2012-10-08, 16:24
Medlem
Roxanas avatar
E&S - BDSM, fetischism & CO /mod
Citera
2014-07-28, 17:11
Medlem
xtrftw1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Confusio
Vi gör inga solo-äventyr, utan är tillsammans alltid. Om killen är ful, så blir inte min fru upphetsad, och då blir det inget. Hur snygg tjejen än är.

Kan aldrig tänka mig att varenda person på ett Swingersparty kan tycka att alla andra är snygga?
Någon borde bli utelämnad ensam medans alla andra knullar som djur.. :O
Citera
2014-07-28, 17:19
Medlem
TattooedFuckers avatar
Var på Par i Hjärter i Solna för nåt år sen med en polare . Skitställe . Totalt slöseri på tid och pengar
Citera
2014-07-31, 05:56
Medlem
Förklara vad som inte var bra, istället för att häva ur dig något intetsägande.

Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker
Var på Par i Hjärter i Solna för nåt år sen med en polare . Skitställe . Totalt slöseri på tid och pengar
Citera
2014-12-01, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Har ni varit på en sån där typ av swingerparty, där kvinnorna ska plocka en bilnyckel ur en glasburk och den nyckeln som tillhör den mannen ska hon ha sex? (som man har sett i amerikanska filmer)

vilken film är de ifrån :3
Citera
2014-12-01, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sorbriquet
Vad jag sett och upplevt själv till min besvikelse.
Jag har ganska höga krav på folk jag ligger med då jag själv ser någorlunda bra ut. Alltså har jag ingen lust att ligga med en grabb som inte har någorlunda magrutor, håravfall, röker, är i övre medelåldern osv. Och det verkar inte direkt finnas gott om dem.
Jag har inte sett en enda hittills. Sen är alla så förbaskat försiktiga, jag vill ju ha någon som frustar av välbehag, inte som försiktigt tar för sig för att han är rädd att hans fru ska bli svartsjuk.

hus ka du förvänta dig magrutor om han röker?
hur ska dina krav gå ihop-?
Citera
2014-12-03, 12:16
Medlem
Underdarks avatar
Jag och min flickvän är också Swingers på vårt vis.
Det är härligt!

Vi gör alltid saker tillsammans, aldrig att vi går iväg i andra rum och sätter på någon, utan mer att vi kanske har tre- eller fyrkanter med andra personer. Det fungerar toppen både för vår sexualitet, välmående och förhållande(som har hållit i flera år) ^^
Citera
2015-05-01, 16:24
Medlem
QintusJohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker

Säker på att du pratar om rätt klubb?
PiH är bara för "äkta" par för utom vissa undantagskvällar/nätter.
Citera
2017-10-05, 09:35
Medlem
Teleslingas avatar
Så jäkla synd att TS slutade svara i tråden och tycks ha haft låg aktivitet här det senaste året. Jag hade gärna velat höra honom svara på den mängd intressanta frågor som ställts. Det är mycket relevanta frågor! TS, kom tillbaka
Citera
2017-10-05, 10:18
Medlem
Jag och min fru är swingers så jag kanske kan svara på nån fråga eftersom TS verkar ha tagit timeout...
Citera
2017-10-05, 10:42
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Jag och min fru är swingers så jag kanske kan svara på nån fråga eftersom TS verkar ha tagit timeout...
hur känns det om ni t ex har en trekant med en till man och du sprutar först?
Sen ser du honom spruta ner din fru, i....
Vart får dom spruta?
eller är det endast kondom som gäller?
Har ni regler? så som att alltid göra allt tillsammans?
Läste tidigare ett inlägg från dig om att frun din vill träffa en man på egen hand?
Citera
2017-10-05, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.LincoN
hur känns det om ni t ex har en trekant med en till man och du sprutar först?
Sen ser du honom spruta ner din fru, i....
Vart får dom spruta?
eller är det endast kondom som gäller?
Har ni regler? så som att alltid göra allt tillsammans?
Läste tidigare ett inlägg från dig om att frun din vill träffa en man på egen hand?

Vi har haft trekant med en till man några gånger, ibland har jag sprutat först och ibland den andre mannen. Vissa gånger har vi hållt på ganska länge dvs. jag eller han har kunnat ladda om. Jag tycker inte att det varit nåt problem. Dock har vi pratat om hur det skulle kunna bli om det är en uthållig rackare som aldrig kommer, då kan jag bryta om jag tycker att det går för långt, det är ju den andre mannen som är gäst på våra villkor.

Aldrig sprut i fittan, det är vår deal att det är vår privata grej.

Kondom alltid med singelmän, vissa par som vi umgås med och känner väl skippar vi kondom med.

Regler är att endast jag får knulla henne analt och som sagt sprut i. Vi gör allt tillsammans i den mening att vi är i samma lokal, ibland delar vi på oss och hon är med nån/några och jag med andra. Men oftast är vi i samma konstellation eller intill varandra i ett partnerbyte t.ex.

Det där med att hon vill träffa en annan man har inte hänt än, och just nu är det inte aktuellt. Vi pratade om det ett tag men det var mest fantasier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in