2017-10-06, 17:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Vittnesmål från flera personer utan koppling till varandra.

jag frågade om det finns några som helst bevis - inte om det finns rykten på internet som du inte ens orkar länka till.. Att folk i en paniksituation som denna kommer med motstridiga uppgifter är fullt naturligt - folk kan för fasen inte ens beskriva den de blivit rånade eller våldtagna av i hälften av fallen pga chock..
Citera
2017-10-06, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Polisen har inga som helst bevis för att det var flera skyttar. Det har inte du heller. Men till skillnad från dig så går polisen inte ut och sprider en massa rykten när de inte har ens en minsta antydan till fakta som stöder tramset.

Menar du att det saknas vittnesmål om flera skyttar. Har inte du hört rösterna på filmerna och hur uppfattar du skottljuden

Om du missat detta så kanske du inte skall anklaga andra för mindre kloka beteenden, du själv slår allihop
Citera
2017-10-06, 17:49
Medlem
Citat:
jag frågade om det finns några som helst bevis - inte om det finns rykten på internet som du inte ens orkar länka till.. Att folk i en paniksituation som denna kommer med motstridiga uppgifter är fullt naturligt - folk kan för fasen inte ens beskriva den de blivit rånade eller våldtagna av i hälften av fallen pga chock..
Se inlägg #197.
Citera
2017-10-06, 17:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Menar du att det saknas vittnesmål om flera skyttar. Har inte du hört rösterna på filmerna och hur uppfattar du skottljuden

Om du missat detta så kanske du inte skall anklaga andra för olika mindre kloka beteenden, du själv slår allihop

Se mitt svar ovanför ditt inlägg.. Självklart kommer det förekomma mängder av motstridiga uppgifter efter en såddan här händelse - allt annat vore närmast otänkbart. Eko, förvirring, panik...

Det jag efterfrågade var bevis, typ skotthål med fel ingångsvinkel, tomhylsor, efterlämnade vapen, ögonvittnesuppgifter och filmer på andra skyttar osv osv..
Citera
2017-10-06, 17:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Se inlägg #197.

Wow - en brud som lagt upp ett clickbait som t.o.m. nästan alla i kommentarsfältet hånar.. jamenvisst..
Varför finns det inga uppgifter om skadade eller ens skador på det hotellet?

Det jag efterfrågade var bevis, typ skotthål med fel ingångsvinkel, tomhylsor, efterlämnade vapen, ögonvittnesuppgifter och filmer på andra skyttar osv osv..
Citera
2017-10-06, 17:52
Medlem
sonny crockets avatar
Citat:
Accepterar du detta som bevis på att det skjöts på fler hotell och/eller att vad som vistats i media inte var hela sanningen?
https://www.youtube.com/watch?v=6V_gS9ythDQ
Citera
2017-10-06, 17:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonny crocket
Accepterar du detta som bevis på att det skjöts på fler hotell och/eller att vad som vistats i media inte var hela sanningen?
https://www.youtube.com/watch?v=6V_gS9ythDQ

haha, nej... en tjej som pratar - påstår saker - inga vittnen - ingen panik - inga skott - inga skadade - inga skotthål.. Snarare bevis för att det INTE var skottlossning på Bellagio..
Citera
2017-10-06, 17:56
Medlem
sonny crockets avatar
Citat:
haha, nej... en tjej som pratar - påstår saker - inga vittnen - ingen panik - inga skott - inga skadade - inga skotthål..
Kolla hela. Hon pratar med en vakt och en hotellanställd också.
Citera
2017-10-06, 17:57
Medlem
Citat:
Se mitt svar ovanför ditt inlägg.. Självklart kommer det förekomma mängder av motstridiga uppgifter efter en såddan här händelse - allt annat vore närmast otänkbart. Eko, förvirring, panik...

Ljud, är det inte bevis, ljudupptagningar från massor av filmer. Det styrks av vittnesmål, vi kan exempelvis höra och se hur förvirrade de är eftersom skotten verkar komma från olika ställen
Ljuden matchar heller inte med de vapen man hittade i hotellet

Vad anser du vara bevis?
Citera
2017-10-06, 17:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonny crocket
Kolla hela. Hon pratar med en vakt och en hotellanställd också.

Har kollat hela, Bellagio var inte enda hotellet under "lockdown" efter skjutningarna, det betyder inte att det sköts där..
Citera
2017-10-06, 17:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Ljud, är det inte bevis, ljudupptagningar från massor av filmer. Det styrks av vittnesmål, vi kan exempelvis höra och se hur förvirrade de är eftersom skotten verkar komma från olika ställen
Ljuden matchar heller inte med de vapen man hittade i hotellet

Vad anser du vara bevis?

Har du svårt att läsa?

skrämda människor som troligen feltolkar ekon är inte bevis..
Citera
2017-10-06, 18:03
Medlem
Citat:
Har du svårt att läsa?

skrämda människor som troligen feltolkar ekon är inte bevis..

Jag blir iofs inte förvånad över din argumentation och jag vet hur det kommer se ut från dig i tråden.
Finns det bevis för att det bara var en skytt enligt dig? Vad är det som än så länge bliivt bevisat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in