2017-10-07, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Väldigt imponerande faktiskt! Och som du säger, måste kännas skönt för de anhöriga, just huvudet liksom..

Usch jag kan bara inte släppa hur hemskt det är, fy fan, stackars Kim alltså. Peter madsen, jag vet inte, det enda som är positivt är väl att hans minne för alltid kommer vara rökt nu och att sanningen hur totalt inkompetent han egentligen är kommer ut. Hur trodde idioten att han skulle komma undan egentligen?

Och vilka pajaser och enorma luffare hans polare allt mer framstår som då de säger: "Nej. Peter är snäll. Han har aldrig visat några såna här tendenser".
Senast redigerad av sportisen 2017-10-07 kl. 13:40.
Citera
2017-10-07, 13:38
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus
feg och feg. vågar du ta ditt eget liv?

Apropå

Jag tror han har minutbevakning nu.
Citera
2017-10-07, 13:39
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heddasmatte
Jag vill påpeka att Kim Walls nära och kära ännu inte har en hel kropp att begrava. Armarna från hennes kropp fattas och man kommer fortsätta leta efter dessa delar.

att få tag på händerna kan vara användbart om t ex dna från peter finns under naglarna. vågar inte uttala mig om hur det är efter 2 månader i havsvatten.
Citera
2017-10-07, 13:39
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Apropå

Jag tror han har minutbevakning nu.

vadå får han ta del av media övervakningen i danmarks häkte?
Citera
2017-10-07, 13:40
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Och vilka pajaser hans polare allt mer framstår som då de säger: "Nej. Peter är snäll. Han har aldrig visat några såna här tendenser".
Skulle vilja höra hans "älskarinna" uttala sig. Hon verkade en aning vrickad.
Citera
2017-10-07, 13:40
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Säkert

Han vet att vi vet, so to speak.
Citera
2017-10-07, 13:41
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Det finns ju även möjligheten att hon själv körde kniven i sitt underliv 14 gånger, ungefär lika stor möjlighet som för dumheterna du förfäktar.

Citat:
Ursprungligen postat av Din farsas tand
NOT! den "möjligheten" finns inte på kartan. Han har hotat henne, bundit henne, strypt henne, styckat henne. punkt slut.

Men hur kan ni vara så säkra på detta? Han var trevlig, charmig och vältalig - kolla på någon av alla videos som finns på Youtube för sjutton! - han var "Kaptenen" (det är sexigt i en kvinnas ögon) och hon VILLE uppenbarligen vara ensam med honom. Annars hade hon frågat om hon fick ta med sig pojkvännen eller en kompis.
Citera
2017-10-07, 13:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Advokaten måste inte han informera om såna här saker, åtminstone efterkommande förhör efter fynd?

Nu är väl säcken mer eller mindre hopsnörd?
Sadistiskt sexmord, låter det som en talande beskrivning och den enda logiska idag?
Citera
2017-10-07, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Grunt vatten och begränsad areal.

Du glömmer två svenska likhundar, forskningsbåten Aurora med mycket avancerade sonarer och uthållighet.
Citera
2017-10-07, 13:46
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men hur kan ni vara så säkra på detta? Han var trevlig, charmig och vältalig - kolla på någon av alla videos som finns på Youtube för sjutton! - han var "Kaptenen" (det är sexigt i en kvinnas ögon) och hon VILLE uppenbarligen vara ensam med honom. Annars hade hon frågat om hon fick ta med sig pojkvännen eller en kompis.
Jag brukar inte ta sambon med mig till arbetet, gör du?
Citera
2017-10-07, 13:46
Medlem
Han beklagade sig i ett tidigt skede att det var slut med raket Madsen...Som.man bäddar får man ligga
Citera
2017-10-07, 13:47
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Advokaten måste inte han informera om såna här saker, åtminstone efterkommande förhör efter fynd?

Nu är väl säcken mer eller mindre hopsnörd?
Sadistiskt sexmord, låter det som en talande beskrivning och den enda logiska idag?

fynden igår talar i dagsläget för brott mot gfriftefrid

för att det ska tala för mord måste annan bevisning tillkomma. med lite tur har den redan tillkommit(obearbetad) eller så finns möjligheten att den tillkommer senare (efter bearbetning av fynden)
Senast redigerad av cossinus 2017-10-07 kl. 13:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in