2017-10-29, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Henvänsterns och journalisternas triumf om det INTE är han kommer att vara outhärdlig
Va? Soran är knappast henvänsterns darling.

Henvänstern kräver hundraprocentig "No Pasarán"-lojalitet. Deras guilt-by-association-kedja försvagas inte med tid och rum. Om du sätter dig på en caféstol som månader veckor tidigare användes av en person som känner en person som känner Marcus Birro som kan misstänkas för att vara krypto-SD så normaliserar du rasismen. En sann antirasist skulle ha tagit på sig gumminhandskar och munskydd, avlägsnat och kremerat stolen och skickat askan till samma ställe där man förvarar utbränt kärnbränsle.

Hur rimmar dessa krav med Soran, som skrivit i SvD (där fascistrasisterna Arpi och Gudmundson också skriver) och umgås med diverse SD:are och annat liknande folk privat, eftersom han saknar den paniska beröringsskräck som henvänstern har? Svar: Illa, och det har han nog fått höra många gånger. Han är såklart mer accepterad än låt säga Hanif Bali, men långt ifrån oproblematisk.
Citera
2017-10-29, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Den misstänkte är ju givetvis inte häktad! Vad har du drömt det? Om han så vore hade ju namnet varit ute via häktningspappren.

Sorans senaste tweet är från fredag morgon. Om jag får gissa så blev han anhållen under fredag förmiddag och sedan har det skett någon form av häktningsförhandling under helgen som kommer att offentliggöras på måndag.

https://twitter.com/lekofalk/status/923974295226896386
(FB) Känd svensk komiker utreds för våldtäkt

"Golden Falcon" kan vara ett troll, men "Undrande87" verkar inte vara det om man tittar på ett orelaterat fall där skribenten tidigt gick ut med korrekta uppgifter: (FB) En person avliden & en skadad vid skottlossning i Enskededalen, Stockholm 20171019
Citera
2017-10-29, 05:54
Medlem
Hela detta spektakel får mig att gnugga knogarna likt Von Anka när han dyker in i sitt eget hav av mynt.
Citera
2017-10-29, 06:11
Medlem
Såååå har det kommit fram något nytt ännu eller gissar ni fortfarande.. hade det varit Martin Timell hade Expressen varit fullklottrad nu men det står inte ett skit om vår vän kurden
Citera
2017-10-29, 06:23
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Flera kvinnor ska ha polisanmält en svensk komiker för våldtäkt, uppger Dagens Nyheter.

– Han kallade mig hora och slyna när jag ifrågasatte hans beteende eller sparade saker han skrev, berättar en annan kvinna för DN.

Den utpekade mannen som nu utreds är en känd komiker som ofta ses delta i både tv- och radioprogram.

Finns inte så många att väja på!
Bara det inte är Robert Gustavsson sen får det vara vem fan det vill' men helst att det är den vidrige Özzan
Citera
2017-10-29, 06:24
Medlem
Så mycket präktiga människor som åker dit 🤣😂. I dom lugnaste vattnen...
Virtanen och soran...så djävla bra!!
Citera
2017-10-29, 06:25
Medlem
JahLoves avatar
Om det nu är Soran, så ställs nog kommande show in snart. Den ska va 9/11

https://www.ticketmaster.se/event/sw...language=sv-se
Citera
2017-10-29, 06:34
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JahLove
Om det nu är Soran, så ställs nog kommande show in snart. Den ska va 9/11

https://www.ticketmaster.se/event/sw...language=sv-se

Du kan nog glömma att dom ställer in om det handlar om en blatte.
Citera
2017-10-29, 06:44
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Say what?? Soran Ismail??
Citera
2017-10-29, 06:53
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Bara det inte är Robert Gustavsson sen får det vara vem fan det vill' men helst att det är den vidrige Özzan
Soran Ismail syns ofta i radioprogram
Citera
2017-10-29, 07:02
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupeter
Det är för guds skull påståenden och skvaller som ska backas upp med KÄLLA!
Hittills så finns inte ett skit konkret att gå på!
Det här är ett diskussionsforum där det sedan forumets födelse spekulerats och dividerats om möjliga gärningsmän. Att kräva att allt ska innehålla en 100% källa är ju bara för gulligt naivt. För övrigt är det inte jag som påstår att det är Soran, utan att jag skrev att det mesta pekar mot honom (utifrån det jag läst) men det kan givetvis vara fel även om jag inte tror det just nu.
Citera
2017-10-29, 07:07
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Det är ju DU som svarar på frågor du inte har information att backa upp, juvenila lågpanna.

Det är inte JAG som skall visa på information att Soran INTE blivit anmäld för 3 våldtäkter, när du påstår att han ÄR anmäld för 3 våldtäkter och gör så utan några belägg alls.

Jävlar folk är korkade asså.
Du är ju rolig som går igång så mycket på så lite. Jag har inte påstått någonting förutom att mycket i nuläget pekar mot en känd komiker som det spekuleras om i tråden medan det är helt andra individer som hänger ut honom. Ditt patetiska sätt att uttrycka dig i skrift säger mer om vem du är än någon annan. Om du får så högt blodtryck av så lite borde du inte läsa på skvallerforum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in