2017-10-29, 19:54
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berranisse

Men gör ni på själva på Flashback?
Ni kastar ut och anklagar den ena och den andra kändisen för både det ena och det andra utan att oftast ha några belägg för era anklagelser.

Hur skulle ni själva reagera om ni eller en anhörig hängdes ut på Flashback helt utan det finns någon sanning bakom?

Jag skulle inte reagera eller bry mig alls. FlashBack är bara en eko-kammare för en liten skara dödskarkarnazister. Vem bryr sig om vad de sitter och pratar om? Det sitter säkert SD-röstande lönnfeta byggarbetare i nån bod och pratar om det också. Det är väl ingen uthängning.

Vem fan bryr sig vad dödsknarkarnazister och SD-röstare pratar för skit med varandra?

Problemet är förstås om det av en händelse råkar trilla in någon moraliskt högstående människa som aldrig skulle intressera sig för skvaller av denna typ.

Du själv till exempel letade bra efter ett recept på småkakor och klickade på helt fel länk.

För nyfiken som vi andra är du inte. Nej då...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c014
Klart det finns saker som tyder på att det kan vara Soran, men just nu är det för lite information för att man ska känna sig helt säker på att det är han det handlar om.

Att jag efterfrågar bättre kvalité på inläggen har ingenting med min förmåga att se Soran som våldtäktsman eller ej, men det är lite väl mycket folk som kommer in och skriker att det är Soran bara för att de vill att det ska vara han, troligtvis pga utländsk härkomst och visar det sig att det är någon annan så blir det "det kunde varit han"

Sign chadde som bevisat haft insyn har redan den 20 oktober pekat ut att DN artikeln skulle handla om Soran!
Citera
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrolla
Men för FAAAN! Vad mer behöver ni! Ett massivt båd efter Soran, har haft ett samarbete med Discovery (hur många komiker har haft det), slutat vara ute på sociala medier osv. osv. Det ÄR kurden, era apologetiska patrask!!!

Bättre han stoppas nu än försent när han använder bombbälte.
Uppenbart har han blivit islamiserad.
Nu:
https://www.google.se/search?q=soran...cVrATG4hayL0M:

Då:
https://www.google.se/search?q=soran...kElpIkPAR1O9M:
Citera
2017-10-29, 19:55
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Instigma
Hold your horses.

Discoverys Emir säger ju att personen inte jobbar för dem utan att det var ett framtida projekt komikern var bokad för, som nu innan det ens påbörjats, avslutats.

Vilket säger mig, som läskunnig. Det är inte SI

Ja? Soran jobbar inte för Discovery. Har varit inblandad tidigare. Var tilltänkt för framtida projekt. Så är det med projektanställningar, man är inte fast anställd. Vad är det som är så svårt att förstå?
Senast redigerad av Kid-Stardust 2017-10-29 kl. 19:57.
Citera
Medlem
Blivit mer tveksam nu än innan expressen och Aftonbladet publicerade sina artiklar.

Exakt vad skulle Soran ha med vinter OS att göra? Han är endast fotbollsintresserad och har endast en tidigare erfarenhet kring något som kan liknas vid kommentator/reporter.

Och till er som använder kommentarer på Sorans Instagram och Facebook som argument, hur efterblivna är ni?

De är ju självklart ett resultat av vad som skrivs i denna tråd.

Gräv vidare.
Senast redigerad av bjurskan 2017-10-29 kl. 19:56. Anledning: Stavfel och fel formulering
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mizzzan
Med tanke på OS kopplingen skulle jag säga Jonas Karlsson.
Jonas Karlsson är sportjournalist, tidigare länge på SVT, och är absolut ingen komiker. Vilket skämt.
Finns en Jonas Karlsson som är skådis också. Han kanske kan kallas lite rolig ibland. Är dock inte kopplad till Discovery och har aldrig sett honom i något som har med sport att göra.
Du och den andre fånen som också fick en snilleblixt som gav kortslutning har kanske rört ihop det?
Släpp Jonas Karlsson alltså.
Citera
2017-10-29, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Soran gästspelade under Europa-League finalen i fotboll för Discovery. Tror inte han har haft någon roll sedan dess.

