2017-10-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gadjoman
Planet verkar fan inte lyfta och det gör mig rasande att en advokat kan förhindra att våra lagar inte upprätthålls genom att hitta kryphål för sina "klienter". Jag har aldrig tidigare sett den absoluta högerkanten som ett alternativ, men nu börjar jag faktiskt fundera.

Planet lyfter inte med våra barn/ungdomar. Tror och hoppas att Transport vägrar tanka planet. Våran kamp ger frukt.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Vår tids Qusling jag undrar hur mycket han har fakturerat.

https://mobile.twitter.com/ViktorBanke/status/917843071630487554

Märkligt att en Advokat inte tycker det är bäst för barnet/barnen att vara hos sina föräldrar/ nära och kära i stället för att vara i ett kallt land i norr där dom inte har en enda anknytning till.
Detta bör ju strida mot något i barnkonventionen?
Citera
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Tänk på dessa barn/ungdomar när du äter din trillingnöt på julafton eller ser nyårstalet. Amnesti nu.

#vistårinteut

Rymdkram.
Jag har INTE med dem att göra..och tänker absolut inte tänka på dessa..hur står det till i huvudet på dig? Ut med dem nu..och ni som motsätter er detta..respektera vår demokrati där beslut är fattat att utvisa dem. Ni anklagar NMR för antidemokrati..rannsaka er själva först!
Citera
2017-10-10, 22:40
Medlem
gadjomans avatar
Planet har lyft!
Citera
2017-10-10, 22:40
Medlem
PaulPaljetts avatar
nu är de väl på väg? ser ut så på flightradar24.
Citera
2017-10-10, 22:41
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Tänk på dessa barn/ungdomar när du äter din trillingnöt på julafton eller ser nyårstalet. Amnesti nu.

#vistårinteut

Rymdkram.

Tänk på alla flickor som sexuellt trakasseras och våldtas av dina barn när du trycker i dig julgröt ondskefulla fanskap.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Märkligt att en Advokat inte tycker det är bäst för barnet/barnen att vara hos sina föräldrar/ nära och kära i stället för att vara i ett kallt land i norr där dom inte har en enda anknytning till.
Detta bör ju strida mot något i barnkonventionen?

Advokatcirkusen kring asylärenden är ju så lönsam för byråerna att de lever som kungar på ärenden som knappt kräver deras engagemang. Sjukt att detta inte stoppas då det är skattepengar som finansierar försvarsorgien.
Citera
Medlem
Citat:
Planet är rejält försenat. Finns inte på flightradar. Vi kämpar och ger inte upp. En 16:årig pojke är på planet, tänk på det ni som tankar planet.

#vistårinteut

Rymdkram.
#glömintetand..rakapparaten
Citera
2017-10-10, 22:42
Medlem
Citat:
Planet har lyft!
Vad hemskt!
Hur många stackars unga tvingades åka med?
Citera
2017-10-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Karantän kan nog behövas. Vet inte hur utbrett gonorre och syfilis är men med tanke på att det är många f.d Gambiaresenärer med i smeten borde sån vara nödvändigt. Tror det är en hel del luspudlar som vistats på dom olika strejkplatserna.
Total isolering och spottluva är nog säkrast. Vet inte om Raidar insektspray gör nytta 😀. Inget att fira i alla fall.

#jagstårinteut #livetflrstörtpgainvandringen
Citera
2017-10-10, 22:43
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Planet har lyft!

Såg en batikhäxa bland #visu kommentarer som grinade resten får stock antar att det blir stockfest
Citera
2017-10-10, 22:43
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:

#vistårinteut

Rymdkram.

Jag tänker på dem när jag pissar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in