2017-10-25, 21:48
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Tror som Troian att det ligger ett sexuellt motiv bakom det hela, nä ingen avslagsmördarasylant som fått avslag men det ligger väl flyktinganläggningar i närheten så det kan vara en vanlig horny bidragssökande av okänt ursprung och glöm inte att de gillar att gå långa sträckor utan att gny dessa vandrare... Sen brukar denna gruppen efter själva sexet ofta förnedra kvinnorna med grovt våld, något europeiska gm inte har som vana att göra...
Sen tycker jag man inte skall vinkla dådet mot höger då det faktiskt är vänster som är överdrivet kåta på att använda våld av alla sorter istället för att diskutera som normala människor.
Ja otäckt för kvinnor och tjejer att leva tryggt & säkert i dagens Sverige.

Ja, statistiskt så skulle ju det mesta tala för en utlänning, men man kan ju inte använda statistik för att dra slutsatser vid ett enskilt fall. Det finns flera grova överfall på kvinnor begångna av svenska psykfall i närtid. Ida-fallet som påminner o detta tex. Vi får se.
Citera
2017-10-25, 21:48
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfPeterAndersson
!
Ja det var ju en slående likhet😂
Citera
2017-10-25, 21:50
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schabrak
Ja ni vill hemskt gärna ha det till ett mord utfört av en människa.
Jag står fast vid mina tidigare inlägg, jag tror absolut att det här är en tragisk olycka med djur, antagligen älg. Min teori:
Kvinnan springer på spåret, ser älgen komma springandes mot henne och får panik, viker av ut i terrängen och där hinner älgen ikapp. Anledningen till detta är antagligen att den blivit skrämd av något, kanske andra djur eller människor i terrängen Eller kanske Älgjakt en bit bort..
Detta är i princip samma scenario som fallet för några år sedan då en kvinna blev dödad av en älg och mannen misstänktes och länge satt häktad. Folk verkar inte lära sig av historien, men det lär väl klargöras en hel del när obduktionen är avklarad.
Jag hade den teorin i början men blev idiotförklarad
Citera
Medlem
Citat:
Finns det mycket afghaner i ulricehamn? Jag tycker att det är en fråga som måste ställas. Min magkänsla säger att ett gäng afghaner har varit ute på jakt i joggingspåren. Att hon jobbar med sådana kan jag bara inte förbise.

Tror mer på psyksjuk i så fall. Tror inte "afghanerna" är ute på jakt i dåligt väder i ett motionsspår ute i skogen för att sedan överfalla en 60årig kvinna. Även om jag förstår att du så gärna vill att det ska vara några invandrare som gjort detta. Kom ihåg att förra motionsspårsmordet begicks av en galen svensk ung man.
Citera
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schabrak
Ja ni vill hemskt gärna ha det till ett mord utfört av en människa.
Jag står fast vid mina tidigare inlägg, jag tror absolut att det här är en tragisk olycka med djur, antagligen älg. Min teori:
Kvinnan springer på spåret, ser älgen komma springandes mot henne och får panik, viker av ut i terrängen och där hinner älgen ikapp. Anledningen till detta är antagligen att den blivit skrämd av något, kanske andra djur eller människor i terrängen Eller kanske Älgjakt en bit bort..
Detta är i princip samma scenario som fallet för några år sedan då en kvinna blev dödad av en älg och mannen misstänktes och länge satt häktad. Folk verkar inte lära sig av historien, men det lär väl klargöras en hel del när obduktionen är avklarad.
Vad har vi att lära? Vilka dödar flest av älgar och människor? Jag skulle våga säga att sannolikheten är större att detta handlar om ett mord.
Citera
2017-10-25, 21:51
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kardashanarsel
Det har också vissa likheter med lasvegas shooting men de var fler offer
Jag tänkte på det men har inte sett något om skjutvapen (ännu) i det här fallet. Dessutom är USAbrott ofta lite aparta jämfört med våra inhemska kvinnoattacker antingen dom sker i naturen eller på kvällstidningsredaktioner..
Citera
2017-10-25, 21:52
Medlem
"Onaturlig ställning" kan väl ändå betyda något i stil med en ställning som är orsakad av något annat än en naturlig kraft, t.ex avklädd på något sätt, kroppen "poserad" eller dold av granris eller liknande?
Citera
2017-10-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SandyRandy
Tror mer på psyksjuk i så fall. Tror inte "afghanerna" är ute på jakt i dåligt väder i ett motionsspår ute i skogen för att sedan överfalla en 60årig kvinna. Även om jag förstår att du så gärna vill att det ska vara några invandrare som gjort detta. Kom ihåg att förra motionsspårsmordet begicks av en galen svensk ung man.
Afghanerna har schyssta canada goose jackor så dåligt väder är inte avskräckande för dom. Finns det mer psyksjuka än afghaner i ulricehamn?
Citera
2017-10-25, 21:53
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Vad har vi att lära? Vilka dödar flest av älgar och människor? Jag skulle våga säga att sannolikheten är större att detta handlar om ett mord.
om det är ett mord så misstänker jag att det har att göra med hennes arbete.
Citera
2017-10-25, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
om det är ett mord så misstänker jag att det har att göra med hennes arbete.
Jag är också inne på det spåret. Tror det är större chans att det har med det att göra än en älg eller svensk tok.
Citera
2017-10-25, 21:57
Medlem
GrusNegers avatar
Citat:
Afghanerna har schyssta canada goose jackor så dåligt väder är inte avskräckande för dom. Finns det mer psyksjuka än afghaner i ulricehamn?

Kryllar av nyanlända de senaste åren ...
Citera
2017-10-25, 21:58
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Jag tänkte på det men har inte sett något om skjutvapen (ännu) i det här fallet. Dessutom är USAbrott ofta lite aparta jämfört med våra inhemska kvinnoattacker antingen dom sker i naturen eller på kvällstidningsredaktioner..

Har Sverige haft mord på tidnings redaktion?
Vet inte om USA brott är mer aparta De har bara mer vapen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in