2017-10-26, 15:36
Medlem
Det är extremt mkt folk som tar lyrica kjan sälja iväg 300mg för 25-30 hela tiden om man vill men när man köper in för 7kr styck så är väll 15-20 helt ok.

I vilketfall verkar som de flesta är pundare som har pissprov som tar lyrica och folk som som har generaliserad ångest syndrom och inte vill tugga benso.

har inget problem själv att ta varannan dag och ta en vecka break typ en gång på 2 månader. Klart de är jobigt men det är mest att det är som det var innan.

At ta lyrica i HÖGA mängder ökar toleransen men håller man sig pöå 300-600 så försvinner inte effekten på väldigt länge tycker jag.-

edit: Tycker inte att det är mycket dålig lyrica alls på marknaden vad jag märkt. Ibland svagt pulver men alltid kunnat skicak tillbaka och fått epgnar tillbaka när det skett.

Är det mycket "tomma" kapslar för er som köper för dagligt bruk?
Citera
2017-10-26, 19:48
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Åh tackar ödmjukast för hjälpen. Kommer nog att beställas pulver mer framåt och ser verkligen fram emot att testa lyricey då alla skriver bra om dom. Aldrig läst ett inlägg som säger annat än bra shop och grym kvalité på lyrican.

Det var så lite så
Citera
2017-10-26, 19:59
Medlem
MrWalldemars avatar
Tänkte testa denna substans till helgen för första gången.
Men undrar bara om det blir som typ benso att man typ får en black out och vaknar upp och..a ni vet..
Samt hur är det med denna och sömn, får man några sömnsvårigheter eller är det bara att gå och lägga sig?
Citera
2017-10-26, 20:21
Medlem
nocoolnamejims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eutychos
Har det fortfarande effekt mot nervsmärtan?

Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Vad har du för dos? Hur tycker du att lyrica fungerar efter regelbundet dagligt bruk i nio år?

Ledsen för sent svar...

Har gått mellan 600 ner till 300 mg vissa gånger. Ligger för tillfället på 400 mg om dagen.

Alltså om jag säger så här, vissa dagar känns det som den tar rätt bra, andra hjälper den nästan ingenting. Har dock Metadon för den riktigt brutala smärtan(alltså vid behov) som uppstår ganska ofta nuförtiden. Men som sagt, Lyrica har jag tagit varje dag och den funkar helt okej åtminstone.

Har dock lärt mig efter alla dessa år vilken smärta som kommer behöva 2 - 300 mg mer Lyrica, och jag får faktiskt rätt "skön" effekt, även fast det gått så många år. Dock är jag rätt "medicin-känslig" så kan bli rätt "skön" på små doser! :-)
Citera
2017-10-26, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Men undrar bara om det blir som typ benso att man typ får en black out och vaknar upp och..a ni vet..
Samt hur är det med denna och sömn, får man några sömnsvårigheter eller är det bara att gå och lägga sig?

Brukar uppleva ett rätt speedat rus men som ändå är avslappnande och allmänt euforiskt! Sömnen är inga problem efter, man kan rycka lite dock!
Citera
2017-10-26, 20:35
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Brukar uppleva ett rätt speedat rus men som ändå är avslappnande och allmänt euforiskt! Sömnen är inga problem efter, man kan rycka lite dock!

Rycka lite?
Som typ början på ett ep anfall?
Citera
2017-10-26, 20:47
Medlem
Citat:
Rycka lite?
Som typ början på ett ep anfall?

Vääääldigt light ep-anfall isf, snarare muskelryckningar bara! Risken för ep-anfall finns dock!
Citera
2017-10-26, 21:28
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Vääääldigt light ep-anfall isf, snarare muskelryckningar bara! Risken för ep-anfall finns dock!

A okej, a har hört att man kan få ep anfall av lyrica, men är det bara typ lätta muskelryckningar så är det ju chill

Ska bli intressant att testa denna faktiskt, men ska bara testa den i "rus" syfte, inget jag tänkt börja självmedicinera mig med. Verkar som den funkar olika för olika personer, så ska bli intressant
Citera
2017-10-26, 21:35
Medlem
Citat:
Jag sov jättebra på lyrica. Hjälpte mig att kunna sova när jag började med Zoloft som gav mig otroliga sömnproblem. Inte ens stesolid och stilnox fick mig att sova. Men råder dig att bara testa då det är inge kul att kliva av lyrica. Kommer aldrig själv ta det igen. Har Stesolid på recept.
Citera
2017-10-26, 21:37
Medlem
Citat:
A okej, a har hört att man kan få ep anfall av lyrica, men är det bara typ lätta muskelryckningar så är det ju chill

Ska bli intressant att testa denna faktiskt, men ska bara testa den i "rus" syfte, inget jag tänkt börja självmedicinera mig med. Verkar som den funkar olika för olika personer, så ska bli intressant

Man kan få fulla ep-anfall!
Citera
2017-10-26, 21:50
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seua
Jag sov jättebra på lyrica. Hjälpte mig att kunna sova när jag började med Zoloft som gav mig otroliga sömnproblem. Inte ens stesolid och stilnox fick mig att sova. Men råder dig att bara testa då det är inge kul att kliva av lyrica. Kommer aldrig själv ta det igen. Har Stesolid på recept.

A gött att man kan sova på det.
A ska bara testa en gång bara för att ha gjort det typ.
Får själv också stesolid utskrivet mot ångest som funkar bra för mig så för mig finns ingen anledning att börja ta något annat mot ångest när stesarna funkar bra

Citat:
Man kan få fulla ep-anfall!

Är det bara vid höga doser, eller kan det hända bara såder?
Citera
2017-10-27, 08:34
Medlem
Citat:
A gött att man kan sova på det.
A ska bara testa en gång bara för att ha gjort det typ.
Får själv också stesolid utskrivet mot ångest som funkar bra för mig så för mig finns ingen anledning att börja ta något annat mot ångest när stesarna funkar bra

Är det bara vid höga doser, eller kan det hända bara såder?
Höga doser antar jag. Jag fick aldrig ep anfall iaf. Åt bara 150mg som mest för att kunna sova. Jo, stesolid är bra mot ångesten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in