har rätt är BO med här
https://www.aftonbladet.se/nyheter/article12121644.ab
Tråd om postterminalrånet
(FB) Postcentralen i GBG rånad
Citera
2017-10-31, 04:15
Medlem
frobozzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag sa ju att det är ett hem för ensamkommanden i närheten. Säkert någon från hemmet som gått ner och skjutit någon.

Du och nån annan syftar på hemmet i storängen dryga 2km därifrån. Hur mycket jag avskyr Afghanistan-haveriet är det mig veterligen inga problem alls med de som bor där. De rån/misshandelsfall som händer vid forum nacka kommer mer från jarlaberg.

Som andra sagt - sickla är extremt lugnt så det är lite oväntat ställe för en skjutning.
Citera
2017-10-31, 05:22
Medlem
Bewnhurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree

Blir man skjuten på hemmaplan så kommer ordet ut betydligt fortare än om det händer i en annan stad. Eftersom att det här handlar om självsanering är det ju svårt att bli ledsen.
Citera
2017-10-31, 06:23
Medlem
Om det nu är namnet på den avlidne som nämnts senast i tråden.

Vad kan då motivet vara?
Håller han fortfarande på med brott eller slutat?
Citera
2017-10-31, 06:28
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conse...
Att ta reda på sann fakta om detta mord... Folk i tråden har säkerligen försökt. Lite onödigt att kritisera användare här för att inte ha fått fram BO:s namn på sex timmar, tycker jag.

Vi lär få se om det är rätt namn du fått fram...

Om vi utgår från att du har rätt är BO med här
https://www.aftonbladet.se/nyheter/article12121644.ab
Tråd om postterminalrånet
(FB) Postcentralen i GBG rånad

Låter ju som ett betydligt troligare offer än övriga spekulationer i tråden.

Att kolla adresser och gissa är ju helt meningslöst. Det förvånar mig inte att en gangster med en hotbild mot sig har flyttat till Nacka. Han hyrde säkert i andra hand eller bodde hos nån bekant. Mordplatsen säger mer om offret än om Sickla och Nacka.
Citera
2017-10-31, 06:56
Moderator
v50s avatar
OT raderat, här i tråden tar man upp det aktuella brottsfallet önskar man diskutera hur många som blivit skjutna i en viss stad så kan man göra det i delforumet brott och brottsbekämpning (BoB), vill man diskutera invandring generellt och dess konsekvenser finns delforumet integration och invandring alternativt BoB om det är deras överrepresentation inom brott som man vill ta upp.

/ Moderator

Citera
2017-10-31, 06:57
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad

/ Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto