2017-10-11, 02:02
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Så ja..

Vienna

CEST (UTC +02:00)
DEPARTURE
SCHEDULED -
ACTUAL 01:43

Då stiger FL PVG6221 stadigt upp i luften igen med ytterligare bedragare från Wien

Vet vi att alla är med? Inga bedragare från Sverige som fått avvika på grund av verkställningshinder?
Citera
2017-10-11, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Vet vi att alla är med? Inga bedragare från Sverige som fått avvika på grund av verkställningshinder?

Planet landade 00:07 och lyfte igen 01:43.. Tvivlar starkt på att någon fick kliva av. På Landvetter vilade planet lite drygt 2,5h.. Men vi vet ju alla att svenska myndigheter e ju något veka när det gäller hantering av boskap.
Citera
2017-10-11, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
http://www.gp.se/image/policy:1.4719097:1507662593/image/_Y1_1119.jpg?$p=8b85d9d&w=2200&$w=c3f6653

Den ena ser fan mer psyksjuk ut än den andre...

Klockren bild, jag har suttit och skrattat gott åt alla inblandade!
kolla snubben med röd mössa! (min favorit)
kvinnan/mannen med hästsvans/fläta ser ut att dansa någon form av folkdans.
kärringen i lila mössa ser ut som hon precis sparkade till en kant med tån.
polisen som står och kollar stjärt helt obrydd.
random snubbe som försöker se cool ut i bakgrunden med en kamera i högsta hugg!
Kärringen i svart hår ser ut att tycka det är rätt roligt att bara tampas lite sådär. tror hon mest är där för lite manlig närkontakt!
Citera
2017-10-11, 02:40
Medlem
Ser ut om om de är ett gäng ifrån ett dagcenter. Den ena flinar, en annan har en jävla hästsvans trots att han är 60+, en kvinna står och gör en slags underlig grimas... så jävla sjukt rolig bild haha
Citera
2017-10-11, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eruudi
Kärringen i svart hår ser ut att tycka det är rätt roligt att bara tampas lite sådär. tror hon mest är där för lite manlig närkontakt!
Det jag inte förstår är varför polisen måste blandas in, och försöka flytta på dem? Är inte bussar och andra fordon tillräckligt stabila, för att klara att flytta på packet, alternativt att köra över dem? Ge dem först 1-2 ordentliga varningar, men låt sedan hästkrafterna tala.
Citera
2017-10-11, 03:20
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eruudi

Batikhäxorna borde åtalas för våldsamt upplopp, våldsamt motstånd mot tjänsteman och förhindrande av tjänsteutövning.

De börjar ärligt talat utgöra en samhällsfara med sina svärmningar runt flygplatser. Att de dessutom börjat hemsöka privatpersoner som tex jobbar med att tanka flygplan är rena terroristfasonerna.

Det har definitivt blivit dags för lite modern häxjakt.

En positiv sak dock: Ingrid & Conrad brukar ju efterlysa Sverigevänliga företag. Jag snor batikhäxornas bojkottlista rakt av för att veta vem jag ska gynna!
Citera
2017-10-11, 03:26
Medlem
kukflashs avatar
Varför skickar man ett stort flygplan med bara 10 afghaner på? Stannar det i andra länder och plockar upp fler som blivit utvisade?
Citera
2017-10-11, 03:43
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Varför skickar man ett stort flygplan med bara 10 afghaner på? Stannar det i andra länder och plockar upp fler som blivit utvisade?

Planet plockade upp 11 afghaner i Österrike också.
Citera
2017-10-11, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Planet plockade upp 11 afghaner i Österrike också.
Myndigheterna i Wien bekräftade igår inte "ryktet" om en utvisning tillsammans med Sverige till Kabul. I Österrike håller man tydligen utvisningar hemliga tills dom är genomförda. Kanske en idé för Sverige inför nästa utvisningsflyg
http://www.vienna.at/sammelabschiebung-aus-oesterreich-und-schweden-nach-afghanistan/5502470
Citera
2017-10-11, 04:40
Medlem
Vi släppte in 45 000 afghaner som ingenting. Men att utvisa 10 av dem kräver en fruktansvärd kraftansträngning av Sverige.
Citera
2017-10-11, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Vi släppte in 45 000 afghaner som ingenting. Men att utvisa 10 av dem kräver en fruktansvärd kraftansträngning av Sverige.
Och kostnader - skulle vara betydligt enklare och billigare - inte minst för polisinsatsen - att lära av Österrike och informera i efterhand. Varför ska flyktingarna t.ex kunna kommunicera via dator/mobil i förvaret?
https://www.expressen.se/gt/just-nu-stort-polispadrag-ensamkommande-utvisas-/
Citera
2017-10-11, 04:43
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedstrumpa
Myndigheterna i Wien bekräftade igår inte "ryktet" om en utvisning tillsammans med Sverige till Kabul. I Österrike håller man tydligen utvisningar hemliga tills dom är genomförda. Kanske en idé för Sverige inför nästa utvisningsflyg
http://www.vienna.at/sammelabschiebung-aus-oesterreich-und-schweden-nach-afghanistan/5502470

Jag läste uppgiften på den österrikiska aktivistsidan. Det är klokt av Österrike att hålla sina hemskickningar hemliga, men de har iaf misslyckats med den saken den här gången eftersom de var ett litet batikhäxegäng även på deras flygplats.

Håller definitivt med om att även Sverige borde sekretessbelägga dessa saker. Det finns ju ingen anledning att förvarna de som inte har asylskäl och är ålderslögnare som ska skickas hem, så att de kan uppbåda sina skränande batikhäxor.

Sverige är svenskarnas land. Inte hazarernas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in