2017-10-16, 22:54
Medlem
Total tystnad från Aftonbladet och Expressen. Pinsamt.
Enda sajten jag sett som skrivit något överhuvudtaget om lulu carter & cissi wallins instagram-inlägg är Stoppa Pressarna.
Citera
2017-10-16, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z2361
Hon har gått ut med att det hänt, men inte vem som gjort det. Idag publicera hon hans namn på instagram. https://www.instagram.com/p/BaT0d-bHRTr/

Det KAN ju inte stämma. Kolla första posten, från 2011. Det står ju där tydligt att det är Virtanen det handlar om, så hon måste ju gått ut med info eller någon nära henne. Eller hur kom det fram?
Citera
2017-10-16, 22:57
Medlem
Expressen slår rekord i ynkedom. Nyligen publicerad artikel.

https://www.expressen.se/noje/stina-wollter-ryter-ifran-efter-sex-trakasserierna-har-arr-pa-min-kropp-/

Citat:
Kampanjen har även tagit fäste i Sverige. Bland svenskar som uppdaterat inlägg under hashtaggen #metoo finns TV-profilen Karin Adelsköld, 44, programledaren Lina Thomsgård, 39, samt konstnären Stina Wollter, 53.

Cissi Wallins historia struntar man i trots att hon skrev under med samma hashtag.
Citera
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiaJoa0
Enda sajten jag sett som skrivit något överhuvudtaget om lulu carter & cissi wallins instagram-inlägg är Stoppa Pressarna.

Stoppa pressarna, fria tider, nyheter idag och samnytt har skrivit om det. Var är expressen, aftonbladet, metro och nyheter 24? Dom brukar vara snabba på sånt här..
Citera
Medlem
vizsofiuss avatar
Om det Cissi skriver stämmer så anmälde hon Virtanen med namn 2011 finns det någon som känner till en dom eller en polisanmälan? Eftersom han inte har blivit fälld så måste vi väl anta att han är oskyldig?
Citera
Medlem
cece123s avatar
För mig är det en gåta hur Virtanen kunnat komma så långt inom media
att han fått en anställning på Aftonbladet, man undrar vilken chef
som penetrerat Virtanens fläskiga skinkor på Aftonbladets kontor..
Tom Hjelte var en annan fin journalist på Aftonbladet f ö.
Fredrik hade ett uruselt eget program på tv och han är inte ö h som gjord
för att synas eller höras.
Att Virtanen och Cissi hamnar i en sådan situstion, förvånar mig inte.
De har väl diagnoser bägge två.
Citera
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
För farligt då han riskerar att ses som en fullständig lögnare om andra kvinnor träder fram och berättar om hans eskapader.
De kan väl berätta vadfan som helst. Har ingen några bevis så är det ju skitsamma. Är man så dum i huvudet att man inte går till polisen om man blivit våldtagen så är det faktiskt tuff skit... Hade nåtvåldtagit mig hade jag åkt till polis och sjukhus med en gång. MENA-invandringen har ju set till att inte bara våldtäkter mot kvinnor har ökat enormt men även våldtäkter mot män.
Citera
2017-10-16, 22:58
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiaJoa0
Och sedan undrar journalisterna varför alternativmedia ökar...
Citera
2017-10-16, 22:58
Medlem
Att inte någon av de större tidningarna går ut med detta måste väl ses som hyckleri? Man behöver ju inte gå ut med namn som man inte gjorde i SD-skandalen.

Kom igen Aftonbladet och Expressen - lev upp till feminismen nu då!
Citera
2017-10-16, 23:00
Medlem
Z2361s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Det KAN ju inte stämma. Kolla första posten, från 2011. Det står ju där tydligt att det är Virtanen det handlar om, så hon måste ju gått ut med info eller någon nära henne. Eller hur kom det fram?

Men det gör det. Vad är det du inte förstår? Hon har uppenbarligen pratat om det i privata sammanhang tidigare så det läckt ut: (FB) Bråket mellan Cissi Wallin och Virtanen
Men det är nu hon offentligt pekar ut honom. Är det så svårt att förstå?
Citera
2017-10-16, 23:00
Medlem
Zoom008s avatar
Nu är den stora frågan om Aftonbladet ska ha en våldtäktsman som krönikör? Hur ska dom kunna skriva om liknande fall i framtiden som begås dagligen av afghaner och annat löst folk? Expressen hade ju Erfors som åkte dit rejält för rattfylla förra året. Vilka löss som sitter och ska pränta i läsare hur man ska uppföra sig och visa sig vara rättfärdiga. Blir djävligt besviken om inte Cissi står på sig då hon verkar ha allt stöd man kan få i sociala medier. Hoppas att den äckliga Anders Lindberg också avslöjar sig som en manlig Batikhäxa och egentligen vill sätta på dom ensamkommande om det finns möjligheter.

Aftonbladet har nu visat upp sitt falska nylle och borde ha känt till att deras krönikör är en äkta våldtäktsman som dessutom både hotat och drogat ner en 21 år gammal tjej. Vilket slödder som jobbar på denna vänstertidning och falskheten har fått sig ett ansikte.
Citera
2017-10-16, 23:01
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Om han är en våldtäktsman så skall han naturligtvis inte ha något skadestånd. Men det återstår att bevisa.
Ska inte han bevisa motsatsen då? Vilken rättsinstans tror på en narkoman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in