Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Jag pratar inte om tekniken utan om premissen. Att det finns pengar att tjäna på att sälja en 'snuff-film'.
Jag 'orkade läsa till slutet'.
Jag behöver inte redovisa källor, för jag är öppen med att det är mina påståenden, inte fakta. Men du kan exv läsa om snuff movies på engelska Wikipedia.
Återigen, jag tror uppgifterna om snuff-filmer på hårddisken är felaktiga. Jag är rätt söker på att det är filmer från mord och tortyr som mexikanska drogkartellen utfört.
Obs endast mina påståenden nu alltså.
Jag bad om hjälp (inte en spydig recension) angående om Madsen kunde skickat en snuff från Ubåtstornet.
Utan att lämna spår, så att polis kan lägga vantarna på inspelade bevis av styckningen.
Alla hitintills har sagt att det går men ingen tycks veta hur.
Jag frågade alltså om teknik inte efter förutsättningarna att tjäna pengar på det.
Dessutom är mindre viktigt i detta sammanhanget då det handlar om att undanhålla bevis.
Eftersom att jag tror att PM ville spara det på film för att återuppleva det om och om igen
samt dela det med likasinnade.
Varför filmar mexikanska drogkartellen tortyr och mord?
För att sälja det sedan som snuff? Men det finns ju inga pengar att tjäna på det enligt dig.
Eftersom polisen ser så allvarligt på det så verkar det vara tortyr av sexualsadistisk karaktär.
Angående ditt påstående. Smily betydde skämt.
Så långt har jag kommit i kväll att jag vet att PM inte kan ha skickat det med Tor pga "att det är satans långsamt."
Folk är snabba med att vara spydiga men kommer sällan med konstruktiva lösningar på ett problem.