2017-10-13, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jermuk
Kulturvänstern och Förrädarregeringen gör allt för att krossa det svenska.

"Förstör det gamla och bygg ett nytt samhälle", är vänsterns slagord.

Vänstern kommer aldrig att fatta att social ingenjörskonst är skräp som aldrig kommer att funka.

Vänstern ?
Mej veterligen har alliansen också varit med och bidragit till att det ser ut som det gör idag i landet.
"Öppnas era hjärtan" och in med billig utländsk arbetskraft. Slagord som lätt kan klistras på bl.a. Centern och moderaterna. Nu när moderaterna krisar, ja då börjar dom yra om enkla jobb.

Du kan ju gissa till vilka dessa jobb är ägnade åt.
Jo arbetsgivare som vill ha billigare arbetskraft. Staten som moderater gärna älskar att hata får betala kalaset. Sd ? Ja var står dom i frågan ?
Citera
2017-10-13, 17:41
Medlem
Kobolds avatar
Det spelar ingen roll för mig. Platsen finns ändå kvar.
Citera
2017-10-13, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sdlkjadkjlakdj99
Varför skulle svenskar vara värda något när de helt frivilligt röstar för detta? jag får fortfarande ibland svar här som ”jag skulle aldrig rösta på sd”

De allra flesta svenskar förtjänar att spottas på...passiva äckliga människor

Sd tycks ju allt mer närma sej alliansen,där Lööf och Björlund ingår.
Så i vilka frågor ska Sd ge vika ?
Citera
2017-10-13, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Är emot att det ska ploppa upp moskéer överallt i Sverige. Dock så är väl detta minnesmärke inget som gemene man någonsin hört talas om? Blir bara löjligt då de flesta skulle ha hållit truten om det byggdes vanlig bostadshus. Frågan gäller egentligen vill vi att moskéer ska finnas i varje liten ort i landet med krav på böneutrop och risk för radikalisering? Slagfältet är rätt betydelselöst och borde fortsätta att vara det så att diskussionen inte glider ifrån sakfrågan.

Of topic.
Jag vill gärna ha lite RIKTIG mångkultur och hoppas att alla byggnationer av moskéer avstannar tills Buddhistiska tempel har kommit upp till motsvarande nivå. Jag skulle fan inte säga ett jota om varje gata hade ett tempel. För här snackar vi den riktiga "fredens religion".

Känner du till alla historiska platser i Sverige?
Citera
2017-10-13, 18:05
Medlem
kravodlat68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Ännu en segermoské byggt på en betydelsefull plats. Regeringen jävlas med folket öppet. Hoppas de bygger upp moskén i hårdbetong för deras egna skull.

Håller med om allt. Om den blir i betong så blir den hård, motsatsen blir nog svårt.
Citera
2017-10-13, 18:22
Medlem
fernebos avatar
Ja det är väl helt uppenbart att det är avsiktligt man gör så här. Svensk kultur och historia ska utplånas för att bereda plats åt islam. Man kräks!
Citera
2017-10-13, 18:50
Medlem
nidbilds avatar
Det här är ytterst provocerande
Citera
2017-10-13, 18:53
Medlem
countdowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardsowhat
Samtidigt... var är protesterna? Tycker svensken det är okej? Tiger man så accepterar man uppenbarligen... fast ja va så att Liverpool möter Swansea den helgen så man dricker öl o inte orkar. Gör man inget åt det som sker, så ska man hålla käften o inte sitta på fb o lipa anser jag.

Genomsnittssvensken bryr sig inte ett skit. Den nya exotismen ligger i tiden så allt som är nytt och exotiskt skattas högre än det egna. Det egna är ju gammalt tråkigt, och ALLT måste förnyas och tänkas om och reformeras sönder.

Folk ÄR fan dumma i huvudet i det här landet.
Citera
2017-10-13, 18:54
Medlem
MADs avatar
Hallå NMR här finns det möjlighet att göra lite seriös nytta. Istället för att tramsa runt i Göteborg med sköldar så kan ni instället ockupera marken fredligt så att ingen moské kan byggas.
Förmodligen skulle ni får majoriteten av svenskarna med i er detta fall, vilket ni aldrig får annars.
Citera
2017-10-13, 19:04
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Känner du till alla historiska platser i Sverige?

Nej och det var inte min poäng heller.
Hade du brytt dig om det varit ett kontorslandskap som byggts där? Det var min poäng. Platsen är sekundär och driver bort ämnet ifrån sakfrågan
Citera
2017-10-13, 19:18
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Hallå NMR här finns det möjlighet att göra lite seriös nytta. Istället för att tramsa runt i Göteborg med sköldar så kan ni instället ockupera marken fredligt så att ingen moské kan byggas.
Förmodligen skulle ni får majoriteten av svenskarna med i er detta fall, vilket ni aldrig får annars.
Du har en poäng här. Men samtidigt så misstar du NMR för något de inte är. Nämligen handlingskraftiga. De är alldeles för insnöade och extrema för att kunna klara av att attackera det här problemet utan att det blir trams. Men den politiker(NMR eller inte) som gör ett seriöst försök till protest mot detta kommer givetvis att få ett stort stöd bland svenskarna. Jag tror dock inte att man ska förvänta sig några demonstrationer eller så, vi jobbar bara inte så.
Citera
2017-10-13, 19:19
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Det spelar ingen roll för mig. Platsen finns ändå kvar.

Vill man bevara svensk historia för framtida generationer så är ett byggande av en religiös byggnad helt fel väg att gå, inga fler moskéer i detta land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in