2017-10-17, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Var ser du detta?
Samhällsnytt..Malala blir intervjuad om sin födelsedag och säger 1379 enl persiska kalendern.
Citera
2017-10-17, 09:44
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Samhällsnytt..Malala blir intervjuad om sin födelsedag och säger 1379 enl persiska kalendern.
Bedragaren Amir Nabilzadeh uppgav på de sidor som Hanif Bail grävde fram att han var född 1372 vilket gör honom till 23 år (f 1994). 1379 enligt den persiska kalendern borde motsvara år 2000 och därmed skulle hon vara 17 år precis som hon uppger.
Citera
2017-10-17, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell

Ja, det blir väl en ålder på ca 17 år, precis vad hon hela tiden hävdat?
Citera
2017-10-17, 10:29
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Ser faktiskt ut som att hon har lite svårt att minnas årtal. Visar redan tecken på demens? Det måste varit en enorm babyboom för hazarer i början av åren 99-2000 åtminstone lätt att hålla koll på ensamkommande i undvikande syfte.

https://samnytt.se/afghanledaren-minns-inte-sitt-fodelsedatum-jag-kan-glomma-bort-vad-jag-vill/
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-10-17 kl. 10:31.
Citera
2017-10-17, 12:14
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Ser faktiskt ut som att hon har lite svårt att minnas årtal. Visar redan tecken på demens?

Åldersdemens får en ny betydelse. Att man inte minns sin ålder. Hazarheimer.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2017-10-17 kl. 12:20.
Citera
2017-10-17, 15:46
Avslutad
http://katerinamagasin.se/ingen-fran-jagarhar-ville-stotta-mig-nar-jag-blev-sexhanad-av-man-fran-ung-sverige/

Citat:
”Ingen från #jagärhär ville stötta mig när jag blev sexhånad av män från Ung i Sverige”

Citat:
En bild på mig och andra tjejer publicerades för att man skulle rösta om vem av oss som var den största horan. Jag hängdes ut som flyktinghatare och rasist. Kommentarerna och kränkningarna fortsatte att komma i flera dagar, och jag blev hotad med hembesök. Men jag har inte fått något stöd från feminister eller gruppen #jagärhär trots att de vid upprepade tillfällen gavs möjlighet till det. Gäller olika regler beroende på vem man trakasseras av? Det undrar i dag krönikören Jennifer Almlöf.
Citera
2017-10-17, 15:59
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
http://katerinamagasin.se/ingen-fran-jagarhar-ville-stotta-mig-nar-jag-blev-sexhanad-av-man-fran-ung-sverige/

Fyfan.. Han verkar ju smått skrämmande när han tjatar att han ska besöka henne för att "diskutera"..
Senast redigerad av XtraX 2017-10-17 kl. 16:12.
Citera
2017-10-17, 16:15
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP

Helt sjukt, men man blir inte helt förvånad.
Citera
2017-10-17, 23:03
Medlem
Bente.Albrechts avatar
Amir på Twitter för 3 tim sedan:
Citat:
Migrationsverket planerar en deportation den 24 oktober från Marsta.
Hans följare kontrar med:
Citat:
-- Varför berättar dom när de ska flyga hem illegala migranter?
-- Det heter utvisning!!
-- Ni gammelgubbar har inget i Sverige att göra med erat bisarra åldersbluffande
-- Glädjande!
-- Hurra ! Hur många blir vi av med ?
Den här är bra (svår för Amir att fatta vinken av, och Google translate kan han glömma...):
Citat:
Svar till @nabizadehse
Det var på tiden.
Egentligen är det väl bara en som är på hans sida:
Citat:
Synd att man inte kan utvisa, Åkesson, Ekeroth och co med Marine Le Pen till Ungern
Lite cred får man ge honom för att han inte blockar folk som följer honom (annat än enstaka fall, som Hanif Bali), utan låter följare som kritiserar honom vara kvar. Andra i de aktivism-nätverk han verkar i brukar som regel blocka allt och alla (modell Arnstad-skolan).
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Tidigare idag twittrade han om att det var normalt för iranier att hota med våldtäkt - han raderade snabbt inlägget men hann väl få det hett om öronen.

Provokatör noterade inlägget här:
(FB) Ensamkommande/"Ung i Sverige" demonstrerar i Stockholm, sensommaren 2017
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Så trist att se en vuxen man som druckit whiskey i fem år vistas i samma lokaler som betydligt yngre flickor.

Han har nyss twittrat detta vilket iaf jag tycker kan vara föremål för hets mot folkgrupp: DUMP
/Provokatör
Han har trampat i liknande galen tunna tidigare, har tvittrat på sätt som kan vara lagbrott - för att sedan radera. Ser nästan ut som att han blivit sekunderad av den aktivism-fundamentalistiska advokatkontakt han har, eller annan jurist/juridiskt kunnig.
Citera
2017-10-17, 23:17
Medlem
Bente.Albrechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Kvinnornas språk förvånar mig de beter sig som kåta tonåringar som helt saknar sunt förnuft som tonåringen som nyss upptäckt kärlek och förälskelse. Förr i tiden har dessa kvinnor diagnostiseras med hysteri.

Amir twittrade för några dagar sen att en artikel ska komma denna vecka där han reder upp vad som står på nätet. Innan han stängde sin twitter skrev han något om att han ska lägga upp artikeln, antar att det blir betal. Hur går det med förtalet varit fullständigt tyst om Mattias Karlsson och Hanif Bali som Emma Persson tänkte ta sig an härnäst. Med tanke på hur Emma betedde sig innan hon gjorde sin twitter privat var hon säker på en vinst. När Hanif kunde backa upp med källor stängde Emma ner.
Denna kommande artikel kan bli intressant läsning. Vidare har han för nån vecka sedan, i samband med Balis avslöjande och angående hans asylskäl etc, snackat om en intervju som skulle komma, vilken skulle förklara...
Frågan är när artikeln och intervjun kommer ut...

Emma är ett kapitel för sig. Intellektuellt är hon överlag kvar i koltåldern. Det sätt hon genom aktivism och fundamentalism försvarar Amir är både komiskt och uppseendeväckande.
Innehållet på Emmas låsta Twitterkonto är i stort sig likt (jag har en kompis som följer dito, som jag får info av då och då), lite mindre vänsteraktivistiska bimboutspel kanske rörande 23-årige bedragaren Amir. Dock samma juridiska fjortisjargong. Vidare blockar hon många följare som lite för tydligt antyder något som inte direkt vurmar för den svenska vänsterextremistiska ensamkommande från Afghanistan-industrin eller som allmänt ifrågasätter Emmas ställningstagande.
Citera
2017-10-17, 23:53
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Fyfan.. Han verkar ju smått skrämmande när han tjatar att han ska besöka henne för att "diskutera"..

Med ett sådant unikt namn så borde man inte ge sig in i en sådan diskussion med sitt riktiga namn.
Citera
2017-10-18, 16:16
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Iran-Amir94 har nu tid att ge den där artikeln han lovat som förklarar informationen som finns på nätet. När han blivit färdig med Karlsson ska artikeln komma något liknande skrev han på twitter. Vad jag minns tog han en police emoji till tweeten om Karlsson hotade Karlsson med lagens långa arm

Citat:
Ursprungligen postat av tt.se
Det blir ingen förundersökning mot Sverigedemokraternas gruppledare Mattias Karlsson för förtal.
– Det beskedet har jag fått av chefsåklagare Håkan Roswall, säger advokat Emma Persson som företräder en av de inblandade.

http://tt.omni.se/a1a9939f2aa3a00324444a0dbabfce4f3c754e53
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-10-18 kl. 16:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in