2017-10-13, 22:09
Medlem
Onanikrems avatar
Tragiskt att en plats där svenskar (och danskar) dog för att försvara och kanske ligger kvar i myllan?
bara skall ges bort till främlingar.

ALLT skall nu förstöras, trampas på och suddas ut för de ny svenskarna.
Snart tar de flaggan och nationalsången också, rädde sig de som kan!
Citera
2017-10-13, 22:15
Medlem
Nästan alla i skåneland identifierade sig åtminstone för 20 år sedan som svenskar. Man anpassar sig efter sina nya herrar om man riskerar tillräckligt hård bestraffning.

Skillnaden nu är att det även genomförs en befolkningsförändring som inte svenskarna mäktade med. Det är inte bara jihad utan även ett genetiskt övertagande. Förändringen blir ännu mer än då svenskarna erövrade skåneland.
Citera
2017-10-13, 23:48
Medlem
Sverige är två i världen, bara i Kina finns fler. Jag talar om ateister. 75 % säger sig alltså inte vara aktivt kristna. Vi är alltså skeptiska mot religiösa människor, oavsett vilken religion. Vi firar jul, men märk väl det gjorde vikingarna med. Kommunen kommer inte gå med på något bygge utan arkeologisk utgrävning, vilket är svindyrt, borde skrämma vem som helst som inte har en sjö av pengar att gräva ur. Fast det kanske är saudierna som sponsrar igen. I Örebro brann det, kanske lite onödigt att utmana ödet. Låt de bygga sitt mög, vi andra är redan färdiga med det där för generationer sedan och lutar oss tillbaka mot beprövad vetenskap.
Citera
2017-10-13, 23:48
Medlem
AnsuzInsights avatar
Nu är jag inte en NMR älskare och bryr mig inte om "renrasighet" heller... Men varför just där?
Jag kan inte förstå varför de måste bygga precis på en historisk plats.
Och på grund av det, är det enda som låter logiskt, det som konspirationsteoretikerna säger. Att det finns någon slags anti- svensk/europeisk agenda.
Citera
2017-10-14, 00:41
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
- - - vi andra är redan färdiga med det där för generationer sedan och lutar oss tillbaka mot beprövad vetenskap.

Det enda lutande som blir av då Nordkalifatet är genomdrivet är det under bilan för de som inte konverterar. Islam är väsensskild andra religioner, även de perverterade abrahamistiska syskonen (har alltid undrat hur kristna, och frågat - men aldrig fått ett vettigt svar - kan förlika sig med paradoxen av det judiska svamlet i GT och det så antisemitiska NT, jfr "öga för öga..." med "vända andra kinden till"...). Var till för ett par år sedan för moskébyggen och liknande dumheter, "religionsfrihet! God dammit, det är väl självklart". Ungefär så... ...har gudskelov blivit klokare, buddhister kör inte in flygplan i skyskrapor, mormoner inser att Drottninggatan är en gågata... ...kampen mot islam är en ödeskamp på liv och död, inte bara för Sverige och Europa, utan för den moderna civilisationen. Även sekulära är ofta(st) jihadist-apologeter, något som först chockade mig vid denna upptäckt.

Specifikt on-topic: själva byggplatsen måste vara vald för att provocera? Orkar inte själv, men någon hallänning kan väl ta sig omaket att gräva i detta, bygglov, kommunala beslut hit och dit, sätter en välstekt fläskkotlett på att det är en hukande främmande fågel som hittas om man skär ordentligt i denna varböld.
Citera
2017-10-14, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnsuzInsight
Nu är jag inte en NMR älskare och bryr mig inte om "renrasighet" heller... Men varför just där?
Och på grund av det, är det enda som låter logiskt, det som konspirationsteoretikerna säger. Att det finns någon slags anti- svensk/europeisk agenda.

Det kallas för segermoské.

Att beslagta marken på otrognas land som har betydelse historiskt eller modernt är en enorm seger och demoralisering för de lokala otrogna. Det är även kontroversiell imam som står för moskén och som säkert avskyr svenska folket i hela sitt hjärta men som talar mjukt och "prästerligt" i det offentliga inför oss. Mjukt och vältaligt (men super falskt) nog för att övertyga den socialdemokratiska kommunfullmäktige att resa ännu vidrig moské på svensk mark och denna gången på en historisk plats.

Jag hoppas moskén brinner ned till avgrunden så fort skelettet har kommit upp eller att kommunen tänker efter och slutar vara så jävla fega och stoppar bygget omedelbart. De har ingen rätt att behandla historiska platser såhär eller vårt land som vi förlorar bit för bit varje dag.

Vår Religionsfrihet grundlag används emot oss. Den kommer kosta livet på många svenskar i framtiden. Barn och barnbarn som säkert kommer få utstå fruktansvärt lidande.

Halmstads kommun är Socialdemokratiskt om jag får lov att tillägga.
Senast redigerad av Cauvie 2017-10-14 kl. 02:03.
Citera
2017-10-14, 02:02
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
- - - * en text vars innehåll jag tvivelsutan plus-ettar * - - -

Hallands kommun är Socialdemokratiskt om jag får lov att tillägga.

Vad är Hallands kommun..? Jag tror kommunfullmäktiges ordförande i Halmstad, Johan Rydén (M)ultikulti, har en annorlunda syn på styret i Halmstads kalifat...
Citera
2017-10-14, 02:04
Medlem
Fler moskéer behövs ju eftersom det bor en stor andel muslimer i Sverige. Vad är ditt problem? Finns för fan typ 3700 kyrkor
Citera
2017-10-14, 03:44
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
Jag börjar nästan tro det också, det är definitivt någon agenda av något slag
Citera
2017-10-14, 04:09
Medlem
Basterdss avatar
Citat:
Thank you! Äntligen någon som vaknat ur sun dvala!
Jag fick ett meddelande av nån kaxxx osv
Som skrev att denne anmält mig för mitt ryss svenska svammel, å om att jag är en patriot å borde lära mig språket! Så antar att min yttrandefrihet kanske inte blev så långlivad här?
Håller med de senaste inläggen före dig till fullo! Vill jag bara få sagt!
Tydligen är åsikter som mina något som skrämmer vissa! Undrar varför?!
Säg mig ett annat land som låtit muslimerna bygga en moské där de landet vann ett sista krig tack!
"Vi" har skänkt bort landet! Går det ens att rädda det som är kvar?!
Citera
2017-10-14, 04:11
Medlem
Basterdss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Sveriges största misstag är att moskeer byggts och byggs överhuvudtaget.
Amen!
Citera
2017-10-14, 04:19
Medlem
Basterdss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det finns ju mängder av hällristningar, kyrkor, byggnader, gravplatser som jag inte känner till. Likväl är de en viktig del av vår historia och ursprung. Det är fullständigt historielöst och sinnessjukt att tro att bara för att vi just nu inte engagerar oss så betyder det inget för oss eller framtida generationer. Wasaskeppet låg i dyn i 333 år. Tänk om man resonerat så då, Ähh det har ju redan legat där 332 år utan att någon brytt sig. Låt det multna.
Tack! För att du satte ord på mina tankar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in