2017-10-06, 21:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Haha det var väl han som var i Göteborg och skulle kämpa mot nazism/rasism? Kan han inte kämpa mot bidragsbedrägerier och urkundsförfalskning också?
Han bor i Munkedal och är under ett blåögt svenskt äldre pars vingars beskydd. Jag tror det är av dem han fick kamerautrustningen för 60 papp. Där ligger 23-åringen i deras inredda pojkrum och masturberar om nätterna...
Citera
2017-10-06, 21:40
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, innan alla blir upphetsade och förlorar förståndet här. Det kan vara förmildrande omständigheter när det gäller Amir. Han har säkert inte gjort något fel med uppsåt, det kan likaväl vara ett missförstånd någonstans. Photoshoppad bild på twitter osv. Ingen anmälan inlämnad? Inte enligt Emma iaf.

#vistårinteut

Rymdkram.

Så han har uppget fel ålder av misstag verkar hända hazarer mer än andra lider hazarer av dyskalkyli? Av någon anledning blev det ett fel som ger Amir fördelar Har han skrivits upp i ålder den rätta åldern har du gnällt som fan.
Citera
2017-10-06, 21:40
Medlem
Det skulle vara uppskattat om någon som kan persiska kunde översätta hemsidan.
Citera
2017-10-06, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Det skulle vara uppskattat om någon som kan persiska kunde översätta hemsidan.

Det är säkert ett missförstånd med kalender/dialekt. Deras kalender och dialekt kan vara olika min vän.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Citera
2017-10-06, 21:46
Moderator
Tinuviels avatar
Hanif Bali sammanfattar:
Citat:
Tesen från vänster är alltså att nån redan 2012 skapat blogg, FB och Google Plus-konto i hans namn o bild, där allt stämmer utom födelseår?
https://twitter.com/hanifbali/status/916380843005960192
Citera
2017-10-06, 21:48
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han bor i Munkedal och är under ett blåögt svenskt äldre pars vingars beskydd. Jag tror det är av dem han fick kamerautrustningen för 60 papp. Där ligger 23-åringen i deras inredda pojkrum och masturberar om nätterna...

haha han fnissar nog gott åt hur jävla naiva och lättlurade majoriteten av svenskarna är, man orkar inte ens bli arg längre. Detta är helt jävla sinnessjukt, man kan bara skratta åt eländet. Ser framför mig hur dom sitter och pratar och skrattar åt hur efterblivna svenskar är som kastar pengar och bostad på dom helt kravlöst och tycker synd om dom.
Citera
2017-10-06, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Det är säkert ett missförstånd med kalender/dialekt. Deras kalender och dialekt kan vara olika min vän.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Förstår din satir, men ifrågasätter inte Hanif Balis uppgifter om årtal m.m. Jag är mest nyfiken på innehållet på den där bloggen.

(Edit:stavfel)
Citera
2017-10-06, 21:58
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
haha han fnissar nog gott åt hur jävla naiva och lättlurade majoriteten av svenskarna är, man orkar inte ens bli arg längre. Detta är helt jävla sinnessjukt, man kan bara skratta åt eländet. Ser framför mig hur dom sitter och pratar och skrattar åt hur efterblivna svenskar är som kastar pengar och bostad på dom helt kravlöst och tycker synd om dom.
Klart det är bisarrt: 21-årig obekväm jävel flyr Iran, hamnar i Sverige, flyttar in hos tant o farbror, får mobil (billig), "tappar" den när han fattar den är billig - får ny, dyr, börjar åttan, hamnar vid barnbordet på släktkalaset, tafsar på Elivira 13 år, det tystas ner för pengarna måste rulla in, bor med egen ingång, har brudar, röker på, får TUT, säger han vill bli journalist - får kameror för 50 000:-, träffar handläggartanter som alla vill ligga med honom osv.

Varför skulle Amir tacka nej till detta drömliv/paradis?
Citera
2017-10-06, 22:37
Moderator
Tinuviels avatar
Hanif Bali igen:
Citat:
Observera att man kan fejka Blogspot-tidsstämplar. Men man kan inte fejka Google Plus-tidsstämplar. Bara att kolla upp.

Bloggen och Google Plus-kontot är sammankopplade.
Citera
2017-10-06, 22:45
Medlem
Från Amirs LinkedIn.
Som han tog bort i går kväll.
Men, jag tog skärmdump (kan tyvärr inte just nu vidarbifoga denna bild till er).
Där står det att han har arbetat som radio host (radioröst eller något annat dylikt) på Radio Faryad. com med startdatum oktober 2013.
De språk han kan tala är svenska, engelska och persiska.
Engelskan har han häromdagen erkänt på twitter att han kan inte så bra.
En annan sak som jag personligen har reagerat på
Är att han påstår att han kom hit ensam.
Men, han har en "syster" som bor i Stockholm eller i Trollhättan. Enligt det senaste twitter så var det Trollhättan hon var.
Denna så kallade "syster" fick avslag i somras 2017att få uppehållstillstånd här i Sverige. (källa tidningen Bohusläningen).
Samt hon fick nyligen sitt andra barn i förra veckan här i Sverige.
Senast redigerad av SingSing 2017-10-06 kl. 23:19. Anledning: Redigera
Citera
2017-10-06, 22:50
Medlem
Jag vet det kan vara äkta syster.
Men, ljuger man så mycket så är det troligen "syster" Amirs fru?
Citera
2017-10-06, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Hanif Bali igen:

Bloggen och Google Plus-kontot är sammankopplade.
Så han ljög om sin ålder, det har många gjort och när det kommit anmälan har det inte blivit någon ändring. Förstår inte att man kan vara så korkad att tro detta ändrar något. Face it, dom flesta hazarer är här för att stanna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in