Citat:
Ursprungligen postat av
FreeOJ
Du får utveckla vad du menar med kurder?
Men magkänsla är att mannen vid flygplats som enligt polisen kallas för Gambino inte är kurd dock... Järfällagänget som LA arresterades med är ju blandad kompott dem också...
Ok nej jag kanske snöat in på något slags "kurdspår" likt Hans Holmer eller nåt
Men det är ändå mycket krim kring kurderna runt LA, familj och vänner. Sen det ihärdiga ryktet att "Lejonet blev uppätet av sina egna", kan denne Lanko sägas vara ett lejon t.ex? Om inte så undrar man varför dessa uppgifter spridits med så stor iver....det bara känns som kurdtaktik för mig.
Tillägg: Även själva mordet känns mycket kurdiskt för mig, varför inte bara möta upp MA på en lite avskild plats och skjuta honom där? Eller i alla fall innan han blir sedd av multipla personer i MAs bil? Istället ska det intrigeras, käkas middag och skojas och flabba innan han gör slag i saken. Finns det någon koppling mellan LAs fängslade bror och MA kanske? Eller någon mördad kompis/släkt som MA varit inblandad i? Lite hederskänsla över det hela med alla vittnen, som om att han vill att alla ska veta vem det var som mörda MA men ändå komma undan med hjälp av brist på bevis.