2017-10-16, 16:43
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Engagera dig inte ens i honom. Det är en totalt värdelös skribent som dessutom hejar på de 2 största plastlagen i historia (Real och City, båda sen 2012) går knappast att ta seriöst.

När kommer Zlatan tillbaka? Någon som vet? Var snack om November vill jag minnas.
Mou trodde väl på december, läst något att Andy Cole som tränat med Zlatan trodde på nästa år.
Citera
2017-10-16, 22:17
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Engagera dig inte ens i honom. Det är en totalt värdelös skribent som dessutom hejar på de 2 största plastlagen i historia (Real och City, båda sen 2012) går knappast att ta seriöst.

När kommer Zlatan tillbaka? Någon som vet? Var snack om November vill jag minnas.

Oj är jag förvånad över att min största stalker på fb skriver om mig i stället för att aldrig komma med något som tillför forumet
Citera
2017-10-17, 08:52
Medlem
Mike Ashley vill sälja Newcastle. Vill ha affären genomförd innan årets slut.
Citera
2017-10-17, 17:49
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Till godo på Liverpool förstod jag givetvis, det är dock så att de är bakom dem och Uniteds mål är inte att hålla Lfc på en armlängd ifrån sig, utan man ser uppåt i tabellen, de vill givetvis utmana om titeln, då räcker det nog inte med att spela safe utan man måste chansa lite.

Men såklart, denna poäng kanske är vad som skiljer United från en topp 4 placering i slutändan, men tycker att det är märkligt att man koncentrerar sig på vad som är under dem istället för att blicka uppåt, för med formen United har och avsaknaden av Mané gör ju att en Unitedvinst inte var så avlägsen.

Vad exakt betyder detta?

Och man måste inte alls chansa för att utmana om titeln. Tar men tex 8 oavgjorda matcher mot dubbelmötena med övriga topp 5-lagen så är det 16 tappade poäng. De senaste åren har vinnarlaget i snitt tappat 26-27 poäng i serien. Annat vore det om man efter nyår ligger efter kalkylen och om titelvinst är högsta prioritet. Titlar tar man genom att hålla en stabil hög nivå och inte komma in i svackkor där man slarvar bort poäng. Det är inte dags att chansa för United i detta skede.
Citera
2017-10-19, 23:05
Medlem
snillet_1s avatar
När ryker Koeman? Förlust ikväll på hemmaplan mot Lyon, som förvisso är ett bra lag, kombinerat med en 16:e plats i ligan ser inte bra ut...
Citera
2017-10-20, 02:09
Medlem
Scrip7s avatar
Jag hade helt missat att Shakespeare fått sparken från Leicester tidigare i veckan.
Citera
2017-10-20, 14:42
Avstängd
Halloween2s avatar
''Özil har medelat klubbkamrater att han vill lämna för United''

Finns det ens plats för honom där? Trodde han vart mobbad av mou i Madrid.
Citera
2017-10-20, 16:45
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
När ryker Koeman? Förlust ikväll på hemmaplan mot Lyon, som förvisso är ett bra lag, kombinerat med en 16:e plats i ligan ser inte bra ut...

ger honom Arsenalmatchen?

skulle nog ha kickats typ nu om man velat ha bort honom innan matchen.
Citera
2017-10-20, 17:33
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
''Özil har medelat klubbkamrater att han vill lämna för United''

Finns det ens plats för honom där? Trodde han vart mobbad av mou i Madrid.
Jag tvivlar på att han vill lämna för United. De ryktena har funnits i ett par månader nu att han ska lämna gratis. Kan inte se någon bra plats för Özil i United då man har iaf lika bra spelare på den position som han är bäst på. Känns mer som ett knep för att få upp lönen i Arsenal när han väl skriver på. Arsenal kan inte ta en till prestigeförlust där en spelare lämnar för ett annat Premier League lag för att han vill ha bättre betalt. Skulle bli uppror bland fansen.

Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
ger honom Arsenalmatchen?

skulle nog ha kickats typ nu om man velat ha bort honom innan matchen.
Ägaren har tidigare gått ut och gett stöd till Koeman, så det är väldigt svårt att se hur det ligger till just nu. Kan mycket väl få sparken efter matchen mot Arsenal, men jag tror att det pågår lite i bakgrunden efter en jakt på en ny tränare. Hittar de ingen uppgradering så kommer han stanna kvar.
Citera
2017-10-21, 19:37
Medlem
JohanMattas avatar
Lindelöf kan inte vara allt för stolt och nöjd med dagens insats. Redan på försäsongen såg man att han var svajig och kass.
Citera
2017-10-21, 19:53
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanMatta
Lindelöf kan inte vara allt för stolt och nöjd med dagens insats. Redan på försäsongen såg man att han var svajig och kass.

Nej han är relativt värdelös. Dock ska man inte glömma bort att United är ett rätt mediokert lag. Att man tagit fler poäng mot bottenlagen än förra säsongen och därmed öppnat starkt, det visar att United är på rätt väg. Man är dock långt ifrån så pass bra att man inte kan förlora vilken PL-match som helst utan sina två mittbackar och bästa innermittfältare. När man jagar kvittering idag så har man trots allt spelare som Young, Herrera, träbens-Rashford och framför allt Lingard inne. Det kommer då inte att räcks till majoriteten av gångerna.

United har tre spelare, enligt mig, som sticker ut. Tre spelare som är ett par nivåer bättre på det de gör än de andra. De Gea står i mål och Pogba är skadad, men att han väljer att byta ut Martial, det är verkligen obegripligt. Han är klasser bättre än Rashford, Mkhitaryan, Lingard och Mata.
Citera
2017-10-21, 22:03
Medlem
JohanMattas avatar
Ponera att de investerat dom 350-400 miljonerna på en annan mittback vem hade de kunnat få då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in