Citat:
Ursprungligen postat av
KnackeredVonAnka
Ja, jag fattar. De kan ju inte rulla av eftersom de föres längst med tornsidorna.
Jag tänker också att om anklarna är bundna kan strumpbyxor och trosor OMÖJLIGT åka av. Hur skulle de kunna komma förbi banden( eller vad han haft) kring anklarna???!
Det som binder ihop benen/anklarna är ju ivägen och ingenting kan ta sig förbi för att sedan landa på golvet nedanför?
Undrar lite här: diskuterar ni utifrån antagandet att Madsen dumpat kroppen hel? För det implicerar i så fall att ni tror på den utsagan med strumpbyxornas och trosornas avkasande.
Eller varför diskutera det, det är ju redan påvisat att denna utsaga inte stämmer. I och med att det är konstaterat att hon på endera sättet är tagen av daga av Madsen och sedan styckad av honom, innebär det att kroppen sannolikt inte har varit bunden och upphissad på det sätt Madsen hävdar. Eller tror någon på att han bundit henne påklädd och att dessa underkläder hasat av ovanpå en knut, som i en fantasyfilm eller dyl?
Underklädernas status , avtagna och hittade kvarlämnade/kvarglömda i ubåten, ger väl i själva verket ytterligare indikationer på
det sexualsadistiska tillvägagångssättet i mordets utförande. Han har klätt av henne på underkroppen innan han påfört knivsticken i underlivet. Någon annan tolkning kan jag inte se.