2014-11-28, 14:36
Medlem
Inte för att jag är nationalist, men jag trivs mycket bättre med att kanske bli misshandlad någon gång än att frugan blir våldtagen.

Mycket tacksam för svar!

Mera mera mera, en del pengar och framtid står ju på spel
Citera
2014-12-08, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperBatMan
Bump igen

Nu tittar även jag på Hässelby Strand.

Det är lite olika meningar om invandringen, men då jag har en blond sambo så vill jag ju inte att hon ska bli våldtagen varje gång hon lämnar byggnaden.

I övrigt vad jag hört om stället så verkar det som att det sattsas på området med nybyggnad av bostäder, centrum osv osv.

Men hur är det egentligen med packet?
Är det kyskhetsbälte och AIDS medicin i handväskan eller lungt?

Tacksam för snabbt svar! Skriver på på onsdag isf!

Ja men skärp dig, lol.
Senast redigerad av jimmyinho 2014-12-08 kl. 11:52.
Citera
2016-12-12, 01:58
Medlem
Segments avatar
Jag hade ärenden i Hässelby strand och Hässelby villastad idag. Detta var första gången jag var där, och jag blev positivt överraskad över hur fint det ändå kändes. Centrum kändes fräsht och hyfsat modernt, och lägenheterna nere vid vattnet med sjöutsikt och allt kändes som rena rama lyxlägenheterna. Visserligen var det mörkt, inte så mycket folk ute och fullt med snö, så det är möjligt att jag inte fick med mig hela bilden direkt.
Citera
2017-09-17, 11:40
Medlem
Bumpar tråden. Jag tittar på en lägenhet i Hässelby Strand precis vid Grimstaskogen, nära Mirabellbacken. Hur är det däromkring? Funkar det att bo där som ung kille utan barn?
Citera
2017-10-01, 00:58
Medlem
Tjabba! Bor där i närheten sen ca 2-3 månader tillbaka vid piongränd och jag trivs som fisken i vattnet.

Mycket sjyssta promenad och springstråk, 30 min med tuben till Tc och förvånansvärt lugnt, lugnare än vad man kanske trott när man flytta dit med tanke på allt man kan läsa på nätet (inte minst här)

Jag tycker iaf det var värt
Citera
2017-10-07, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002
Bumpar tråden. Jag tittar på en lägenhet i Hässelby Strand precis vid Grimstaskogen, nära Mirabellbacken. Hur är det däromkring? Funkar det att bo där som ung kille utan barn?

Nu är det 14år sedan jag flyttade från just Mirabell. men jag hade då inga problem med att vara ung kille och bo där.
Tog 5 minuter till tunnelbanan. Segt bo längst ut på linjen men det vet man ju innan.
Gratis parkering var ett stort plus
Väldigt lugnt i mitt hus. Jag och grannen var väl de enda under 60 kandes det som
Låg avgift. betalade runt 1600 för min 1a.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in