Joakim Lamotte utmålas som SD'are och får känna på det 'goda' hatet i deras kommentarsfält efter livesändningen i Kållered. Ett axplock, han är ond, skämt, kräk, levererar skräp, lögnare, vidrig, rasist, kaxig, otrevlig, kvinnohatare, rasse, oärlig. Den här Gith Sjölander verkar vara en riktig näthatare, hon har jobbat som socionom, kurator och är nu socialsekreterare, här är hennes Facebook: LÄNK
– Joakim Lamotte, en rasse och kvinnohatare som är före detta journalist som nu mera ”jobbar” på sin egen Facebooksida. Han vinklar allt. Precis allt. Och han är djupt oärlig.
Carolina Farraj
– Han är rasist
Marielouice Strömquist
– Ge honom inte mer syre nu
Karin Holmström
– Kaxig och otrevlig är han...
Terese Hansen
– Ja han är en vidrig rasist. Akta er för honom!
Helene Gustavsson
– Han är inte journalist!!
Gith Sjölander
– Vad f-n gör han där?
Astrid Ronnerstam
– Joakim Lamotte. Han har fått jättemycket kritik.
Agna Bešlija
– En ful fisk.
Annika Hägeby-Hedin
– Lögnare!!
Gith Sjölander
– Lamotte brukar leverera skräp
Cia Larsson
– Han är ett kräk.
Gith Sjölander
– Oberoende journalist snälla Lamotte inte två stycken skämt i samma mening iof han är ett skämt
Jim Ali Karlberg
– Prata inte med honom. En ond människa!
Maria Heed
---------------------------------------------------------------
När Janne Josefsson visade sig på Norra Banorget fick även han känna på det 'goda' näthatet. hans epitet var bl.a läskig, populist, enkelspårig, förutsägbar, spekulativ, okunnig, vinklad.
– Han är lite för full av sig själv nuförtiden vilket är väldigt sorgligt och rent av skadligt.
Anneli Blom
– Janne Josefsson är inget positivt inslag, endast trubbel!!
Åsa Bååth
– Jag pratade också med Janne, och är redan nu rädd att inslaget kommer vara vinklat
Johan Blomqvist
– Janne Josefssons reportage är alltid vinklade
Elisabeth Dahlqvist
– Det är väl klart att Janne Josefsson alltid vinklar sina reportage utifrån vad som säljer mest dvs skapar mest uppståndelse.
Eric Fogelstrom
– Hans program är vinklade , tycker jag.
Inger Jonsson
– Han förstärker sin egen profil med den okunskap han äger
Greta Westerberg
– Han är spekulativ och mest intresserad av vad som drar mest publik. Känns inte bra alls.
Pia Pi Nygren
– Nä, låter inte bra alls. Han har blivit så förutsägbar.
Erik Hörnkvist
– Det är tyvärr så han jobbar.
Emma Odmyr
– Ja, har JJ en åsikt så är det den som gäller
Yvonne Broberg
– Fan också. Han kan vara så enkelspårig
Julia Agner Wollin
– Han är mer intresserad av att få "bra tv". Än av ett bra och rättvist Sverige.
Jan Viklund
– Jag tycker ungdomarna som deltar i protester borde få lite mediakurser inför manifestationer. Jag tycker han är läskig, alla populister är det.
Vahedeh Aida Ghardagian
– Om Josefsson smutskastar ung i Sverige som är det finaste som hänt på länge så blir jag inte förvånad
Elin Gauffin
– Vi såg honom med. Vi sa till varanndra att han är nog här för att svartmåla.
Perry Stein
– Gällande Janne Josefsson har han tyvärr en väldigt negativ inställning till flyktingar och asylrättskampen.
Kristofer Lundberg
– Så vitt jag vet har Janne Josefsson fått kritik för han vinklar på ett religiöst sätt.
