2017-10-17, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Han kom in i 82a, vet ej hur du får det till 20 minuter. Kul annars och hoppas att det kan vara startskottet för fler inhopp

Oj läste på reddit och såg 72a men det blev sen edite:at. Jag kollade nämligen Leipzig matchen.

Spurs & Real är nära avancemang nu så chansen att Dortmund kommer ha meningslösa sista matcher är stora. Så lär nog bli lite mer UCL tid för Isak.
Senast redigerad av znorlax 2017-10-17 kl. 22:49.
Citera
2017-10-18, 00:43
Medlem
BarryHeros avatar
Slängde de in Isak för att de jagade ett ledningsmål eller för att de inte brydde sig om resultatet?
Citera
2017-10-18, 00:49
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Slängde de in Isak för att de jagade ett ledningsmål eller för att de inte brydde sig om resultatet?
För att de jagade ett ledningsmål.
Citera
2017-10-18, 01:40
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
För att de jagade ett ledningsmål.

Det behövde 3p för att vara levande i gruppen och jagade ledningsmål. De flyttade ut Auba och satte Isak mer centralt då Isak ersatte Yarmolenko.

Fan vad jag börjar ogilla Pulisic. Varje gång jag ser han lira kommer alla amerikaner på reddit osv fram och skriker "OMG MESSI!" men det jag ser är en väldigt snabb och teknisk tonåring som tror han kan duellera alla och aldrig passar. Han slarvar bort så otroligt mycket chanser men ser bra ut när han gör det.

Grymt frustrerande att se han göra så när Auba/Isak står i bra positioner eller är i perfekta löpningar etc men inte får pass/inte ens ses-
Citera
2017-10-18, 14:52
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Fan vad jag börjar ogilla Pulisic. Varje gång jag ser han lira kommer alla amerikaner på reddit osv fram och skriker "OMG MESSI!" men det jag ser är en väldigt snabb och teknisk tonåring som tror han kan duellera alla och aldrig passar. Han slarvar bort så otroligt mycket chanser men ser bra ut när han gör det.

Grymt frustrerande att se han göra så när Auba/Isak står i bra positioner eller är i perfekta löpningar etc men inte får pass/inte ens ses-

Ja, så där var det ju förra säsongen och man tänkte att "nåväl, han är ung och mognar nog, snart lär han sig att värdera situationerna bättre". Men nu kör han alltså på i samma stil, och det är kanske dags att tränarna tar ett snack med honom. Att be honom passa bollen ibland är ju faktiskt inte samma sak som att sätta handfängsel, fotboja och munkorg på honom - att sätta laget främst är inte att "döda hans kreativitet".

Det måste vara ännu mer frustrerande för lagkamraterna; jag minns när jag som grabb hade en sjukt bollkär spelare i laget, som var jätteteknisk men inte åstadkom ett jäkla dugg eftersom han ALDRIG passade bollen. Sedan när vi blev äldre och större så räckte det med att motståndarna tryckte till honom för att ta bollen ifrån honom, och då blev han sur och lade av
Citera
2017-10-18, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Ja, så där var det ju förra säsongen och man tänkte att "nåväl, han är ung och mognar nog, snart lär han sig att värdera situationerna bättre". Men nu kör han alltså på i samma stil, och det är kanske dags att tränarna tar ett snack med honom. Att be honom passa bollen ibland är ju faktiskt inte samma sak som att sätta handfängsel, fotboja och munkorg på honom - att sätta laget främst är inte att "döda hans kreativitet".

Det måste vara ännu mer frustrerande för lagkamraterna; jag minns när jag som grabb hade en sjukt bollkär spelare i laget, som var jätteteknisk men inte åstadkom ett jäkla dugg eftersom han ALDRIG passade bollen. Sedan när vi blev äldre och större så räckte det med att motståndarna tryckte till honom för att ta bollen ifrån honom, och då blev han sur och lade av

Hahaha precis. Skrev en kommentar om detta på reddit när det va natt här och dag i USA och blev nerröstad till -70

Han har verkligen blivit ett kärt barn för dem.
Citera
2017-10-18, 20:04
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Vilken bra fråga

Varför skulle en klubb av Dortmunds kaliber inte bry sig om en viktig match i Champions League?
Citera
2017-10-23, 21:52
Medlem
DFB Pokal match imon. Auba,Pulisic & Götze hängde inte ens med idag när de reste inför morgondagens match och vilas.

Stor risk att Isak startar och spelar mycket. Blir väldigt glad om man får se Isak lira lite med Yarmolenko som är grymt skicklig på att spela runt target och tittar mycket efter bra rörelser som Isak är fin i.

Dessutom bra chans att man får se Jadon Sancho, en 00a från England som är väldigt lovande. Om man är sugen på honom med.

20.45 avspark.
Citera
2017-10-24, 02:53
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
DFB Pokal match imon. Auba,Pulisic & Götze hängde inte ens med idag när de reste inför morgondagens match och vilas.

Stor risk att Isak startar och spelar mycket. Blir väldigt glad om man får se Isak lira lite med Yarmolenko som är grymt skicklig på att spela runt target och tittar mycket efter bra rörelser som Isak är fin i.

Dessutom bra chans att man får se Jadon Sancho, en 00a från England som är väldigt lovande. Om man är sugen på honom med.

20.45 avspark.
Du menar chans. Risk är något negativt (t ex "stor risk att Isak inte får speltid").

Kul att han får en chans att visa upp sig.
Citera
2017-10-24, 15:12
Medlem
Citat:
Du menar chans. Risk är något negativt (t ex "stor risk att Isak inte får speltid").

Kul att han får en chans att visa upp sig.

Haha ja jo det gör jag väl då
Citera
2017-10-24, 21:53
Medlem
1 mål och 1 assist så här långt vad jag kan se.
Citera
2017-10-24, 21:59
Medlem
Han har varit väldigt bra idag. Sen är ju motståndet inte det starkaste, men det här kommer vara väldigt bra för självförtroendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in