Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
http://www.aikfotboll.se/nyheter/daniel-sundgren-till-sjukhus
Akuta andningsbesvär låter obehagligt men det är bara å hoppas på det allra bästa för Sundgren.
Man får givetvis hoppas att det reder upp sig, trots skilda klubbar är sådant där aldrig trevligt att höra om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Steff83
Nja. Jag bor i Gbg, och jag vet att dom är hårt ansatta av fansen. Dom accepterar inte två förluster i rad på hemmaplan. Och absolut inte mot ett "sämre" lag. Dom vill absolut avsluta snyggt.
Jönköping-Östersund har ju båda lagen all anledning att gå för fullt av olika skäl som bekant. ÖFK är väl ändå knappa favoriter trots naturgräs och svårspelad motståndare.
Vi hade en liknande avslutningsmatcher för några år sedan hemma mot Gefle som slogs om kval, vi ledde med 2-0 och tappade till 2-2 om jag minns rätt.
Beträffande kraven förändras inte något av avslutningsmatchen egentligen, det är givetvis alltid skönare att vinna men en seger blir ett "jahapp, gött att skicka plastaskit till kval istället för J.Södra" medan en förlust mest blir ett "Jahapp, det var väl symptomatiskt för denna säsongen".
ÖFK har ju Bilbao borta i benen med men lär ändå gå all-in för att jaga den där europaplatsen.
Idag skall vi alltså möta AIK på Friends, så otaggad på den matchen har jag nog aldrig varit som nu. Lyckas vi undvika torsk där så är det ju en skräll.