2017-10-11, 22:56
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jag hoppas Dennis och Joacim tar sig tid att lära känna alla sina tjejer och inte bara dras till den som visar dem mest intresse. Ofta kan det ju vara den som håller sig mer i bakgrunden som kanske visar sig vara den bästa, så det gäller att dem ser upp som du sa.
Ja, det är ju fel om det ska löna sig att gapa högst och armbåga sig fram. Att tigga och be om uppmärksamheten är inte direkt attraktivt så jag hoppas att de kan se igenom det. Alternativt att såväl Liselotte som Jenny tar och lugnar ner sig lite grann...

Citat:
Sen stackars Johan, han såg ju verkligen obekväm och bortkommen där i badtunnan
Det var en kul scen. Han blev närmast helt ignorerad av tjejerna...

Citat:
Förstår dina tankar kring det att Wille i så fall borde ta den platsen och att Marcus i så fall kommer få Willes plats i "Kärlek till alla". Men kan man tänka sig att Fredrik nu hoppar av i nästa vecka?? Att han kanske känner att det inte är nån mening att följa honom mera utan han vill lära känna Yvonne ifred utan kameror?!
Det blir ju inte mycket till program om vi bara ska få följa honom och Yvonne resten av tiden så egentligen finns det ju inte så mycket alternativ.

Citat:
Slutligen så får Linda faktiskt tala om vad som sker med Marcus...att produktionen bara tiger om honom skapar ju irritation.
Ja, det här med att man tycks vilja få oss att helt glömma honom är ju rätt underligt. Har sett att några har frågat efter honom på Facebook också och de får heller inte något svar.
Citera
2017-10-11, 23:11
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ganska svinigt om man säger så!!

Eller hur?
Om Therese har fallit för honom så får man ju ifrågasätta hennes omdöme också.
Såg förresten en bild där alla bönderna ligger i en säng och Therese och Jörgen håller varandra i hand:
https://www.facebook.com/bondesokerfru/photos/a.485643924792812.113152.120261524664389/1735185086505350/?type=3&theater
Citera
2017-10-11, 23:14
Medlem
Lostworlds avatar
Fredrik avslöjar att han kom in i programmet under andra förutsättningar eftersom flera av hans utvalda deltagare hoppat av inför programmet. Förklarar ju en del...

Fredrik Leandersson var den enda av årets bönder som bara bjöd in sex brevskrivare, i stället för tio, till inspelningen på Sundbyholms slott. I programmet verkar det vara ett medvetet val. Men nu avslöjar Fredrik Leandersson den egentliga anledningen till beslutet.
– Ska jag vara ärlig så var det några som hoppade av, några som jag ville ha med, och därmed blev det bara sex stycken.
Enligt bonden ska datumen inte ha passat.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/L8OQ9/tv-bonden-avslojar-okanda-avhoppen-som-tittarna-inte-fick-se
Citera
2017-10-12, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ja, det är ju fel om det ska löna sig att gapa högst och armbåga sig fram. Att tigga och be om uppmärksamheten är inte direkt attraktivt så jag hoppas att de kan se igenom det. Alternativt att såväl Liselotte som Jenny tar och lugnar ner sig lite grann...

Det var en kul scen. Han blev närmast helt ignorerad av tjejerna...

Det blir ju inte mycket till program om vi bara ska få följa honom och Yvonne resten av tiden så egentligen finns det ju inte så mycket alternativ.

Ja, det här med att man tycks vilja få oss att helt glömma honom är ju rätt underligt. Har sett att några har frågat efter honom på Facebook också och de får heller inte något svar.

Precis det jag menade, börjar några av tjejerna tigga om uppmärksamhet så skulle jag dra örona åt mig om jag var bonde.

Ja den var både rolig och smärtsam . Tyckte synd om Johan där.

Nej så jag hoppas innerligt att Fredrik kör sitt race med Yvonne hemma på gården och sen kan vi ju få veta hur det gått i höst när Linda gör sitt återbesök. Sen får Marcus komma in och ersätta honom för då blir det ju mer ett "riktigt" program med fyra bönder som dejtar som man ska.

