Citat:
Ursprungligen postat av
Browndawg
Det enda som är bekräftat är att han var benzo-torsk. Eller att han hade recept på diazepam rättare sagt.
Någon tumör eller sånt finns inte på kartan just nu, det är några som trott att han har det. Sen finns det även inlägg här inne där folk tror att han hade syfilis och att det gjorde att han sköt ihjäl 58 pers... ja du hör ju...
Ja, jag hör. Du återger inlägg fel. Jag "trodde/tror" inte att SP bestämt hade syfilis. Men, det skulle-kunna-vara ytterligare en långsökt förklaring, likt en hjärntumör. Är det så svårt att förstå att man försöker hitta förklaringar?
Jag länkade även till en artikel om just syfilis där det tydligt står att den senare fasen kan påverka det mentala och kan härma nästan alla mentalsjukdomar. (The great pretender) Vilket kan göra den drabbade arg, ilsken, ge depressioner och hallucinationer, etc. Precis som en hjärntumör. OM de inte hittar en tumör så kan dom alltid kolla blodet, ingen big deal precis. Men, även om han skulle lida av syfilis, som i en del fall inte yttrar sig förrens mot ålderns höst då obehandlad variant kan ligga latent i kroppen i årtionden. Så betyder det inte heller att han måste ha begått massakern pga infektionen.
Så du kan upphöra med din sarkasm och återgå till Fox n' Friends, där du säkert får höra allt det du behöver.