Citat:
Ursprungligen postat av
Finkan
Det där med att andra skulle ha kastat sig framför främlingar tar jag med ett helt saltkar. Känner man till den mänskliga naturen så vet man att sådana hjältar är väldigt sällsynt. Män skyddar sina nära och kära vilket man kunnat läsa om men att någon ska ha kastat sig framför främlingar låter som en myt.
Sedan så skulle nog du reagera precis likadant som Bilzerian. Är man smart så flyr man undan ett sådant scenario, speciellt när man befinner sig i en "gun-free-zone" och någon skjuter på en med automatvapen.
Sedan så behandlar Bilzerian kvinnor precis så som dom ska behandlas, framförallt den typen av kvinnor som hänger på Bilzerian. Du verkar vara en sån där beta-hane som tror att han får ligga av att alliera sig med feminister. En liten Quisling.

Din största idol, din lilla betahane är en vältränad navyseal-tränad som alltid har vapen på sig han skulle väl kunnat fixa biffen? Lite pang pang från din stora idol och så skulle du fått ännu mer bilder från din största idol så att du kunde flämtat hela natten framför bilder på kvinnor som Blizzerian visar dig.
Ska vi vara sakliga misslyckades du FATALT då du började generalisera lite hipp om happ om vad jag har för feels och åsikter. Vad jag inte gillar är faktiska betacucks som gillar personer som blizzerian.
VARJE sund person och speciellt det du kallar för alfahanar ser direkt ner på en person som påstår sig vara militär om han inte är det. ÄR det inte ganska stor sak i USA om man utger sig för att vara militär men inte är det? Stolen valor och skit.
Det hela blir bra komiskt när det är trumpgillandebetacucks som generellt sett älskar vapen och militären och samtidigt har en mytoman som Blizzerian som största runkidol. Nu generaliserar jag, betacucks, så inga autistiska raserisammanbrott mot mig här nu!