2017-10-05, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Ett par ungdomar som blivit kristna här kommer utvisas om planet inte stoppas eller om MV inte ändrar sina beslut min vän.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Visst min kära vän - några har blivit kristna, några har blivit bögar - det finns säkert fler tips för att skapa fejkade verkställighetshinder - om och om igen Men det är ju ett eget val att dom då utsätter sig för en större risk, eller hur?
Citera
2017-10-05, 18:13
Medlem
Citat:
Ett par ungdomar som blivit kristna här kommer utvisas om planet inte stoppas eller om MV inte ändrar sina beslut min vän.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Det visar bara vilka falska individer Hazarena är som byter religion som kalsonger.Dom ljuger hela tiden och ännu har ingen av dom erkänt sina övergrepp och ofredanden-dom nekar fast man har dom på film idioterna.
Citera
2017-10-06, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roedstrumpa
Visst min kära vän - några har blivit kristna, några har blivit bögar - det finns säkert fler tips för att skapa fejkade verkställighetshinder - om och om igen Men det är ju ett eget val att dom då utsätter sig för en större risk, eller hur?

Men nu måste MV ta in ny information då dom konverterat min vän. Även protestera utanför förvaret. Det är livsfarligt för kristna och homosexuella i Afghanistan. Amnesty går nu ut i EU om morarorium för att stoppa utvisningar till Aghanistan. Vi pratar om barn/ungdomar med drömmar om att slippa förföljelse och tortyr/krig.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Citera
2017-10-06, 14:49
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Men nu måste MV ta in ny information då dom konverterat min vän. Även protestera utanför förvaret. Det är livsfarligt för kristna och homosexuella i Afghanistan. Amnesty går nu ut i EU om morarorium för att stoppa utvisningar till Aghanistan. Vi pratar om barn/ungdomar med drömmar om att slippa förföljelse och tortyr/krig.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Hur i helvete kan du vara så känslolös och självisk?
Klart gubbarna ska hem till sina fruar, familjer och släkt, och det är väl ändå inte för mycket begärt att dom deltar i återuppbyggnaden av deras eget land?
Citera
2017-10-06, 14:50
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Hahah så ni har lärt hazarerna att ljuga det är ingen hemlighet att ni sprider information hur man ska gå tillväga för att stanna blir många kristna och bögar bland hazarerna. Vilka kräk hazarerna är.
Citera
2017-10-06, 14:52
Medlem
Citat:

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Visst kära vän - det är livsfarligt i väldigt många länder. Enligt UNHCR är >65 miljoner människor just nu på flykt. Många från krigsdrabbade länder och från islamistiskt förtryck. Än fler drabbas av svält och undernäring. http://sv.wfp.org/node/16147 - Tycker du vi ska ta emot ALLA som "drömmer om att slippa förföljelse och krig"? Isåfall finns det nog många riktiga "barn" som skulle komma betydligt högre i prioritetslistan över hjälpbehövande. Det inser säkert även vår kära Praktjakt
Citera
2017-10-06, 14:55
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Risken är liten att männen utvisas funderar på att gambla och köpa en champagne som korkas upp om det blir ett positivt besked. Säpo bör hålla skattjakt med #visu under uppsikt.
Citera
2017-10-06, 15:01
Medlem
Det är livsfarligt att vara kvinna i Afghanistan.
Skicka hem killarna så do kan försvara sina familjer. Ta hit kvinnorna i stället.
Trots allt är hazarerna vidriga muslimsk kvinno förtryckare.
Citera
2017-10-08, 00:47
Medlem
Nu måste vi kämpa! Lägg in en extra växel. Massdeportering av barn/unga sker den 10:e.
Unga med tårar i blick och önskan att utveckla Sverige. Stoppa utvisningar till tortyr och död! Ung i Sverige protesterar innan partidebatten idag utanför SVT med blodiga kläder och kroppar.

"För ett par veckor sedan firade familjen Yasins 16-årsdag med lite mat, kakor och godis. Men det var inte hemma i lägenheten – utan i en åtta kvadratmeter stor cell i Migrationsverkets förvar i Märsta." /GP

http://www.gp.se/nyheter/sverige/deras-pojke-ska-utvisas-1.4707740

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Citera
2017-10-08, 00:51
Medlem
Citat:

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Kommer väl snart bli livsfarligt vara homosexuell i Sverige om islamiseringen fortsätter.
Citera
2017-10-08, 01:08
Medlem
Citat:
Nu måste vi kämpa!Unga med tårar i blick och önskan att utveckla Sverige. Stoppa utvisningar till tortyr och död! Rymdkram.

hahahahaha - näää du måste vara ett skämt - en karikatyr av en hazarkramare
Citera
2017-10-08, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roedstrumpa
hahahahaha - näää du måste vara ett skämt - en karikatyr av en hazarkramare

Han är bara ett barn, blott 16 år. Att behöva fira sin 16:årsdag på förvar, liknande som kriminell anstår inte vårt land. Han har lärt sig svenska och rotat sig. Han har mycket att lära oss. Deporteringen bryter mot mänskliga rättigheter.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in