2017-10-10, 20:33
Medlem
Smegmas avatar
Ska bli underbart att följa Paradisplanet lyfta med ett gäng skäggiga skolbarn tillbaka till deras stackars verklighet. Nappar, snuttefiltar och snuttetrosor, pampers, blöjpuder och rakapparater förutsätter jag att batikhorhäxorna har sponsrat med till stackarna.

Snart dags att avnjuta en god wirre!
Citera
2017-10-10, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Den här är det om den som postade länken förut har rätt: https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ec-lzo

Den har jag uppe och följer det hela live!
Denna var väl smidigare,,, eller
https://www.flightradar24.com/data/airports/got
Citera
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BevaraNordenRent
Låt dem be nära Jerusalem istället för här. Dessutom fejkar de att de blivit kristna, lögnare och bedragare allesammans! Bra Löfven, ut med packet! Stå på dig mot alla dessa lögnhalsar!!!

"Bra Löfven" var lite magstarkt i min smak. Han har i allra högsta grad varit med och lockat hit de han nu skickat tillbaka. Det finns bara ett parti i riksdagen idag som ska ha ett "Bra", övriga ska ha skit.
Citera
Medlem
frobozzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Hällt upp 100 gram vodka, beluga? Är det vodka, eller kaviar, och hur hälls 100 gram upp?

Lite OT, men i Ryssland köper man vodka i gram och inte i centiliter. Beluga är inte bara störrom utan även ett vodkamärken.

Hoppas att svenska statsmakter inte viker sig för civila olydnaden av illegala och ett fåtal vänstermänniskor. Om man inte visar kraft nu känns det svårt med de närmare 100,000 man ska utvisa närmaste åren....
Citera
2017-10-10, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Ska bli underbart att följa Paradisplanet lyfta med ett gäng skäggiga skolbarn tillbaka till deras stackars verklighet. Nappar, snuttefiltar och snuttetrosor, pampers, blöjpuder och rakapparater förutsätter jag att batikhorhäxorna har sponsrat med till stackarna.

Vänta lite till, häxorna påstår att det finns VUT som inte är färdigbehandlad, så det kanske planet får nöja sig med dem som finns i Wien bara och vi får tillbaka hazarerna i systemet. Må fan ta Löfven, fridolin och resten av regeringen som tillåter detta
Citera
2017-10-10, 20:39
Medlem
Vad tror ni om antalet? Skall polisen lyckas få iväg tvåsiffrigt antal myglare eller lyckas dom fabulera ihop verkställighetshinder så det stannar vid ett halvdussin?

Min gissning: 12 st.
Citera
2017-10-10, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma

Vi har en och en halv timma för sista verkställighetshinder, ett par har trots hot och skam erkänt ny religion och sexualitet min vän. Även en ny region i Afghanistan är osäker enligt Amnesty.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2017-10-10, 20:40
Medlem
stekarekonoms avatar
Från förvaret i Kållared vill "Mohammadi säga följande till de svenska beslutsfattarna:

– Det kan komma en tid då även svenskar blir tvungna att fly. Jag hoppas att de då får en bättre behandling än vi, säger han."

Vad menar Mohammadi med detta?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/w7K1n/yasin-ska-utvisas-ikvall--hoppas-in-i-det-sista
Citera
2017-10-10, 20:43
Medlem
cnbizzzs avatar
blir o partaja till det imorgon bästa nyheten på länge o alla jävla vänsterfitt*r you told us we couldnt make it we made it ,ska fira detta i samma klass som den dagen trump vann
Citera
2017-10-10, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekarekonom
Från förvaret i Kållared vill "Mohammadi säga följande till de svenska beslutsfattarna:

– Det kan komma en tid då även svenskar blir tvungna att fly. Jag hoppas att de då får en bättre behandling än vi, säger han."

Vad menar Mohammadi med detta?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/w7K1n/yasin-ska-utvisas-ikvall--hoppas-in-i-det-sista

Han menar att Norge vill dräpa oss.
Citera
2017-10-10, 20:45
Medlem
orrtupps avatar
Jag har blandade känslor inför denna utvisning, jag är ledsen för att det är så få som skickas iväg men jag är glad för att "vi står inte ut" är så arga
Citera
2017-10-10, 20:45
Medlem
Ganska klart vad folk tycker!
Ingen vanlig sida för dom om letar nyheter på nätet iallafall..
Se hur folket har röstat!
Gå in och rösta.
Läs kommentarerna.

https://nyheter24.se/nyheter/politik/891348-sittstrejken-har-ar-demonstranternas-krav
Senast redigerad av joohnn 2017-10-10 kl. 21:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in