2017-10-16, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Om jag inte har drömt så var det nån annan hazar sóm skrev på hucklets twitter för ett par, tre veckor senoch var misstänksam eftersom de inte sett nån redovisning.
Det dribblade hon förstås bort.
Det är väl troligare att de vill ha en bit av kakan än batikkärringarna. De vill väl inte inse att de blivit lurade och försvarar sej med att "min fina underbara oskyldiga pojke är värd varenda krona"
Haha..dom fick nåra kebabrullar sen gick Malala på NK och shoppade loss-hon ska ju bli Stassminister och kan inte gå runt i lakan.
Citera
2017-10-16, 11:37
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
https://twitter.com/nabizadehse/status/919701084507131909

Bedragaren Amir fortsätter belasta svensk gymnasieskola trots att allt talar för att han är 23 år gammal.

Så trist att se en vuxen man som druckit whiskey i fem år vistas i samma lokaler som betydligt yngre flickor.

Han har nyss twittrat detta vilket iaf jag tycker kan vara föremål för hets mot folkgrupp: DUMP

Citat:
Tre miljon kommentar på Donald Trumps Instagram sidan från iranska medborgare!
De hotar honom och hans familj för våldtäkt! Kommer ihåg när jag sa det är normalt i Iran att de hotar varandra på det sätt?

https://twitter.com/nabizadehse/status/919855495850221568

Edit: Nu är tweeten borttagen.

/Provokatör
Senast redigerad av Provokatör 2017-10-16 kl. 11:49.
Citera
2017-10-16, 12:05
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Så trist att se en vuxen man som druckit whiskey i fem år vistas i samma lokaler som betydligt yngre flickor.

Han har nyss twittrat detta vilket iaf jag tycker kan vara föremål för hets mot folkgrupp: DUMP

https://twitter.com/nabizadehse/status/919855495850221568

Edit: Nu är tweeten borttagen.

/Provokatör
Jag hann se den.

Ung Vänster får jobba hårt. Jag kan se framför mig den larmkedja som uppstår när en av deras dresserade afghaner uttrycker sig utanför ramarna. DM måste skickas, telefonsamtal ringas - allt för att upprätthålla bilden av att det här är människor som "bygger Sverige".

Vi andra förstår att en vuxen man som Amir Nabilzadeh har med sig värderingar som är allt annat än positiva i ett samhälle. I stället för att sopa detta under mattan kanske de skulle låta honom få bemöta kritik för sina uttalanden på det öppna samhällets villkor.
Citera
2017-10-16, 12:32
Medlem
Citat:
Jag hann se den.

Ung Vänster får jobba hårt. Jag kan se framför mig den larmkedja som uppstår när en av deras dresserade afghaner uttrycker sig utanför ramarna. DM måste skickas, telefonsamtal ringas - allt för att upprätthålla bilden av att det här är människor som "bygger Sverige".

Vi andra förstår att en vuxen man som Amir Nabilzadeh har med sig värderingar som är allt annat än positiva i ett samhälle. I stället för att sopa detta under mattan kanske de skulle låta honom få bemöta kritik för sina uttalanden på det öppna samhällets villkor.

Statspajasen Löfvén sa att flyktingar skulle vara en vinst för Sverige. Vad spelar det för roll om han får kritik, inte alla svenskar har twitterkonto eller läser twitter och många får allt serverat via hatmedia så såna som Amir får egentligen göra vad som faller honom in. Skolan skiter han i och lärarna kommer inte heller att anmäla honom om han inte dyker upp. Han riskerar inte utvisning och han har det säkert mycket bättre än vad många svenska unga män har.
Citera
2017-10-16, 12:46
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Den här utlovade presskonferensen där han lovade att berätta om varför han ljugit om sin ålder, har den varit än? I så fall har jag missat detta.

Vad sade han?
Citera
2017-10-16, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Den här utlovade presskonferensen där han lovade att berätta om varför han ljugit om sin ålder, har den varit än? I så fall har jag missat detta.

Vad sade han?

Eh vad ? Håller han på med presskonferens redan. Tänker han bli minister i Fittah Khadavirs regering ?
Citera
2017-10-16, 13:00
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:

Vad sade han?
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Eh vad ? Håller han på med presskonferens redan. Tänker han bli minister i Fittah Khadavirs regering ?
Han utlovade väl ingen presskonferens men väl att redogöra för sin syn på saken - gissningsvis kommer den förklaringen att utebli, jag tror inte de personer som organisationer som står bakom Ung i Sverige har intresse av att detta åter uppmärksammas.

Edit:
En artikel lovade han:
Citat:
Så fort som möjligt jag kommer och skriver en artikel om allt som hänt om min ålder och uppgifter på nätet. Först Matias Karlsson
https://twitter.com/nabizadehse/status/916799264591896576
Senast redigerad av Tinuviel 2017-10-16 kl. 13:03.
Citera
2017-10-16, 13:08
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Han utlovade väl ingen presskonferens men väl att redogöra för sin syn på saken - gissningsvis kommer den förklaringen att utebli, jag tror inte de personer som organisationer som står bakom Ung i Sverige har intresse av att detta åter uppmärksammas.

Edit:
En artikel lovade han:

https://twitter.com/nabizadehse/status/916799264591896576

Hmm, jag är tämligen säker på att det pratades om en presskonferens.

Men har jag fel får jag väl pudla.
Citera
2017-10-16, 13:15
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Hmm, jag är tämligen säker på att det pratades om en presskonferens.

Men har jag fel får jag väl pudla.
Det är möjligt att det skett, men i så fall inget jag har noterat.
Citera
2017-10-16, 13:32
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Det är möjligt att det skett, men i så fall inget jag har noterat.

Ok, verkar som att jag får halvpudla lite.

I den andra tråden om Amir så fanns ett inlägg om en utlovad presskonferens och när jag spårade det inlägget bakåt så verkar det som att det skulle handla om en intervju där han skulle "berätta om det exakt vad är sant och vad är inte." [sic]

https://twitter.com/nabizadehse/status/917050170851975168

Så någonting kommer väl att dyka upp. Kanske.

Tyvärr är väl sannolikheten för en hård vinklad snyftintervju överhängande.

En presskonferens hade varit intressant.

Edit: Såg nu att det var du som postade länken till twitterinlägget i den andra tråden
Senast redigerad av Nordanvindarna 2017-10-16 kl. 13:43.
Citera
2017-10-16, 13:54
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ok, verkar som att jag får halvpudla lite.

I den andra tråden om Amir så fanns ett inlägg om en utlovad presskonferens och när jag spårade det inlägget bakåt så verkar det som att det skulle handla om en intervju där han skulle "berätta om det exakt vad är sant och vad är inte." [sic]

https://twitter.com/nabizadehse/status/917050170851975168

Så någonting kommer väl att dyka upp. Kanske.

Tyvärr är väl sannolikheten för en hård vinklad snyftintervju överhängande.

En presskonferens hade varit intressant.

Edit: Såg nu att det var du som postade länken till twitterinlägget i den andra tråden

Orsaken de anger är väl alltid att de var tvungna att ljuga, för att de blivit jagade ända till Sveriges gräns av arga soldater med granatkastare, och bara måste få stanna.
Citera
2017-10-17, 08:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Hör nu på P3 Nyheter att de släppt en dokumentär om spektaklet, P3 Dokumentär , med Martina "strebern" Pierrou bakom spakarna. Fatemeh lär få mycket utrymme...

Edit: http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/976314?programid=1646
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2017-10-17 kl. 08:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in