2017-04-23, 16:16
  #709
Avslutad
Dom andra intagna.

För att han begått ett sådant fruktansvärt brott?
Citera
2017-04-25, 15:27
  #710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Dom andra intagna.

För att han begått ett sådant fruktansvärt brott?

Många av de andra på kumla är inte mycket bättre själva. Jag kan inte se varför han skulle få stryk på kumla för ett mord med sadistiska inslag. Jag kan förstå om många hoppas på att han ska bli ihjälslagen på Kumla. Men det finns inga belägg för det annat än önsketänk.
Citera
2017-04-25, 15:43
  #711
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudfadern123
Många av de andra på kumla är inte mycket bättre själva. Jag kan inte se varför han skulle få stryk på kumla för ett mord med sadistiska inslag. Jag kan förstå om många hoppas på att han ska bli ihjälslagen på Kumla. Men det finns inga belägg för det annat än önsketänk.

Kan inte heller se det. Det hade varit skillnad om han hade gett sig på kvinnor och barn, då hade chansen att få rejält med prygel ökat markant.
Citera
2017-10-22, 17:25
  #712
Medlem
PiusXIIIs avatar
Nu är han dömd för olaga hot enligt Aftonbladet. "Under den pågående hovrättsförhandlingen hotade han åklagaren och sa att han skulle slakta henne." Jag trodde han var dömd för detta, eller något liknande tidigare, men jag kanske har misstagit mig?

Det är obegripligt att denne man kunde undgå ett livstidsstraff, men domstolarna i Sverige fortsätter att vara ytterst benägna att döma ut så låga straff som möjligt.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/wyP81/morddomde-martin-olsson-hotade-aklagaren-ska-slaktas
Citera
2017-11-12, 17:50
  #713
Medlem
https://www.instagram.com/p/BKBulazgPBO/
Citera
2017-11-12, 19:41
  #714
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pajas
https://www.instagram.com/p/BKBulazgPBO/

Haha.

Ett smuts krigar mot en pissluffare och ett gäng lågwattare hejar på....priceless.
Citera
2018-07-03, 02:15
  #715
Medlem
WayneJohns avatar
Är det Kumla han sitter på?
Citera
2020-07-31, 11:05
  #716
Medlem
Släkten B*rgebäck består ju av särlingar och kufar, det är bara att söka på lexbase för att få en uppfattning. *=o
Citera
2020-07-31, 11:50
  #717
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heiding
Släkten B*rgebäck består ju av särlingar och kufar, det är bara att söka på lexbase för att få en uppfattning. *=o

Och vad har det med att en av dem blir mördad att göra?
Citera
2020-09-22, 02:04
  #718
Medlem
Någon som känner till om MO får lite stryk då och då i finkan?
Eller om allt kommer när han kommer ut.....
Hans liv är ju inte värt mycket, inget alls faktiskt.

Det vore gutt att få veta att han har det svårt där han sitter.
Tydligen flyttats runt en del, men om det beror på att han varit jävlig, eller haft det jävligt, det får ju inte vi dödliga veta.

Och spöket Johanna Tyden, vars blev hon av?
Knarkat sönder hjärnan kan man ju hoppas, eller nåt annat allvarligt som skulle göra mig glad.
Och Jonas Sjöström den lille bögen, fick visst sparken från nåt jobb när det kom fram vem han var, hahaha, känns bra, hoppas han trillar i ån den lilla jävla fegisen/kvinnomisshandlaren.
Större avsaknad av ryggrad får man fan leta efter. Jävla ynkrygg....
Citera
2020-09-22, 02:31
  #719
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av f1ttan

Och spöket Johanna Tyden, vars blev hon av?
Knarkat sönder hjärnan kan man ju hoppas, eller nåt annat allvarligt som skulle göra mig glad.

Det hade hon väl iofs redan hunnit med när detta hände.....hon bor tydligen på Granvägen 12 i Kalmar iaf.
Citera
2020-11-01, 08:49
  #720
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f1ttan
Någon som känner till om MO får lite stryk då och då i finkan?
Eller om allt kommer när han kommer ut.....
Hans liv är ju inte värt mycket, inget alls faktiskt.

Det vore gutt att få veta att han har det svårt där han sitter.
Tydligen flyttats runt en del, men om det beror på att han varit jävlig, eller haft det jävligt, det får ju inte vi dödliga veta.

Och spöket Johanna Tyden, vars blev hon av?
Knarkat sönder hjärnan kan man ju hoppas, eller nåt annat allvarligt som skulle göra mig glad.
Och Jonas Sjöström den lille bögen, fick visst sparken från nåt jobb när det kom fram vem han var, hahaha, känns bra, hoppas han trillar i ån den lilla jävla fegisen/kvinnomisshandlaren.
Större avsaknad av ryggrad får man fan leta efter. Jävla ynkrygg....

Menar du golbög eller? Slår brudar? nja, du får nog förklara dig lite bättre. Han slapp ju straff iaf.
Vist sjutton jobbade anders med taxi och det gjorde väl "golbögen" oxå ett tag? Eller vad det någon släktning till Jonas S kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in