2017-10-05, 00:35
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Varför skulle bilder från övervakningskamerorna finnas uppe (läs: ute på nätet)? Allting som sker i polisens utredningen läcker inte ut. Det har heller inte skett skottlossningar från olika våningsplan, det finns åtminstone inga bevis för detta. Man behöver inte vara psykopat för att begå massmord.

Det finns inte heller några vittnesmål om att han burit väskor. Det finns inte några upplagda för allmänheten att skåda bevis, vilka borde vara uppenbara i form av vittnesmål från andra på hotellet / personal osv osv.

Kolla igen om du inte är blind så ser du att det kommer mynningseld från ett våningsplan som absolut inte är det som är angivet att Paddock var på.

Nej man behöver inte vara psykopat för att begå massmord, men du skulle vara uppmärksammad om du samlat en hel jävla arsenal med vapen som du lärt dig skjuta och får in dem på hotellet och utför det dåd han gjort. Finns mer som talar mot att det officiella narrativet inte stämmer än vad som håller för det.
Citera
2017-10-05, 00:36
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Kolla LVMPDs twitter:

https://twitter.com/LVMPD/status/915689724169224192

När är det, 2 vår tid? Orkar inte räkna efter själv.

Herregud jag läste just kommentarerna på den där twitter saken. Är ju värre teorier där än här inne.

Ska finnas något kvitto där det står två frukost eller nåt? Har du sett det kvittot?

Iofs, en frukost räcker inte åt mig heller, brukar ta två av allt...
Citera
2017-10-05, 00:38
Medlem
tuffkatts avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Wnn-GvRPh-w

Bra längre video där man får en ganska bra överblick över hur mycket det sköts.
Citera
2017-10-05, 00:38
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Jag förstår inte hur ni kan svälja det officiella narrativet eller berättelsen med hull och hår
Har det ens skett?

Finns Las Vegas på riktigt?

Hur vet du det? Det är bara en kuliss.
Citat:
utan att ifrågasätta varför inte bilder från övervakningskameror finns uppe ?
Varför skulle det?

Och när de kommer ut, hur vet du att de är från detta tillfället och inte CIAs julfest från 1998 när de firade att WTC rasat. Tre år tidigare än nyheten ens släpptes.
Citera
2017-10-05, 00:44
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Herregud jag läste just kommentarerna på den där twitter saken. Är ju värre teorier där än här inne.

Ska finnas något kvitto där det står två frukost eller nåt? Har du sett det kvittot?

Iofs, en frukost räcker inte åt mig heller, brukar ta två av allt...

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=QuaXRrf8v2A

från 12 sekunder ungefär har du liten sammanfattning om det

Kvittot är dessutom från den 27/9 i hans namn och rum. Polisen sa han checkade in den 28/9

Lyssna inte på hans övriga dravel bara, om du inte gillar konspirationer.
Citera
2017-10-05, 00:44
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
https://www.youtube.com/watch?v=Wnn-GvRPh-w

Bra längre video där man får en ganska bra överblick över hur mycket det sköts.

Denna video hade 80 views när du satte upp den här. Jag har en viktig fråga åt dig, hur fan hittade du den så snabbt? Har den legat uppe före också?

Det här är ju otroligt.

Det står klart "gate 28". Nu fattar jag varför polisen pratar om "gates" på polisradion. Någon ville ha det till att "gate 7" var på hotellet
Citera
2017-10-05, 00:45
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Det finns inte heller några vittnesmål om att han burit väskor.
Och vad tror du det beror på? Det är ett hotell, de flesta människor bär väskor på ett hotell. Dessutom vet vi inte ens om det är Stephen som har burit upp väskorna.
Citat:
Det finns inte några upplagda för allmänheten att skåda bevis, vilka borde vara uppenbara i form av vittnesmål från andra på hotellet / personal osv osv.
Vilka bevis syftar du på? Det finns redan flera bilder som har läckt ut.
Citat:
Kolla igen om du inte är blind så ser du att det kommer mynningseld från ett våningsplan som absolut inte är det som är angivet att Paddock var på.
Det är inte mynningseld. Läs tråden, snälla.
Citat:
Nej man behöver inte vara psykopat för att begå massmord, men du skulle vara uppmärksammad om du samlat en hel jävla arsenal med vapen som du lärt dig skjuta och får in dem på hotellet och utför det dåd han gjort. Finns mer som talar mot att det officiella narrativet inte stämmer än vad som håller för det.
Han har köpt ett vapen i taget under en 11-månadersperiod i olika delstater, detta är helt lagligt och väcker ingen uppmärksamhet hos myndigheterna.
Senast redigerad av Libertarismus 2017-10-05 kl. 00:48.
Citera
2017-10-05, 00:47
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Denna video hade 80 views när du satte upp den här. Jag har en viktig fråga åt dig, hur fan hittade du den så snabbt? Har den legat uppe före också?

Det här är ju otroligt.

Det står klart "gate 28". Nu fattar jag varför polisen pratar om "gates" på polisradion. Någon ville ha det till att "gate 7" var på hotellet

Jag fick upp den på rekommenderat när jag gick in på youtube för ett par minuter sedan. Den lades nog upp nyss!
Citera
2017-10-05, 00:50
Medlem
CelenoIIs avatar
Vet inte om det nämnts eller om så är fallet här, men det går utmärkt att köpa begagnade vapen från privatpersoner och då krävs inga kontroller eller registreringar i många stater, även Nevada fram till november 2016.
Citera
2017-10-05, 00:50
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Dåren Alex Jones har publicerat vad han påstår är Paddock efter han tagit sitt liv på det här hotellet.
Mattan är samma, men sen vet man ju inte direkt. I alla fall ser han skabbig ut om det nu skulle vara multimiljonären Paddock.

Länk till artikeln?
Citera
2017-10-05, 00:51
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Jag fick upp den på rekommenderat när jag gick in på youtube för ett par minuter sedan. Den lades nog upp nyss!

Jävlar hur det pepprar. Och folk verkar inte fatta allvaret ännu där, då flera går i lugn takt. Men polisen skriker ju "shots fired" och skriker att folk ska springa och ta skydd.

Denna video verkar filmad med en vettig mobil också, och inte med en brödrost.

Om jag får invända lite bara så verkar den som filmar vara en meter längre än alla andra.
Citera
2017-10-05, 00:52
Medlem
Lootpack23s avatar
Det med att han hade monterat upp kameror för att kunna övervaka om nån kom. Jag tycker det låter lite mysko, finns det nått fall med övervakning av detta slag? tänkte på folk som blir gissla osv då borde ju även dom gjort nått liknade. Vad jag vet så minns jag inget annat fall där GM använt övervakningskamror
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in