Angela Simon
– Han, Josefsson verkar mest ute efter "feta rubriker"
Ann Dahlin-Hamrin
– Det är en person man inte ska svara
Sara Lund Persson
Denna post kan däremot inte kategoriseras som näthat då den bara rent objektivt återger ett skeende i våra sociala medier.
/Provokatör
– Joakim Lamotte, en rasse och kvinnohatare som är före detta journalist som nu mera ”jobbar” på sin egen Facebooksida. Han vinklar allt. Precis allt. Och han är djupt oärlig.
Carolina Farraj
– Han är rasist
Marielouice Strömquist
– Ge honom inte mer syre nu
Karin Holmström
– Kaxig och otrevlig är han...
Terese Hansen
– Ja han är en vidrig rasist. Akta er för honom!
Helene Gustavsson
– Han är inte journalist!!
Gith Sjölander
– Vad f-n gör han där?
Astrid Ronnerstam
– Joakim Lamotte. Han har fått jättemycket kritik.
Agna Bešlija
– En ful fisk.
Annika Hägeby-Hedin
– Lögnare!!
Gith Sjölander
– Lamotte brukar leverera skräp
Cia Larsson
– Han är ett kräk.
Gith Sjölander
– Oberoende journalist snälla Lamotte inte två stycken skämt i samma mening iof han är ett skämt
Jim Ali Karlberg
– Prata inte med honom. En ond människa!
Maria Heed
---------------------------------------------------------------
När Janne Josefsson visade sig på Norra Banorget fick även han känna på det 'goda' näthatet. hans epitet var bl.a läskig, populist, enkelspårig, förutsägbar, spekulativ, okunnig, vinklad.
– Han är lite för full av sig själv nuförtiden vilket är väldigt sorgligt och rent av skadligt.
Anneli Blom
– Janne Josefsson är inget positivt inslag, endast trubbel!!
Åsa Bååth
– Jag pratade också med Janne, och är redan nu rädd att inslaget kommer vara vinklat
Johan Blomqvist
– Janne Josefssons reportage är alltid vinklade
Elisabeth Dahlqvist
– Det är väl klart att Janne Josefsson alltid vinklar sina reportage utifrån vad som säljer mest dvs skapar mest uppståndelse.
Eric Fogelstrom
– Hans program är vinklade , tycker jag.
Inger Jonsson
– Han förstärker sin egen profil med den okunskap han äger
Greta Westerberg
– Han är spekulativ och mest intresserad av vad som drar mest publik. Känns inte bra alls.
Pia Pi Nygren
– Nä, låter inte bra alls. Han har blivit så förutsägbar.
Erik Hörnkvist
– Det är tyvärr så han jobbar.
Emma Odmyr
– Ja, har JJ en åsikt så är det den som gäller
Yvonne Broberg
– Fan också. Han kan vara så enkelspårig
Julia Agner Wollin
– Han är mer intresserad av att få "bra tv". Än av ett bra och rättvist Sverige.
Jan Viklund
– Jag tycker ungdomarna som deltar i protester borde få lite mediakurser inför manifestationer. Jag tycker han är läskig, alla populister är det.
Vahedeh Aida Ghardagian
– Om Josefsson smutskastar ung i Sverige som är det finaste som hänt på länge så blir jag inte förvånad
Elin Gauffin
– Vi såg honom med. Vi sa till varanndra att han är nog här för att svartmåla.
Perry Stein
– Gällande Janne Josefsson har han tyvärr en väldigt negativ inställning till flyktingar och asylrättskampen.
Kristofer Lundberg
– Så vitt jag vet har Janne Josefsson fått kritik för han vinklar på ett religiöst sätt.
Angela Simon
– Han, Josefsson verkar mest ute efter "feta rubriker"
Ann Dahlin-Hamrin
– Det är en person man inte ska svara
Sara Lund Persson
Denna post kan däremot inte kategoriseras som näthat då den bara rent objektivt återger ett skeende i våra sociala medier.
/Provokatör