Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Du jämför NMR-medlemmar med afrosvenskar i USA. Snacka om självmål. Om du inte förstår vad problemet är med att ha en politisk organisation som tar in "tidigare" kriminella så kan jag inte hjälpa dig.
Försök inte slingra dig, jag jämför inte NMRmedlemmar med negrer i USA. Jag kom med fakta om hur kriminella negrerna är i USA och frågade dig vad lösningen på problemet var? ska de helt isoleras ifrån samhället och aldrig mer kunna bidra till något?
NMRs brottsdömda medlemmar är enbart intressant om dom gjort någon olaglig handling när dem varit aktiva i organisationen.
Men eftersom du har sådan problem med kriminella i politiska organisationer. Varför skriker du inte högt om andra partiers kriminella medlemmar? Ta en titt på det här
http://www.bakom-kulisserna.biz/news/brottsdomda-7-kloverpolitiker/ Den är inte uppdaterad på några år så man kan nog fylla i den med ett par namn till nu.
Som jag skrev för ett par inlägg sedan, din svär är egentligen inte intresserade utav om personer i NMR är kriminella eller ej, ni sila mygg och svälja kameler.
Hade människor brytt sig om aktiva politiker som inte lever som dom lär, så hade det varit lynchning på varje torg dagligen i Sverige, men vi Svenskar knyter hellre näven i byxfickan.