2017-10-26, 02:09
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihahiha
Hermansson fick ett svart ägg att ge till valfri deltagare, han valde att ge det till Jeppe med motiveringen "på påsk borde ju ägg vara något bra och jag vill spela med Jeppe". Lappen i ägget var "packa alla dina saker och åk hem". Men jag är rätt säker på att Jeppe är tillbaka väldigt snart ändå.

Tror Jeppe är inne avsnitt 25 eller 26 igen, känns bara så!
Citera
2017-10-26, 02:27
Medlem
BreEEeevs avatar
Har ej följt årets PH mer än ett fåtal avsnitt, men ärligt talat - var det här de vackraste kvinnliga deltagarna de kunde vaska fram???
Citera
2017-10-26, 02:30
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Hermansson din jävla fegis. Gud så trött man blir..

Äcklas över hur sabina kan vara så efterhängsen över någon som haidar

Och vad är det med alla er som ska spekulera och spoilera vad som händer i kommande veckor? förstör inte det konceptet lite? Om inte annat talar det ju för hur händelsefattig den här säsongen har varit
Citera
2017-10-26, 03:14
Medlem
wagisbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Hermansson din jävla fegis. Gud så trött man blir..

Äcklas över hur sabina kan vara så efterhängsen över någon som haidar

Och vad är det med alla er som ska spekulera och spoilera vad som händer i kommande veckor? förstör inte det konceptet lite? Om inte annat talar det ju för hur händelsefattig den här säsongen har varit

Hade Hermansson kastat ut Emma hade det blivit en tvist som vanligt, ett brev smyger in på marken som hon får ta upp "Du har vunnit en immunitet."

Men seriöst, du kunde fanimej tatt ut Emma direkt Herman, han är sån människa som inte klarar av sociala spel, att kolla Smail i ögonen efter vart väl för jobbigt för honom.
Citera
2017-10-26, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Har ej följt årets PH mer än ett fåtal avsnitt, men ärligt talat - var det här de vackraste kvinnliga deltagarna de kunde vaska fram???
riktigt vackra kvinnor är inte med på reality tv. det brukar vara medel som ställer upp på sånt. de är alltid lite småfeta har trash tatueringar och slitna hår
Citera
2017-10-26, 13:49
Medlem
Jag börjar fundera på om Hermansson spelar med Kristians lag. Han har skickat ut Jeppe, Johanna, eventuellt Johan. Riktigt svagt efter alla löften på motel.
Citera
2017-10-26, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke093
Jag börjar fundera på om Hermansson spelar med Kristians lag. Han har skickat ut Jeppe, Johanna, eventuellt Johan. Riktigt svagt efter alla löften på motel.

Tror inte han inser det själv dock. Han gör allt för att inte göra någon annan förnärmad. Han fattar inte att han är fyra i deras rangordning och därför kommer åka ut om han inte spelar emot dem.
Citera
2017-10-26, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Tror inte han inser det själv dock. Han gör allt för att inte göra någon annan förnärmad. Han fattar inte att han är fyra i deras rangordning och därför kommer åka ut om han inte spelar emot dem.
Är riktigt förbannad faktiskt. Hermansson är så jävla korkad. KRÄVER att Jeppe kommer in igen då Emma fick komma in igen. UT MED KRISTIAN ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ HONOM.
Citera
2017-10-26, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Är det bara jag som tycker Rebecca liknar en plastig Barbiedocka idag?

Haha tänkte samma. Den nya frisyren såg mer ut som en peruk dessutom
Citera
2017-10-26, 19:18
Medlem
det känns som att med tanke på tidigare säsonger när det blivit mobbning och annat, att detta Ph ska gå mot kärleks/glädje drama där tittarna ska underhållas med 'ooh jag kenner ju veldigt mkt för ämma, och jag har aldrig keent den keenslan förrut'' och kristians jävla skitsnack. I slutskedet kommer den pakten som ältar kärlek att få strida med varandra och kristian/smajl vinner 250 lök . eller vadfan?

tror inte heller att Jeppe kommer in igen pga hans approach mot kristian..
Citera
2017-10-27, 02:14
Medlem
wagisbloms avatar
Jeppe och Smail har tydligen varit vänner en gång i tiden...

https://nyheter24.se/noje/809606-vanskapen-mellan-jeppe-och-smail-sprack-pagrund-av-en

I Marbella, vänskapen tog slut pga en yoghurt
Citera
2017-10-27, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
Haha tänkte samma. Den nya frisyren såg mer ut som en peruk dessutom

Det var en peruk ju?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto