2017-10-06, 14:17
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
MK måste lära sig ordet respekt och ödmjukhet. Ingen ungdom är illegal under asylprocessen. Efter 4 avslag och överklagande blir det ofta put, även i Märsta när dom demonstrerade utanför förvaret så ändrade sig MV och gav Qasim tut i sista minuten. Både Amir och Fatemeh har tut/put. Efter 4 avslag och verkställighetshinder uttömda så blir en papperslös och kan gömmas till ny lag inträder och asyl kan då sökas igen. Nu blir det påtagligt för politikerna på Söndag vad avvisningar leder till, många kameror kommer vara utanför SVT och bevaka. SD har som tur är bara 12,9 % och med MKs brist på respekt och medmänsklighet blir det färre som stöder SD. MK bör lära sig om moral och följa lagarna i landet.

"Den logiska konsekvensen vore att dessa debattörer var först ute att kräva Mattias Karlssons avgång i dag. Gränsen för om en representant är lämplig att förhandla med borde rimligen vara passerad när han hänger ut omyndiga ungdomar som terrorister – baserat på att deras etnicitet." / Expressen

https://www.expressen.se/kultur/ide/dags-att-krava-mattias-karlssons-avgang/

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Du pratar om att följa lagarna och i nästa sekund inte följa lagarna överklaga och utpressa sig kvar i landet, gömma sig, du uppmanar till kriminalitet. Du och ni aktivister bör lära er om moral, ödmjukhet och respekt så fort nazisthucklet och Iran-Amir visar sig stärks SD.

Tack för jobbet du gör för SD bättre valarbetare kan SD inte önska.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-10-06 kl. 14:21.
Citera
2017-10-06, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaff...
Vänsterextremisterna anser sig väl ha mer nytta av unga män när de kommer till våldsanvändning för sin röda revolution.
Omskurna stackars somaliskor är inte mycket att ha när det gäller att slåss.

Därför som jag mår fysiskt illa av batikhäxor tror inte att empty nest syndrome kan förklara batikhäxornas ömmande för vuxna män som görs till barn så fort den svenska gränsen är passerad enkom sex och pengar verkar vara drivkraften. Batikhäxorna skiter fullständigt i riktiga flyktingar batikhäxor utvisar gärna flickorna till en på riktig säker död floskler som blir verklighet. Den selektiva godheten från människor som inte är speciellt goda tramsjakt, Kinna Skoglund med flera är dagens nazister.

Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Min tes varför VISU är inte intresserad av dessa två flickor som är inte myndiga.
De har väl inte rätt kön, de är inte ljusa i hyn och för religiösa i sin religion.
Feminism har mer eller mindre försvunnit på vänsterns repertoar.
Då de har svårt att stötta vänsterkvinnorna i partiledningen och även får de kritik att de använder härskarteknik.
Citera
2017-10-06, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Militanta visu lär ännu en gång lyckas. Gissar på att terroristerna lär attackera polis och ställa till kaos.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=477833609267470&id=2998714537 30354

Vi har lyckats stoppa många utvisningar och vissa i sista stund. Nu kraftsamlar vi och tar nya tag.

(FB) Ett 20-tal afghanpojkar utvisas i kväll. Batiktanterna protesterar.

Tänk på hur dom måste må nu min vän, skräcken och förtvivlan. Det nya som sker är MVs nya taktik som gör det svårare. Dom får inte ens ha mobilerna i förvaret. Omänskligt och anstår inte ett land som Sverige.

#vistårinteut

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-10-06 kl. 14:45.
Citera
2017-10-06, 14:43
Medlem
Bra start i det nya landet när Svensson fått nog anklagas Svenssons för att vara elaka, inhumana och snåla av hazarerna 59 miljarder låg migrationsverkets budget på för 2016 ca 49.3 miljarder fick försvaret. Det nya självklara när afghaner inte har asylskäl är att skylla på att migrationsverket saknar kunskap. Nazisthucklet gör sig än mer osmaklig.
Citera
2017-10-06, 14:47
Medlem
Citat:
Vi har lyckats stoppa många utvisningar och vissa i sista stund. Nu kraftsamlar vi och tar nya tag.

(FB) Ett 20-tal afghanpojkar utvisas i kväll. Batiktanterna protesterar.

Tänk på hur dom måste må nu min vän, skräcken och förtvivlan. Det nya som sker är MVs nya taktik som gör det svårare.

#vistårinteut

Rymdkram.

