2017-10-06, 13:39
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Har de låtit en tullhund sniffa på de där väskorna, kan man fråga sig.

Det var en intressant fråga
Citera
2017-10-06, 13:57
Medlem
Felstavning

Verkar ju som att nidsidan som nu är borttagen innehöll en hel del ledtrådar. Grekisk tragedi.
Senast redigerad av Hemma97322 2017-10-06 kl. 13:58. Anledning: Felstavning, autokorr
Citera
2017-10-06, 14:05
Medlem
Från wiki...:

Alla skådespelare var män. De hade stora övertydliga masker och säckiga kläder för att synas. Maskerna var komiska för komedin och mer allvarliga för tragedin. De förstärkte också rösten på skådespelaren genom att munöppningen var trattformad. Genom att byta masker kunde en skådespelare spela många roller. Vid tragedierna hade de höga platåskor. När en man skulle spela en kvinnlig roll använde han lösbröst. Man hade nästan aldrig mer än tre skådespelare på scenen samtidigt; däremot fanns det en kör i bakgrunden som kommenterade det som hände.

Kören var ju först HP-sekten, men nu är det vi...
P är en person, de andra två är de som vet vad som hände, vet var kroppen är. En av dessa spelar två roller och har i sin oskyldiga roll skvallrat till något, därav ryktet.
Citera
2017-10-06, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maff1a
Han har slängt iväg dem i uppgivenhet innan han tog sitt liv tyvärr , varför skulle han bära runt på dem ?

Men varför kom han på helt plötsligt att han skulle ta livet av sig i närheten utav Hallsbergs station.?
Ingen hade ju sagt eller gjort något dumt just då.?
Och att han gick av på fel station,menar du att det skulle vara skäl nog för att döda sig själv.
Nee skulle inte tro det.....
Citera
2017-10-06, 15:20
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Har de låtit en tullhund sniffa på de där väskorna, kan man fråga sig.

Du menar för att utesluta brott?

Skulle de inte först kolla om det fanns andra indikationer på om det skulle vara nödvändigt? Känns inte så troligt om de inte misstänker brott, tycker jag.
Citera
2017-10-06, 16:11
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
nu finns det en ny sida på facebook från "vad hände P" gruppen !
https://www.facebook.com/Vad-h%C3%A4nde-med-Patrik-Linfeldt-1482794551810007/?ref=page_internal

ungefär samma skit igen !

Tack!
Jag skrev ju, att det verkade vara samma personer bakom den sidan, som bakom de andra nidsidorna!
där kom bekräftelsen!
Citera
2017-10-06, 16:21
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
nu finns det en ny sida på facebook från "vad hände P" gruppen !
https://www.facebook.com/Vad-h%C3%A4nde-med-Patrik-Linfeldt-1482794551810007/?ref=page_internal

ungefär samma skit igen !

Förordet verkar vara borttaget...
Citera
2017-10-06, 16:35
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Förordet verkar vara borttaget...

nej då det finns kvar men ganska långt ner postat för ca 6 timmar sen
Citera
2017-10-06, 18:13
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Tack!
Jag skrev ju, att det verkade vara samma personer bakom den sidan, som bakom de andra nidsidorna!
där kom bekräftelsen!

Jag hoppas innerligt att du har rätt att det är samma personer bakom samtliga nidsidor.
Citera
2017-10-06, 21:58
Medlem
Men jag tror inte han är död och jag tror hans familj och vänner vet det.. Därav tystnad
Citera
2017-10-06, 22:37
Medlem
Jag tror nog det jag med.
Ju mer jag läst och tänkt på detta tror jag att P känt ångest inför att åka hem. Han har varit hemifrån länge. Ska åka hem snart. I maj . Mått dåligt över det och kamrater och lärare har reagerat på att han blivit låg. P har satt sig på tåget och ska hem mot sin vilja.
I Hallsberg har han tagit mod till sig och dragit.
Vart vet vi inte. Någon vet kanske?
Vill inte spekulera i om det var hans pappa som hade ett hårt grepp om honom eller inte?
Ja så tänker jag.
Citera
2017-10-06, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohprost
Men jag tror inte han är död och jag tror hans familj och vänner vet det.. Därav tystnad

Men varför skulle de dölja det? Finns ju liksom inget att tjäna på det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in