2017-10-24, 21:13
Medlem
..
Citera
2017-10-24, 21:17
Medlem
EG är alltså "Bunden till mordplatsen -i en vidare mening" enligt GW.

Frågetecknen blev just fler än uträtade. Hmm.
Citera
2017-10-24, 21:21
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Han sa att det är utom tvivel att den misstänkta är gärningsman. Det finns så pass med teknisk bevisning att han är säker på att han kommer bli dömd för morden.

Det måste väl ändå ses som nytt.
Helt klart. Edvin är GM enligt Leif GW.

Han har även bekräftat tidigare att han har insyn i utredningen. Även om han är underhållande och spexar för media så, har polisen förtroende för honom.

Han skulle aldrig uttala sig om något han inte vet.

Jag tolkar det som att den som sitter häktad, är skyldig.
Citera
2017-10-24, 21:22
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdinand666
EG är alltså "Bunden till mordplatsen -i en vidare mening" enligt GW.

Frågetecknen blev just fler än uträtade. Hmm.

Nä. Camilla frågade "bindas till brottsplatsen då?". GW svarar "Nej, till gärningen skulle jag vela påstå".
Citera
2017-10-24, 21:26
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Nä. Camilla frågade "bindas till brottsplatsen då?". GW svarar "Nej, till gärningen skulle jag vela påstå".
Vi kan märka ord, tills fan själv kommer och hämtar oss. Edvin är skyldig så det skriker om det, det påstod Leif GW nyss.
Citera
2017-10-24, 21:31
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Vi kan märka ord, tills fan själv kommer och hämtar oss. Edvin är skyldig så det skriker om det, det påstod Leif GW nyss.

Jag tycker det är stor skillnad på om han bara kan bindas till brottsplatsen, eller om han även kan bindas till själva mördandet. Det är en jäkla skillnad, och det var därför GW korrigerade och sa att "nej, han kan bindas till gärningen".
Citera
2017-10-24, 21:34
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Jag tycker det är stor skillnad på om han bara kan bindas till brottsplatsen, eller om han även kan bindas till själva mördandet. Det är en jäkla skillnad, och det var därför GW korrigerade och sa att "nej, han kan bindas till gärningen".

Precis, att bindas till gärningen väger ju väldigt mycket tyngre för en fällande dom än att bindas till brottsplatsen.

Är det måntro den omtalade tejpen som åsyftas.
Citera
2017-10-24, 21:35
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:

Jag tror nog att gärningen faktiskt är gjord på brottsplatsen!
Vad tror du? 🙈
Det framkom defakto faktiskt inget nytt för detta var ju faktiskt fakta som redan kommit fram från åklagaren.......
Citera
2017-10-24, 21:36
Medlem
Redas avatar
Citat:

Nått lurt här. GW börjar med att den misstänkte är en ganska välbeställd familjefar vilket är ovanligt. Han betonar också att han är tveksam till en ensam gärningsman.
Tyder på att den misstänkte tiger om medbrottslingar.
Citera
2017-10-24, 21:37
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Jag tror nog att gärningen faktiskt är gjord på brottsplatsen!
Vad tror du? 🙈
Det framkom defakto faktiskt inget nytt för detta var ju faktiskt fakta som redan kommit fram från åklagaren.......

Fattar inte hur du tänker. Om han bara kan bindas till brottsplatsen kanske han bara var medhjälpare, eller lånade toaletten där samma dag, eller vad fan som helst. Men nu kan han bindas till gärningen som sagt. Förstår inte vad du menar med en apa som tar sig för ansiktet?
Citera
2017-10-24, 21:38
Medlem
Citat:

Då har du knäck i lurarna..

Camilla- "Då har man hittat hans DNA på brottsplatsen ? "
GW- "Det kan man säga - bunden till brottsplatsen . i en vid mening"

8,25 in

https://www.svtplay.se/video/15611176/veckans-brott/veckans-brott-sasong-15-avsnitt-2?start=auto&tab=2017
Citera
2017-10-24, 21:38
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Nått lurt här. GW börjar med att den misstänkte är en ganska välbeställd familjefar vilket är ovanligt. Han betonar också att han är tveksam till en ensam gärningsman.
Tyder på att den misstänkte tiger om medbrottslingar.

Fick också den känslan. Han var ju tveksam till att han ska ha gjort detta ensam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in