2017-10-09, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roedstrumpa
Vänta bara; När det inte längre hjälper att bli kristen eller bög och när "batiktanten" får avslag på sin adoptionsansökan - så blir det väl stora frieriet. För visst får man väl lättare asyl om man är gift med en svenska - kanske till och med har barn? Ska bli spännande att se var denna galenskap landar.
Den landar med rasblandning.
Citera
2017-10-09, 20:31
Medlem
Ober-sturm-bahn-fuhrers avatar
Citat:
Vänta bara; När det inte längre hjälper att bli kristen eller bög och när "batiktanten" får avslag på sin adoptionsansökan - så blir det väl stora frieriet. För visst får man väl lättare asyl om man är gift med en svenska - kanske till och med har barn? Ska bli spännande att se var denna galenskap landar.

Ja att gifta sig med en person som har svenskt medborgarskap eller göka sig till ett medborgarskap är inget nytt, tyvärr..

De är väl någonting utomeuropeiska invandrare har kört med från dag 1..
Citera
2017-10-09, 20:50
Medlem
LaScalas avatar
Citat:

Det är ju mååååånga hazarer här och jag har inte hört att en enda fått barn.
Vad beror de på? Andra folkslag brukar yngla av sej snabbt.
Det gick t o m en radioteater nån gång i forntiden som hette "Turk på burk" som handlade om att de nyanlända turkiska killarna gjorde allt för att göra tjejer gravida för att få PUT.
Det kan ju inte bara bero på att batiktanterna inte är så fertila längre?
Citera
2017-10-09, 22:08
Medlem
pelegrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebelWithACause
[...]
Min fiendes fiende är min vän.
Detta sammanfattar extremvänstern väldigt väl.
Du blir så glad när någon ger lapplisan en örfil att du har överséende med att denne även våldtar din dotter och bränner ner ditt hem.

Ni tänker binärt.
Citera
2017-10-09, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RebelWithACause
Den landar med rasblandning.
Ingen fara. Batiktanterna är nog inte fertila längre. Dock är väl risken stor risk för månggifte så att batiktanten kan rädda så många som möjligt.
Citera
2017-10-09, 23:03
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Du kommer nog inte att få nåt svar av praktjakt som inte vet nåt om sex mellan batiktanter och små hazarer så jag svarar på snoppfrågan istället.
Det bor ju olika folkslag i Afghanistan, pashtuner t ex. Men- det är de med mongolrötter som är småsnoppade, det gäller ju alla asiater som är snedögda.
För att inte bli beskylld för spridande av myter länkar jag en vetenskaplig undersökning här:

http://illvet.se/manniskan/kroppen/penis-fa-overblick-over-storleken-bland-varldens-man

Lite OT kanske men det säjer väl nåt om batiktanternas desperation?
Men fan vad äckligt. Nu fattar man att dom är intresserade av barn och då passar det bra med små snoppar. Har alltid undrat vad som gör att alla tanter dras till den här rasen. Tack för länken.
Citera
2017-10-09, 23:16
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Planet kommer att lyfta tomt imorgon klockan 22:00. Vi ringer nu flygbolaget och dom som ska tanka planet för att förmå dom att inte vara delaktiga i att skicka barn/ungdomar in i döden. Tyvärr är flygbolaget hemska och lägger på luren. Men vi ger inte upp. Vi har ett par timmar kvar så vi kan informera och prata med barnen/ungdomarna hur vi ska göra och inlämna verkställighetshinder. Massdeporteringen måste stoppas och amnesti införas nu.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Inga barn eller ungdomar skickas in i döden, det är vuxna män som skickas dit de hör hemma och det är inget de dör av. Klart de lägger på luren, inser ni inte hur jobbiga ni är? Varför anser ni er stå över lagen?
Citera
2017-10-10, 00:29
Medlem
Hur många fejk-ID-afghaner vi än släppt så gäller det ju inte samtliga. Och ibland blir det riktigt sorgligt och galet fel. Alla dom olika intressenterna i "asylbranschen" - allt ifrån 75åriga "advokater" - till gode män, familjehem som får 18-20.000/mån per barn (iaf tills dom fyller 18) - Familjehemskonsulenter och "Arbogakvinnans" gelikar ... som till en början gör det för pengar, kan ju faktiskt få en känslomässig relation med sina "barn". Ibland går det över styr till galenskap. Ibland blir det riktigt fel - så att ett barn, som ingen enda kan påstå vara 18 år - ändå blir utkastad av ett misstag. Och ändå finns det ännu yngre barn som inte överlever på grund av svält eller brist på mediciner. Livet är jävligt orättvist
https://www.pressreader.com/sweden/bohusl%C3%A4ningen/20171009/281487866564273
Citera
2017-10-10, 00:52
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelegrin
Detta sammanfattar extremvänstern väldigt väl.
Du blir så glad när någon ger lapplisan en örfil att du har överséende med att denne även våldtar din dotter och bränner ner ditt hem.

Ni tänker binärt.

Min fiendes fiende....osv är som du riktigt konstaterat ett binärt tänkande.

Den enkla flummiga vänster teorin fungerar inte, eftersom både fienden till min fiende kan ju samtidigt vara min fiende.

Btw. Demonstrerar dessa farliga muslimska män fortfarande över att de inte får stanna, våldta och stjäla i Sverige, eller vad är det frågan om?
Citera
2017-10-10, 01:16
Bannlyst
Vad blir Fittah Kaviaris nästa fail... jag menar drag? Är det att storma en flygplats eller bränna ner förvaret?
Citera
2017-10-10, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeathToFeminists
Vad blir Fittah Kaviaris nästa fail... jag menar drag? Är det att storma en flygplats eller bränna ner förvaret?

Min vän, varför känner du dig svag? Taggar utåt? Har du vaknat på fel sida? Khavari vår Malala sköter sig utmärkt och kämpar för amnesti för ensamkommande. Hon har givit ungisverige så mycket.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Citera
2017-10-10, 04:19
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeathToFeminists

Vad gjorde hennes idol Hitler? Antagligen blir det ikeamord och lastbilsjihadism ungisverige lär fortsätta med sieg heil När Adolf Khavari blivit statsminister får etniska svenskar verkligen passa sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in