2017-03-03, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasmajan
Någon som har status på flickan? Hur mår hon i dagsläget?

Det man vet är väl det som stått i tidningarna. Hon har börjat på förskola men det är fortfarande väldigt ovisst om hon har några bestående men som kommer visa sig när hon blivit äldre.
Citera
2017-03-03, 22:33
Medlem
GM har relativt många ryska vänner på sin FB-sida. Vad betyder detta; är det spelkompisar som han har fått via nätet?
Senast redigerad av Palindromsekvens 2017-03-03 kl. 23:07.
Citera
2017-04-03, 18:41
Moderator
blomvattnares avatar
Undvik att bara posta en länk utan förklaring till hur den hör till trådens topic. Nyss postades en länk som dessutom gick till en artikel bakom betalvägg. Helt meningslöst med ett sådant inlägg.

Citera lite ur artikeln också. Dock inte hela texten eftersom det då strider mot regel 1.02.

/Mod
Citera
2017-06-01, 15:53
Medlem
Var sitter han? Nån som vet hur det är med honom, exfrun och den lilla flickan?
Citera
2017-09-23, 23:50
Medlem
På måndag ska man prata om fallet på Kalla fakta kl 20 på 4an
Citera
2017-10-08, 09:32
Medlem
dea1s avatar
Senaste avsnittet av Rättegångspodden tar upp det här fallet. Avsnittet släpptes idag och ska tydligen vara väldigt jobbigt att lyssna på.
Citera
2017-10-08, 19:38
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dea1
Senaste avsnittet av Rättegångspodden tar upp det här fallet. Avsnittet släpptes idag och ska tydligen vara väldigt jobbigt att lyssna på.
Ett av det jobbigaste avsnitt jag lyssnat på. Känner att denna man förtjänar dödsstraff. Inte ofta jag tycker det. 10år är vidrigt.
Citera
2017-10-08, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Ett av det jobbigaste avsnitt jag lyssnat på. Känner att denna man förtjänar dödsstraff. Inte ofta jag tycker det. 10år är vidrigt.

Ja jag håller med. Var gräsligt att höra först mamman berätta hur det gick till när Johan började gå bärsärk och ta dottern ifrån henne, hennes fasa och ångest när hon inte kunde rädda flickan. Och grannarna som inget gjorde! Sen fick man ju höra Johans sida av saken - och när man fick höra att han tänkt hoppa efter dottern när han kastat henne men inte vågat för att "ljudet när hon landade" var så obehagligt... fy fan. Det berörde mig illa.
Citera
2017-10-08, 20:43
Medlem
manskrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Ja jag håller med. Var gräsligt att höra först mamman berätta hur det gick till när Johan började gå bärsärk och ta dottern ifrån henne, hennes fasa och ångest när hon inte kunde rädda flickan. Och grannarna som inget gjorde! Sen fick man ju höra Johans sida av saken - och när man fick höra att han tänkt hoppa efter dottern när han kastat henne men inte vågat för att "ljudet när hon landade" var så obehagligt... fy fan. Det berörde mig illa.

Ja det var verkligen fruktansvärt. Jag blev otroligt berörd av mammans förtvivlan över att grannarna inte gjorde någonting. Hur kommer det sig egentligen? Varför följde inte någon av dem efter? Helt sjukt egentligen. Kan det ha varit två gamlingar?
Citera
2017-10-08, 21:41
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
De skärpte straffet till 12 år. För lite oavsett.
Citera
2017-10-08, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manskraft
Ja det var verkligen fruktansvärt. Jag blev otroligt berörd av mammans förtvivlan över att grannarna inte gjorde någonting. Hur kommer det sig egentligen? Varför följde inte någon av dem efter? Helt sjukt egentligen. Kan det ha varit två gamlingar?

Ja man undrar ju! Dom bara stod där och såg på när han slet till sig flickan, gjorde inget för att hjälpa mamman. Svårt att förstå. Visst kan man vara rädd att själv bli skadad - men det rörde sig om en bebis som han hotade att döda! Jag skulle inte vara så bekymrad över en eventuell smocka i det läget. Undrar hur de kände sig under rättegången, när mamman flera gånger upprepade hur hjälplös hon kände sig och att grannarna inte tänkte göra nåt för att ingripa.
Citera
2017-10-08, 22:53
Medlem
Och imorgon på kalla fakta får han gråta ut och berätta att han var tablettmissbrukare och inte kommer ihåg något......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in