2017-10-25, 21:36
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Ingen bra sådan tydligen, för hon hette inte alls ulrika i mellannamn, såg jag nu.

Den här Ulrika jobbar tydligen också med "nya svenskar".

Oj nu börjar det låta konstigt att två arbetskamrater bor ihop ?
Citera
2017-10-25, 21:37
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kardashanarsel
Oj nu börjar det låta konstigt att två arbetskamrater bor ihop ?

Jag menar att det verkar skumt
Citera
2017-10-25, 21:37
Medlem
eireanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Oj var hon så tilltygad😨
Ehh....tillräckligt för att ha dött. 😒
Citera
2017-10-25, 21:39
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eireann
Ehh....tillräckligt för att ha dött. 😒
Eeeh Dödförklarad
Senast redigerad av Caracallas 2017-10-25 kl. 21:41. Anledning: Glömde Eeeeh
Citera
2017-10-25, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Svårt att dra exakta paralleller. Det finns ju likheter med eventuella mordet på journalisten (förutom ubåten och styckningen då).

Men även på andra överfallna kvinnor.

Men så länge det inte finns något exakt bör man nog inte utesluta viltspåret. Kvinna nersprungen av vilt och sedan hittad av plundrande förbipasserande som släpat in henne i skogen där hon avlidit.

Vad menar du det finns för likheter med mordet på Kim Wall? Av det som framkommit hitintills anser jag där är inga likheter för utom att båda är kvinnor.

Och hittad av förbipasserande plundrare, på riktigt vad röker du
Citera
2017-10-25, 21:42
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Finns det mycket afghaner i ulricehamn? Jag tycker att det är en fråga som måste ställas. Min magkänsla säger att ett gäng afghaner har varit ute på jakt i joggingspåren. Att hon jobbar med sådana kan jag bara inte förbise.
Citera
2017-10-25, 21:43
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Svårt att dra exakta paralleller. Det finns ju likheter med eventuella mordet på journalisten (förutom ubåten och styckningen då).

Men så länge det inte finns något exakt bör man nog inte utesluta viltspåret. Kvinna nersprungen av vilt och sedan hittad av plundrande förbipasserande som släpat in henne i skogen där hon avlidit.
Vad för likheter? Sönderskuren?
Citera
2017-10-25, 21:44
Medlem
Är det inte lite märkligt att de stora medierna inte har detta som toppnyhet.
Citera
2017-10-25, 21:44
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Vad för likheter? Sönderskuren?

Citat:
Att den valda brottsplatsen var naturen. I ena fallet havet i andra fallet joggingspåret.

Kanske har vi en seriemördare som ränner runt och mördar folk i naturen. Finns en hel del fall med stora likheter.
Senast redigerad av RolfPeterAndersson 2017-10-25 kl. 21:48.
Citera
2017-10-25, 21:46
Medlem
Ja ni vill hemskt gärna ha det till ett mord utfört av en människa.
Jag står fast vid mina tidigare inlägg, jag tror absolut att det här är en tragisk olycka med djur, antagligen älg. Min teori:
Kvinnan springer på spåret, ser älgen komma springandes mot henne och får panik, viker av ut i terrängen och där hinner älgen ikapp. Anledningen till detta är antagligen att den blivit skrämd av något, kanske andra djur eller människor i terrängen Eller kanske Älgjakt en bit bort..
Detta är i princip samma scenario som fallet för några år sedan då en kvinna blev dödad av en älg och mannen misstänktes och länge satt häktad. Folk verkar inte lära sig av historien, men det lär väl klargöras en hel del när obduktionen är avklarad.
Citera
2017-10-25, 21:46
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SandyRandy
Är det inte lite märkligt att de stora medierna inte har detta som toppnyhet.
Dom har fullt upp med metoo och alla tafsande kändisar så ett mord mer eller mindre verkar kvitta. Sverige idag 2017
Citera
2017-10-25, 21:48
Medlem
kardashanarsels avatar
Citat:

Det har också vissa likheter med lasvegas shooting men de var fler offer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in