2017-10-26, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glajjan
Vad har TS för problem med originaltråden? Hur motiverar TS att den extra trådens behov?
Jag tycker dina trådstarter är infantila med alla !!! STORA BOKSTÄVER.

Originalet:
(FB) Fängslade KI-forskaren dömd till döden i Iran

GALEN!! EXTRA EXTRA!!! SE HIT!!! :
(FB) SPIONSKANDAL? Ordnar israeliska Mossad svenskt boende och PUT till spion? (Mod)

Om du hade gjort en bättre trådstart så tror jag moderatorn hade bakat ihop trådarna. Men din trådstart innehöll väldigt lite av värde. Fortsätt att diskutera ämnet i originaltråden.
Nej, jag tror inte att flashback är Israel lojala eller liknande.

Inrikes och utrikes är två helt olika perspektiv, mod förklarar:
(FB) Vad menas med Politik - Utrikes?
Citera
2017-10-26, 16:57
Medlem
Glajjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolbol000
Det är en händelse som rör flera länders politik. Inte inrikes (endast Sverige). Du måste acceptera att originaltråden är korrekt skapad. Använd den!
Citera
2017-10-26, 17:09
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolbol000
Har du ens läst länken som du länkar? Ska hjälpa dig annars
"Politik - Utrikes" behandlar agerandet av utländska politiska organisationer."
"Israeliska reaktioner på det svenska fördömandet av bombningarna"
- Skall ligga i Politik Utrikes"

Det som du skrev i din tråd som senare blev låst, var definitivt inte ursprungligen från Sverige. Det var Iranier som kritiserade och därmed så utgår det från Iran. Deras hantering av situationen = Utrikes.
Citera
2017-10-26, 17:20
Medlem
tuffkatts avatar
Ser inga bevis på någonting alls.
Citera
2017-10-26, 17:57
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Men om det man vill diskutera eller den riktning man vill ta i diskussionen avviker från tråden man blivit hänvisad till så får man ju en varning? Ponera att man har ett resonemang som rör tråden men som också i stora delar kanske tillsynes ligger utanför så får man en varning och ska man diskutera ett ämne eller en sammansatt historia i 3-4-5 olika trådar så blir det omöjligt att 1. föra en diskussion 2. få överblicken

Är inte insatt i detta delforum, men med din frågeställning så hade jag skickat ett PM till en mod, för att diskutera. Ämnet i sig hör hemma på forumet, även om jag personligen inte skulle ägna någon tid att diskutera saken.

Eftersom du tappat förtroendet för moderatorn ifråga så tycker jag du ska vända dig till en annan mod, på delforumet. Är helt övertygad om att det går att lösa, om du håller dig saklig.
Citera
2017-10-26, 22:48
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Typiskt israeler...

Vad är typiskt israeler?

Det enda som är "typiskt" här är alla korkade konspiratoriska antisemiter, tillika muslimkramare, som skapar och spinner vidare på en sådan här tråd där inte den minsta antydan till bevis presenterats.
Citera
2017-10-26, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glajjan
... Originalet:
(FB) Fängslade KI-forskaren dömd till döden i Iran
...
Den tråden är papperskorgad, den anses inte handla om PU. Se här. Jag vet inte om det finns någon annan tråd för detta ämne.
Citera
2017-10-27, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Den tråden är papperskorgad, den anses inte handla om PU. Se här. Jag vet inte om det finns någon annan tråd för detta ämne.

Det här var snyggt! TS tråd i inrikes korgades och det hänvisades till tråden i utrikes, och nu har även den hamnat i papperskorgen.
Citera
2017-10-28, 13:46
Avslutad
Nej, Israel styr inte över Flashback!

Inte när jag var moderator i.a.f. under namnet "Psychopatic". Men jag låter nuvarande moderatorer berätta så mycket de får om hur det styrs nu! Då det var 7 år sen jag hoppade av.
Citera
2017-10-28, 13:59
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Det här var snyggt! TS tråd i inrikes korgades och det hänvisades till tråden i utrikes, och nu har även den hamnat i papperskorgen.

Det var oundvikligt. Tråden började som en I&I-OT redan i startinlägget, och sen fortsatte det så ett tag innan TS till slut kom in i bilden varpå tråden genast förvandlades till ännu en judekonspirationstråd istället.
Citera
2017-10-28, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det var oundvikligt. Tråden började som en I&I-OT redan i startinlägget, och sen fortsatte det så ett tag innan TS till slut kom in i bilden varpå tråden genast förvandlades till ännu en judekonspirationstråd istället.

Jamen det var ju just konspirations-aspeken som TS tog upp i sin tråd, hur Israel kunde dela ut ett svenskt PUT till iraniern.

Kanske dags att damma av (FB) Antisemitism, sionism och judiska maktförhållanden och öppna det igen?
Citera
2017-10-28, 15:07
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Jamen det var ju just konspirations-aspeken som TS tog upp i sin tråd, hur Israel kunde dela ut ett svenskt PUT till iraniern.

Fast han postade den ju i fel forum, HELT fel dessutom.

För den som vill snacka judekonspirationer så finns: (FB) Det judiska nätverket som styr Sverige/världen (sammanfogad tråd /mod)

TS får fundera över det i sin månad nu och sedan återkomma och posta första inlägget i sin raderade tråd i den tråden istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in