2017-10-25, 21:39
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/b9qvl/tv-bonden-om-tjejernas-brak-man-maste-ta-for-sig

Verkar ju kunna dra ihop sig till flera bråk på Dennis gård. Vad trodde han själv när han väljer dit Liselott. Man såg ju hur stelt det blev så fort hon och hennes kompis kom dit!
Citera
2017-10-25, 22:28
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Vem var den 4e kvinnan som kom in i bild precis när dagens program slutade?

Alltså en av tjejerna som söker till Marcus.

Känner igen henne så jäkla väl. Kan hon ha varit med i en annan såpa eller kanske t.o.m. i bonde söker fru en annan säsong?
Citera
2017-10-25, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Vem var den 4e kvinnan som kom in i bild precis när dagens program slutade?

Alltså en av tjejerna som söker till Marcus.

Känner igen henne så jäkla väl. Kan hon ha varit med i en annan såpa eller kanske t.o.m. i bonde söker fru en annan säsong?

Vet inte men när du nu säger det och jag kollar igen så verkar hon bekant, men man såg ju henne så snabbt, men tyckte lite hastigt att hon såg ut som en nedbantad version av Ulrica Nilsson som varit med innan en gång .

Blir kul att se nästa vecka vem hon är.
Citera
2017-10-25, 23:51
Medlem
Inte många som verkade tycka kvällens avsnitt var intressant.....
Citera
2017-10-26, 00:01
Medlem
dialektikers avatar
USCH, vad jag tycker det är vedervärdigt med horn på väggarna. En grotesk inredningsdetalj. Och så komma hem till någon som har hela väggarna fulla av dem
Fordas en jakttjej för att stå ut med det.
Citera
2017-10-26, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
USCH, vad jag tycker det är vedervärdigt med horn på väggarna. En grotesk inredningsdetalj. Och så komma hem till någon som har hela väggarna fulla av dem
Fordas en jakttjej för att stå ut med det.

Och han hade ju en ljuskrona gjord av horn över soffbordet också .

Finns ju en jakttjej i hans gäng, hon med det rosa geväret och hon sa ju direkt att hon trivdes i hans hus. Även om jag dock hoppas på att Joacim väljer Jenny i slutändan.
Citera
2017-10-26, 00:08
Medlem
dialektikers avatar
Schyst att sova på en tältsäng under en hel vistelse (vet ej hur många veckor inspelningstiden är?). Aj, aj, aj

Jag är allergisk mot bönder som bor nära sina parents också. Jag vill ha svärföräldrarna på avstånd, annars kvävs jag.
Citera
2017-10-26, 00:10
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Inte många som verkade tycka kvällens avsnitt var intressant.....
Nej, jag tyckte faktiskt inte det var så särskilt intressant.
I det ordinarie programmet var Marcus lika tråkig som förväntat tyvärr. I övrigt fanns det inte mycket att kommentera förutom att Liselott och hennes kompis fortfarande är lika störiga.

På webben tog Thereses tråkiga sumodejt alltför lång tid. Korkat val av dejt dessutom, killarna var INTE roade. Inte lär hon känna dem bättre heller med en sådan typ av dejt.
Jörgen bufflade på i all sin ytlighet och försökte leka vinkännare. Patetisk man.
Återstår Alma och Erik som räddar showen de få minuter vi tillåts se dem.
Citera
2017-10-26, 00:12
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Och han hade ju en ljuskrona gjord av horn över soffbordet också .

Finns ju en jakttjej i hans gäng, hon med det rosa geväret och hon sa ju direkt att hon trivdes i hans hus. Även om jag dock hoppas på att Joacim väljer Jenny i slutändan.

Jo men det vet jag. Hon trivdes som fisken i vattnet med den inredningen.
Fattar inte att det kan slumpa sig så att de andra tjejerna inte innerst inne har en aversion mot en sån inredning?
Jag tror att det är många som kan vara känsliga för just horn på väggar som en inredningsdetalj.
Citera
2017-10-26, 00:12
Medlem
Citat:
Schyst att sova på en tältsäng under en hel vistelse (vet ej hur många veckor inspelningstiden är?). Aj, aj, aj

Jag är allergisk mot bönder som bor nära sina parents också. Jag vill ha svärföräldrarna på avstånd, annars kvävs jag.

Tror dem är på gården 7-10 dagar så inte så länge som man kanske kan tro.
Citera
2017-10-26, 00:14
Medlem
Citat:
Jo men det vet jag. Hon trivdes som fisken i vattnet med den inredningen.
Fattar inte att det kan slumpa sig så att de andra tjejerna inte innerst inne har en aversion mot en sån inredning?
Jag tror att det är många som kan vara känsliga för just horn på väggar som en inredningsdetalj.

Jo vet flera som inte kan med horn på väggarna eller uppstoppade djur. Finns kanske nån av dem andra tjejerna som kände avsmak inför alla Joacims horn i hemmet, men det lär ju komma fram längre fram.
Citera
2017-10-26, 00:16
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Jo vet flera som inte kan med horn på väggarna eller uppstoppade djur. Finns kanske nån av dem andra tjejerna som kände avsmak inför alla Joacims horn i hemmet, men det lär ju komma fram längre fram.

Eller hur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in