Har själv frågat flera ggr efter Marcus på Facebook men inga svar alls , tycker det är otroligt dålig stil av produktionen.
Citera
2017-10-12, 00:25
Medlem
Citat:
Eller hur?
Om Therese har fallit för honom så får man ju ifrågasätta hennes omdöme också.
Såg förresten en bild där alla bönderna ligger i en säng och Therese och Jörgen håller varandra i hand:
https://www.facebook.com/bondesokerfru/photos/a.485643924792812.113152.120261524664389/1735185086505350/?type=3&theater

Ja verkligen, damen han valde bort på sitt klumpiga sätt hade ju en inre styrka och kunde ta det bra! Såg ju även när man såg trailern inför nästa vecka att han verkade vara kvar på Siggesta så man undrar ju vad Linda ska hitta på för att hjälpa honom?? Hon vill ju att göra så bonden ska få det så bra som möjligt. Trodde han skulle dra redan i dagen av snitt men icke.

Verkligen, trodde Therese hade mer i huvudet än att gå till Jörgen om hon nu gör det. Än så länge verkar hon ju köra på med sina brevskrivare.
Citera
2017-10-12, 00:26
Medlem
Citat:
Fredrik avslöjar att han kom in i programmet under andra förutsättningar eftersom flera av hans utvalda deltagare hoppat av inför programmet. Förklarar ju en del...

Fredrik Leandersson var den enda av årets bönder som bara bjöd in sex brevskrivare, i stället för tio, till inspelningen på Sundbyholms slott. I programmet verkar det vara ett medvetet val. Men nu avslöjar Fredrik Leandersson den egentliga anledningen till beslutet.
– Ska jag vara ärlig så var det några som hoppade av, några som jag ville ha med, och därmed blev det bara sex stycken.
Enligt bonden ska datumen inte ha passat.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/L8OQ9/tv-bonden-avslojar-okanda-avhoppen-som-tittarna-inte-fick-se

De är ju synd om Fredrik, men man får väl hoppas att han nu finner kärleken med Yvonne. Det verkade ju finnas magi mellan dem under fisketuren.
Citera
2017-10-12, 00:31
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ja verkligen, damen han valde bort på sitt klumpiga sätt hade ju en inre styrka och kunde ta det bra! Såg ju även när man såg trailern inför nästa vecka att han verkade vara kvar på Siggesta så man undrar ju vad Linda ska hitta på för att hjälpa honom?? Hon vill ju att göra så bonden ska få det så bra som möjligt. Trodde han skulle dra redan i dagen av snitt men icke.

Om du menar Jörgen så skulle ju hans dejter dyka upp under olika dagar, därav att det bara var den här första kvinnan där nu.
Så han är ju kvar för att vänta in resterande som ska komma dit.
Citera
2017-10-12, 00:48
Medlem
Citat:
Om du menar Jörgen så skulle ju hans dejter dyka upp under olika dagar, därav att det bara var den här första kvinnan där nu.
Så han är ju kvar för att vänta in resterande som ska komma dit.

Ja just det, då kommer väl flera damer till honom nästa vecka och då får man väl hoppas att dem faller Jörgen i smaken men det tvivlar jag på efter vad jag såg idag.
Citera
2017-10-12, 00:50
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ja just det, då kommer väl flera damer till honom nästa vecka och då får man väl hoppas att dem faller Jörgen i smaken men det tvivlar jag på efter vad jag såg idag.
Det märkliga är snarare hur han kan falla någon kvinna i smaken...
Citera
2017-10-12, 00:57
Medlem
Citat:
Det märkliga är snarare hur han kan falla någon kvinna i smaken...

Ja det också och han verkar ju falla sin kollega Therese i smaken i alla fall om man får tro hans Instagram....men det kan ju vara ett sätt att förvilla oss.
Citera
2017-10-12, 03:39
Medlem
Aumis avatar
Jag måste fråga en sak..Någon som vet om denna Liselotte som är med i programmet vart hon kommer ifrån? Om det har stått någonstans. Tycker jag känner igen hon från någonstans
Citera
2017-10-12, 06:06
Medlem
Citat:
Ja nu dejtar Fredrik bara en kvinna och resten fick packa och åka, lite udda men han har ju följt sitt hjärta iaf. Men då kan dem väl inte lägga så mycket tid på hans gård i de kommande avsnitten. Blir ju inga val och definitivt inga intriger där inte.

Kanske är det därför Marcus kommer in i bilden? Det är ju ganska irriterande när man inte får veta hur det ligger till trots att Linda har gått ut med att han kommer dyka upp, det gäller bara att ha lite tålamod. Sådant lär ju inte locka fler tittare, snarare tvärtom Känns inte som att det är lika många som följer den här säsongen, det kan ju Linda och TV4 fundera över.
Senast redigerad av AlexandraIda 2017-10-12 kl. 06:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in