Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-08, 17:03
  #733
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyalKrona
Skriv styvfar istället då
Efternamnet kommer inte alls från J*rgen, det är mammans namn som J*rgen bytte till när de gifte sig.

Fick vi någon klarhet i vem som är eventuellt död? Styvpappan lever och hette E*iksson innan.
Den biologiske så kallade pappan är han död eller inte?
Citera
2021-10-02, 20:58
  #734
Medlem
Hur har det gått för tyden? Har hon fortfarande förhållande med den gamla pundargubben?
Citera
2021-10-02, 21:12
  #735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Later
Fick vi någon klarhet i vem som är eventuellt död? Styvpappan lever och hette E*iksson innan.
Den biologiske så kallade pappan är han död eller inte?

Den biologiska pappan är inte heller död!
Citera
2022-04-14, 17:23
  #736
Medlem
Släkten B*rgebäck är en dysfunktionell samling missanpassade individer.
Missbruksproblematik,konflikter,övergrepp & kriminalitet.

Bara att titta i lexbase.
Citera
2022-05-14, 06:47
  #737
Medlem
Cherie-xxs avatar
Jag är så chockad då jag fattat vem GM är först nyligen. Jag kände honom, dock inte väl, som ung när han måste ha varit 16-17. Hamnade ibland på samma fester, osv. Ja visst han kunde kanske vara lite stökig kanske, men inte värre än många andra. Kunde också vara trevlig. Fick inte uppfattningen om en elak person.

Vad hände???
Citera
2022-05-14, 14:18
  #738
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherie-xx
Jag är så chockad då jag fattat vem GM är först nyligen. Jag kände honom, dock inte väl, som ung när han måste ha varit 16-17. Hamnade ibland på samma fester, osv. Ja visst han kunde kanske vara lite stökig kanske, men inte värre än många andra. Kunde också vara trevlig. Fick inte uppfattningen om en elak person.

Vad hände???

När jag bodde i Kalmar för 10 år sedan var Martin känd som kriminell, pundare och lite oberäknelig.

Inte svar på din fråga förstår jag.
Citera
2024-01-11, 18:13
  #739
Medlem
Någon som vet när Martin kommer ut?
Citera
2024-01-11, 18:47
  #740
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SerhatfromFerhat
Någon som vet när Martin kommer ut?

Kommer ut?

Han fick livstid och har inte ens suttit så länge att han kan ansöka om tidsbestämt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback