2017-10-10, 22:28
Medlem
Sqrbankens avatar
Tror det skulle bli en moloken reaktion om myndigheterna faktiskt tog med dessa med Ta mig med-skyltar.

- Seså, in i planet med dig! Staten skickar efter en karta mazariner och en vältummad fantomen.
Citera
2017-10-10, 22:31
Medlem
Ober-sturm-bahn-fuhrers avatar
Jag skrev tidigare att jag trodde att det hela med att "medelålders" kvinnor som gärna vurma så mycket för dessa stackar barn var en överdrift. Men numera har jag tyvärr sett att det inte är så..

Om vi nu vänder på det hela. Tänk er medelålders män som vurmar engagerat för afghanska "flickor" och låter dom bo hemma hos dem och blir kallade för "pappa"..?? Eller plakat som ”Kärlek utan gränser”?

Ja jävlar då hade tagit hus i Helvete! Men tanter och pojkar funkar, WTF?

http://www.unt.se/asikt/debatt/han-har-borjat-kalla-mig-mamma-4411994.aspx

https://www.expressen.se/nyheter/qs/afghanerna/regeringen-gor-allt-for-att-bli-av-med-dem--pojkarna-har-bestamt-sig-for-att-st/

Läs och begrunda..
Citera
2017-10-10, 22:32
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Planet är rejält försenat. Finns inte på flightradar. Vi kämpar och ger inte upp. En 16:årig pojke är på planet, tänk på det ni som tankar planet.

#vistårinteut

Rymdkram.

Ni borde bli gripna för störande av ordningen.

Av dem som egentligen skulle utvisas men stannar, så hoppas jag det blir någon variant av kult-rullen Final Destination för dessa.
Senast redigerad av GuldBuddah 2017-10-10 kl. 22:44.
Citera
2017-10-10, 22:33
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Barnen ska placeras i deras juridiska ombuds områden och gå i deras barns skolor, deportera barnen till centrala Stockholm. Äckliga barn med grått hår, skäggväxt och högt hårfäste. Jag ska definitivt rösta på SD.
Citera
2017-10-10, 22:34
Medlem
Citat:
Planet är rejält försenat. Finns inte på flightradar. Vi kämpar och ger inte upp. En 16:årig pojke är på planet, tänk på det ni som tankar planet.

#vistårinteut

Rymdkram.

Gör de motstånd får inte planet tillstånd att lyfta? Tror de vet vilka rättigheter de har i det här läget. De måste kämpa in i det sista
Citera
2017-10-10, 22:35
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Vår tids Qusling jag undrar hur mycket han har fakturerat.

https://mobile.twitter.com/ViktorBanke/status/917843071630487554

Viktor Banke @ViktorBanke
"Ingen av mina klienter sitter på planet. Arbetet fortskrider".

Ska utländska medborgare har rätt till att överklaga myndighetsbeslut och få sina advokatkostnader betalad av landets skattebetalare?

Jag är minst sagt tveksam till det hela. Jag är också tveksam till hur advokatsamfundets medlemmar tillåts få sin egen "Asylfest" på skattebetalarnas och välfärdens bekostnad. Har mycket svårt att tro att Viktor Banke och de övriga advokaterna arbetar Pro bono. Men om det faktiskt är så att han och hans kolegor gör det så lyfter jag på hatten.

Skattepengarna ska gå till trygghet och välfärd för dem som är med och bidrar.

#Vembetalar?
Citera
2017-10-10, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Ni borde bli gripna för störande av ordningen.

Av dem som egentligen skulle utvisas men stannar, så hoppas jag det blir någon variant av kult-rullen Final Destination för dess.

Tänk på dessa barn/ungdomar när du äter din trillingnöt på julafton eller ser nyårstalet. Amnesti nu.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2017-10-10, 22:36
Medlem
gadjomans avatar
Planet verkar fan inte lyfta och det gör mig rasande att en advokat kan förhindra att våra lagar inte upprätthålls genom att hitta kryphål för sina "klienter". Jag har aldrig tidigare sett den absoluta högerkanten som ett alternativ, men nu börjar jag faktiskt fundera.
Citera
2017-10-10, 22:37
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Yasins svenska mamma som smakat på Yasins stock. Yasins svenska mamma.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=479634635754034&id=2998714537 30354
Citera
Medlem
cnbizzzs avatar
#festenharbarabörjat
#afghanicharter
#vistårinteutmedafghaner
#youtolduswecouldntmadeitwemadeit
#sverigeåtsvenskarna
Citera
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:

#vistårinteut

Rymdkram.
Varför skull dom som tankar planet vilja ha kvar dom här lögnhalsarna? Klart att dom fyller på ända upp.
Citera
2017-10-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Frågan är hur man överhuvudtaget ska lyckas få ut ytterligare 79.983 personer under det kommande året. Det är Ca 220 personer per dag som ska samlas in och flygas ut.

En sådan här flygning brukar kosta en bra bit över en miljon kronor. Det kommer att behövas 10 liknande flygningar om dagen under det kommande året (totalt över: 3 650 000 000 kronor om alla ska flyga hem).

Det är dock ett billigt pris då man konstaterar att om dessa personer stannar så kommer de inte att vara själjförsörjande de närmsta generationerna. Nu gäller det att skeppa ut dem.

#Vembetalar?

Ja visst är det så men 10-15 st och allt ståhej gör mig bara förbannad. Hade flyget varit fullt hade jag kanske kunnat skratta men tyvärr fastnar skrattet i halsen av denna lilla klick.

#intejag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in