Klart de är rädda bluffen avslöjades och personerna ska ut. Ni är bara ett gäng militanta nazister förhoppningsvis har Säpo koll på er. Du påstår att du är kunnig så då vet du att barn inte utvisas vuxna män som ljugit om åldern utvisas. Om miv gör det svårare för er nazister att stoppa är det bara positivt tyvärr isoleras inte den illegala helt innan utvisningen och kan kontakta omvärlden och er nazister för råd, ska jag säga att jag tar den i tvåan för att stanna tar den i tvåan samtidigt som jag ber till Allah eller jag menar gud.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-10-06 kl. 15:13.
Citera
2017-10-06, 15:11
Medlem
Något intressant är att yngre tonårsflickor från olika kulturer, som min tonårsdotter umgås med.
Har genomskådat dessa ensamkommande flyktingkarlar.
De säger att de är skumma.
Till och med en tonårsflicka från Afghanistan säger det.
Då är det helt fantastiskt att äldre personer inte ser det. Som dessa flickor ser!
Ps. Påminner mig om Kejsarens nya kläder.
Där ett litet barn säger sanningen.
Senast redigerad av SingSing 2017-10-06 kl. 15:27. Anledning: Redigera
Citera
2017-10-06, 15:26
Medlem
Citat:
Dom får inte ens ha mobilerna i förvaret. Omänskligt och anstår inte ett land som Sverige.
Rymdkram.
Menar du att det är "omänskligt" att inte "ens" få har tillgång till mobil/dator när man bor i ett förvar? Eller i ett fängelse. Hur många i världen tror du har råd med ständig uppkoppling på nätet? Vem betalar? - Än har det gudskelov inte gått så långt att nätuppkoppling 24/7 är en mänsklig rättighet
Citera
2017-10-06, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Något intressant är att yngre tonårsflickor från olika kulturer, som min tonårsdotter umgås med.
Har genomskådat dessa ensamkommande flyktingkarlar.
De säger att de är skumma.
Till och med en tonårsflicka från Afghanistan säger det.
Då är det helt fantastiskt att äldre personer inte ser det. Som dessa flickor ser!
Ps. Påminner mig om Kejsarens nya kläder.
Där ett litet barn säger sanningen.

Jämnåriga barn och tonåringar har en förmåga att se skillnaden speciellt om man har ett annat ursprung då ser man nog inte genom politiskt korrekta glasögon. Det är en enorm skillnad på en tjej eller kille på 15år och en 30årig man.

Jag har ett vagt minne av att en kille som inte kunde ett ord svenska och knapphändig engelska kom till min skolklass i sjuan för att gå tre år. Det här var på tiden då apatiska och ensamkommande var okänt. Nu i efterhand när ensamkommande kommit upp i diskussion är jag rätt säker på att han åtminstone var tio år äldre killen var den enda i min klass bland killar med mustasch och skägg På den tiden tyckte jag att det var märkligt att han slängdes in i en klass när han inte kan språket misslyckades givetvis. Fick aldrig ut så mycket om bakgrunden Pakistan sa han i alla fall. Det var två killar som var utanför som umgicks med honom annars var han rätt utfryst. Jag kan tänka mig att det berodde på att han såg äldre ut och inte kunde kommunicera så bra.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-10-06 kl. 16:09.
Citera
2017-10-06, 18:01
Medlem
sherms avatar
En F!a skriver i Aftonbladet,

Citat:
Vindarna isar genom min kropp, det är oktober nu. Regnet smattrar mot presenningen vi spänt över oss och en kille några meter bort hulkar av ångest. Han och de andra vet inte om de får gå klart sina gymnasieprogram, de kan inte fokusera i skolan. Allt som snurrar i huvudet är det uppenbara, om de kommer leva om en månad eller inte.

Älskade vän, jag ser hur glöden försvinner ur dina ögon. Jag ser hur lagen som riksdagen klubbade igenom långsamt kväver er alla.

Han kollar ut över torget och ser hela världen. Han ser de orangea flytvästarna som stramar runt barnens magra armar. Han ser flickan som skriker och ser sin mamma dras ner i det mörka havet. Förlåt, förlåt för att vi gör så här mot dig.
http://www.aftonbladet.se/debatt/a/lBR6A/jag-ser-gloden-lamna-mina-vanners-ogon

Citera
2017-10-06, 18:03
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm

Tänk dig de där jävla nötterna författande någon motion i Riksdagen. Försäljningen av skämskuddar till övriga i plenisalen hade ökat tusenfalt.
Citera
2017-10-06, 18:05
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm

Bland det mest patetiska jag har läst! Det råder ingen ovisshet, de ska utvisas från Sverige ... punkt slut.
Citera
2017-10-06, 18:23
Medlem
LaScalas avatar
Jag undrar varför de ska komma blodmålade till partiledardebatten på söndag?
Allting handlar inte om hazarena.

Nu släpps ämnena för Agendas partiledardebatt som sänds på söndag. Välfärd, sjukvård, klimatet och trygghet är rubrikerna för vad partiledarna ska diskutera.

Vad ska blodmålade hazarer där och göra? Protestera mot välfärden? Tryggheten? Sjukvården?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in