Citat:
Ursprungligen postat av
f1ttan
Någon som känner till om MO får lite stryk då och då i finkan?
Eller om allt kommer när han kommer ut.....
Hans liv är ju inte värt mycket, inget alls faktiskt.
Det vore gutt att få veta att han har det svårt där han sitter.
Tydligen flyttats runt en del, men om det beror på att han varit jävlig, eller haft det jävligt, det får ju inte vi dödliga veta.
Och spöket Johanna Tyden, vars blev hon av?
Knarkat sönder hjärnan kan man ju hoppas, eller nåt annat allvarligt som skulle göra mig glad.
Och Jonas Sjöström den lille bögen, fick visst sparken från nåt jobb när det kom fram vem han var, hahaha, känns bra, hoppas han trillar i ån den lilla jävla fegisen/kvinnomisshandlaren.
Större avsaknad av ryggrad får man fan leta efter. Jävla ynkrygg....
Menar du golbög eller? Slår brudar? nja, du får nog förklara dig lite bättre. Han slapp ju straff iaf.
Vist sjutton jobbade anders med taxi och det gjorde väl "golbögen" oxå ett tag? Eller vad det någon släktning till Jonas S kanske?