2017-10-10, 00:14
Medlem
Tar man en liten kik på mottagna migranter / capita så ser man att Sverige har i regel dubbelt mot övriga som är i topp. Plus alla som gått under jorden. Jag förstår inte hur man ändå "inte står ut" med den mest fruktsamma mottagningen i hela EU.
Citera
2017-10-10, 00:18
Medlem
NeutronStars avatar
De kan väl hälsa på "barnen" i Kabul, borde ju inte vara dyrare än att åka till Gambia?
Citera
2017-10-10, 00:25
Medlem
l150s avatar
Bäddat för folkfest.
Trumslagare, jonglörer, hennatatueringar, ekologisk must, batikhäxor och massa barn.
Kanske går dit och dansar lite och lider med medmänniskorna.
Ska se om jag har någon wellpapp som jag kan skriva något fyndigt på.
" Svenska mäns rätt till thai-flickor" eller liknande.
Hoppas vi syns där!!
Citera
2017-10-10, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Roligt att SvD använder uttrycket massdeportation. Fan, den där tidningen som tidigare ändå upprätthöll en viss journalistisk nivå, börjar mer och mer bli en vänstervriden tidning. Om 15 stycken är en massdeportation, vad blir då uttrycket om alla 80 000 personer som ska utvisas?

Man kan ju undra när den verkliga massdeportationen ska komma igång, för det här duger ju inte.
Citera
2017-10-10, 00:34
Medlem
Förståeligt. Om Sverige skulle tvångsutvisa en massa ryskor som ser ut som horor så hade jag stått utanför migrationsverket och protesterat från morgon till kväll. Min enda chans till att få knulla och dessa kvinnor ska då skickas ut?
Rynkiga och gamla tanter behöver också kuk.

Rymdkram.

Vi står inte ut.

Skicka mig istället (om ni nu erbjuder att skicka mig istället så att en afghan kan få stanna så låtsas jag att jag inte har sagt något).

Vet inte vad man ska säga. Tramsigt att det ska ske protester hela jävla tiden när det vankas utvisningar av människor som inte har i landet att göra.
Är det hjärntvättning eller är det bara gamla häxor som inte fått rida av en kuk sen 30-talet?
Citera
2017-10-10, 00:47
Bannlyst
De fick avslag för att de är inga flyktingar. Ut ur Sverige era smuts så riktiga behövande flyktingar kan ta platsen och inte ni importerade bidragssökande smuts. Ut!
Citera
2017-10-10, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Becknaren100
De fick avslag för att de är inga flyktingar. Ut ur Sverige era smuts så riktiga behövande flyktingar kan ta platsen och inte ni importerade bidragssökande smuts. Ut!

Har vi inte tagit mer än nog av flyktingar, såväl äkta som falska? Stopp i 20 år säger jag.
Citera
2017-10-10, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeathToFeminists
Har vi inte tagit mer än nog av flyktingar, såväl äkta som falska? Stopp i 20 år säger jag.

Jodå håller med men lite kvinnor och inga män får gärna komma. Mäns tur nu att få lite arabiskt fett på sylen.
Citera
2017-10-10, 01:03
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Inga uppgifter om antal afghanhanar som ska returneras.

Ska man gissa på att det som vanligt är ca 10st i en specialchartrad 777a?

Haha...som får vända hem igen med oförrättat ärende för att de inte tas emot av landet 😁
Citera
2017-10-10, 01:13
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Lär väl inte hända något.
Citera
2017-10-10, 01:17
Medlem
Vet man att det är asylsökande som utvisas eller kan det också vara personer som suttit i fängelse gelse och nu ska utvisas?
Väldigt konstigt isåfall att man demonstrerar mot utvisning av t.ex våldtäktsmän eller mördare.

Vad jobbar folk med som har både tid och ork att stå och demonstrera?
Citera
2017-10-10, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Roligt att SvD använder uttrycket massdeportation. Fan, den där tidningen som tidigare ändå upprätthöll en viss journalistisk nivå, börjar mer och mer bli en vänstervriden tidning. Om 15 stycken är en massdeportation, vad blir då uttrycket om alla 80 000 personer som ska utvisas?
Ja det kan man undra - undrar också om Rubrik/ingress "Aktivister försöker förhala och stoppa utvisningar" (som förmodligen någon annan skrivit) kommer att ändras i morgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in