Kanal 5 ägs av Discovery, där har han figurerat x antal gånger, då inte i sportsammanhang.
Jag utesluter Soran helt då han har haft mycket med Discovery att göra tidigare.
Citera
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygandeflax
Jaha du hade förstås slängt dig direkt på luren och informerat hela världen om din bäste vän hade gjort nåt sånt här? Inte för att jag gillar Betnér och inte för att NÅGOT är bevisat ang SI, men man är väl lojal mot sina kompisar in i det sista eller?

Går inte Betnér ut med en update på fb eller liknande, så kommer han förlora oerhört mycket respekt, då han är feminist själv nämligen.

Tror faktiskt inte Betnér vet om det här, man berättar väl inte allt för sin vän precis.

Var är alla riktiga feminister? fan bara massa jävla muppar hela högen, pinsamt! Så jävla många som kallar sig det och röstar F!, men dom gör inte ett jävla skit åt nuvarande situation.

cissi wallin är en av dom få som faktiskt öppnat käften och förändrat mycket hittills.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blankdank
Det sjukaste som framkommit i den här tråden är hur många det är som vägrar tro att Soran kan ha våldtagit någon med påståenden som att han utstrålar snällhet!? Han utstrålar verkligen inte snällhet, hur jävla naiva är ni egentligen? Han må ha jävligt klena axlar och en vacklande blick men han utstrålar lömskhet om något.
Ni är ju en stor del av problemet i dessa övergrepp då ni har sådan överdriven tillit till den första bästa svartmuskiga mannen som visar den minsta tillstymmelse till inställsamhet och gör sig till med att prata med ljus stämma och höja på ögonbrynen. Ni skulle gladeligen skicka era tonårsdöttrar till en fest där Soran är konferencier och sedan slå dövörat till när dom försöker nämna vad dom varit med om.

Många + på det inlägget.

Soran har krupit under skinnet framförallt på naiva vänstermänniskor genom sin påstådda feminism och uppenbara SD-hat men bakom den väl polerade utsidan lurar bara ännu en störd megalomanisk kurd.

Det har gått så långt att han själv kan stolt uttrycka öppet vilken nationalist han är medan han i nästa stund tillåts smutsa ner andra nationalister, framställs som någon expert i statsmedia om kurders rättigheter osv..

Självklart har han känt sig orörbar och grisat runt å de grövsta, ivrigt påhejad av feminazis, PK-eliten och vänstermedia.

Fallet ser ut att kunna bli hårt, bra.

Nån som vet om Kakan Hermansson uttalat sig?
Citera
Avstängd
Stäng

Soran Ismail
Foto: Anders Ylander / ANDERS YLANDER GT/EXPRESSEN

Emir Osmanbegovic
Foto: Foto: Andreas Lundberg/Tv4

Det hela började som ett munhugg mellan två polare på Twitter.
Nu står det klart att Soran Ismail dyker upp i tv-rutan i Discoverys sändning av Europa League-finalen.
– Han satte mig på pottan framför alla sina följare, säger Emir Osmanbegovic Sportchef på Discovery Networks Sweden.
– Haha, han lär fundera en gång extra innan han slänger ur sig löften så här igen, svarar Soran Ismail.
Få alla sportnyheter snabbt och
Citera
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fubuki
Ja men det är ju knappast fotboll på vinter-OS.... eller har de vänt upp-och-ned på allt i den här världen? Han kan ju inget om ngn annan sport!

Nä, men det var väl förmodligen nåt ploj-artat trams som skulle göras. Så är det ju vid varje OS.
Citera
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Oavsett så bör vi blattekillar vara försiktiga med svenska brudar, kanske montera en dold kamera i sängkammaren. Känns som alla löper risk att bli anmälda för "våldtäkt".

Jag ville inte "innerst inne".
Han borde "märkt" genom min tystnad att jag inte ville
Jag ville suga kuk men inte "ha sex, därför våldtog han mig"

osv osv
Är det lagligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in