Fick det här på PM, och det känns som att det snarare tillhör tråden än min inbox.
Citat:
Ursprungligen postat av 1907.Skane
Du har lyckats. Jag kan inte skriva. Och jag håller inte på samma klubb som dig så även om jag kunde så hade jag inte velat få dig att inse sanningen.
Vi är Helsingborgs IF.
Ni kan helt enkelt dra åt helvete (ja, han som portade mig från flashback är en av dina bajenbögar)
Han påstår alltså att
jag har fått honom bannad, och även fast han inte alls verkar vara det så förstår jag inte hur jag skulle ha kunnat bidra till det bara genom att fråga honom hur hans våldsverkande gynnar hans idrottsförening.
Jag noterar även att han menar att han hade kunnat få mig att förstå hur huliganbråk gynnar en idrottsklubb, men eftersom jag tillhör en annan klubb så hade han inte velat ge mig insikt även om han hade kunnat. Jag tolkar det som att han är orolig att jag ska återgå till scenen när jag väl förstår hur bra det är för en idrottsförening att det boxas i dess namn, för som helsingborgare vill man ha så lite och så dåligt motstånd som möjligt med tanke på att de får stryk i vilket fall som helst.
Jag börjar fundera på om den här pågen överhuvudtaget är en helsingborgssupporter, eller om det är en malmöit som trollar för att få helsingborgarna att framstå som ett större skämt än de redan gör på egen hand.