Citat:
Ursprungligen postat av
gonesexuallywrong
Då blir jag faktiskt imponerad om pengarna går till terrorfinansiering det förtjänar respekt

Adolf Khavari som lurade tusentals kronor från svenska missfoster för att finansiera IS nästa lastbilsjihadism.
Att tramsjakt vill sända Adolf Khavari till en säker död har klappjakt inget hjärta?
(Det är nästan som att man,borde sätta sig ner och skriva ihop en sån story. Kan bli ganska kul.)
Ja, men är det nåt vi lärt oss på sistone är ju att pedotanterna skiter i kvinnor och flickor, bara ku... uh... pojkar ska det vara (slurp, dräggel). Så om Kaviaren skulle bita igräset gör det inte så mycket då hon är kvinna (for the sake of the argument, dårå). Tvätom skulle det gynna deras sak om lillhitler trillade av pinn i det hemska apghanistan. Då skulle det bli lättare att få behålla de tvåbenta dildosarna. Under ytan av sliskigt joller är de cyniska utav bara helvete, tycker jag mig ana.
Sen är ju frågan: kommer kaviaren att verkligen åka, eller är det som jag tror det kan vara, ett sätt att gå under jorden?