2017-10-04, 20:33
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Nu ska vi se. Rednecks? Om vi ägnar oss åt favoritsysslan grovt generaliserande så borde väl Rednecks vara anhängare av Trump ja.
Att konsertens åhörare bestod av rednecks tror jag inte att jag sett någon pålitlig källa på ännu.
Döda: en ledig polis, en kvinnlig brandman, en manlig sjuksköterska, en fiskare från Alaska, en veteran, en lärare från Kalifornien, en lastbilsförare, en nyutexaminerad student...
...ja du kan ju kolla igenom listan och se om de finner gemensamma nämnare hos offren.
http://edition.cnn.com/2017/10/02/us/las-vegas-shooting-victims/index.html

ANTIFA gjorde ett uselt jobb här.

Ja fel av mig att generalisera, Country musik är ju verkligen något vänstern går och tittar på på konsert.

Skulle mördaren bry sig om sina offers arbete?! du försöker ju bara att relativisera bort att det är en grupp som tillhör en ytterst vit kultur som har blivit attackerade här.
Citera
2017-10-04, 20:34
Medlem
Finkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
jag visste inte vem den här Dan va förrns igår, men det han sa var väl typ "a girl next to me got shot in the fucking head"?

Fö förstår jag inte varför vi diskuterar det här mansbarnet Dan? hans klipp tillför ju ingenting? eller har jag missat nånting?

Finns två klipp som han lagt ut på sin twitter som visar skotteld från lägre våningar.

https://twitter.com/DanBilzerian/status/914793975478870016
Citera
2017-10-04, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Folk letar efter motiv, anledning.
Dom har inte fattat att folk kan göra detta av ren djävulskap. Ingen konstigt ovanligt eller märkvärdigt med det.
Vi ser dagligen brott som begås av denna anledning. För att man kan.

Som Chris Rock sa efter Columbine: whatever happened to crazy?
Citera
2017-10-04, 20:36
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Senaste på Alex Jones Show just nu: Brodern till mördaren har något i örat så han hör vad han ska svara när de intervjuar honom på TV.

Det känns väl lite överdrivet men helt ärligt är det något väldigt skumt med brodern. Kanske inte rent konspiratoriskt men han talar ju fan inte sanning och det ser vem spm helst.
Citera
2017-10-04, 20:36
Medlem
ElvisFans avatar
Inte läst tråden på 200 inlägg, kanske någon redan varit inne på detta men kan det vara fejk? Någon har mördat den misstänkte GM, skjutit festivaldeltagarna och dragit innan polisen kom eller det kanske är omöjligt? Sköt han när polisen var utanför?

Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Han måste ju ha släpat upp de flesta vapnen samma dag eller så har han nekat städning under hela vistelsen vilket säkert händer då och då utan att personalen larmar. I sviterna betalar man för diskretion.

Han kan väl haft vapnen i väskor? Städpersonalen skall inte gå igenom folks bagage...
Citera
2017-10-04, 20:38
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggetabowdit
Det jag kan se på polisens bild är att det sitter en mynningsdämpare påskruvad en -muzzle break och inte en muzzle hider.

Bild på muzzle break:
https://www.rainierarms.com/surefire-muzzle-brake-for-m4-m16-rifles-and-variants-556/?nosto=nosto-page-product1

Exakt, men det fattar inte vissa personer som inte kan något om vapen. För dem är det samma som att man inte se mynningsflamman.
Citera
2017-10-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Nej. Det enda som vet i nuläget är polisen inte funnit något motiv.

Nja, det enda vi vet är att polisen inte delgett allmänheten någon information om ett eventuellt motiv. Alltså oavsett vad dom vet eller inte.

Polisen kommer såklart inte släppa någon info innan dom klarlagt stora delar av vad dom vet i detalj.

En milsvid skillnad från vad du påstår.
Citera
2017-10-04, 20:39
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Ja fel av mig att generalisera, Country musik är ju verkligen något vänstern går och tittar på på konsert.

Skulle mördaren bry sig om sina offers arbete?! du försöker ju bara att relativisera bort att det är en grupp som tillhör en ytterst vit kultur som har blivit attackerade här.
Av en tillika vit gubbe. Påstå gärna att offren är rednecks och Trump -supportrar. Vi får väl se om Paddock mot alla odds var en vänsterextremist, nu när han tyvärr inte är muslim.
Citera
2017-10-04, 20:39
Medlem
Finkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell
Blizzerian är känd som en stor auktoritet på hur man bemöter kvinnor om man är lite av typen mgtow-fanboy typen.

Blizzerian sa bokstavligen att han såg en tjej bredvid sig bli skjuten i huvudet och han såg hjärnan hänga ut.
Sedan gick han hem då han inte hade något att tillföra. Medan andra sägs ha kastat sig framför främlingar för att rädda dem. Men 2017 är det fortfarande Dan Blizzerian som är the good guy.

Det där med att andra skulle ha kastat sig framför främlingar tar jag med ett helt saltkar. Känner man till den mänskliga naturen så vet man att sådana hjältar är väldigt sällsynt. Män skyddar sina nära och kära vilket man kunnat läsa om men att någon ska ha kastat sig framför främlingar låter som en myt.

Sedan så skulle nog du reagera precis likadant som Bilzerian. Är man smart så flyr man undan ett sådant scenario, speciellt när man befinner sig i en "gun-free-zone" och någon skjuter på en med automatvapen.

Sedan så behandlar Bilzerian kvinnor precis så som dom ska behandlas, framförallt den typen av kvinnor som hänger på Bilzerian. Du verkar vara en sån där beta-hane som tror att han får ligga av att alliera sig med feminister. En liten Quisling.
Citera
2017-10-04, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell
Blizzerian är känd som en stor auktoritet på hur man bemöter kvinnor om man är lite av typen mgtow-fanboy typen.

Blizzerian sa bokstavligen att han såg en tjej bredvid sig bli skjuten i huvudet och han såg hjärnan hänga ut.
Sedan gick han hem då han inte hade något att tillföra. Medan andra sägs ha kastat sig framför främlingar för att rädda dem. Men 2017 är det fortfarande Dan Blizzerian som är the good guy.

Man ska nog ta allt han säger med en stor nypa salt, han lever trots allt på att få uppmärksamhet! Sen stod han uppe vid sidan om scenen och såg konserten där han var helt skyddat ifrån skytten. Att någon bredvid honom blev skjuten och att han dessutom såg hjärnan på denne borde vara högst osannolikt.
Citera
2017-10-04, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finkan
Det där med att andra skulle ha kastat sig framför främlingar tar jag med ett helt saltkar. Känner man till den mänskliga naturen så vet man att sådana hjältar är väldigt sällsynt. Män skyddar sina nära och kära vilket man kunnat läsa om men att någon ska ha kastat sig framför främlingar låter som en myt.

Sedan så skulle nog du reagera precis likadant som Bilzerian. Är man smart så flyr man undan ett sådant scenario, speciellt när man befinner sig i en "gun-free-zone" och någon skjuter på en med automatvapen.

Sedan så behandlar Bilzerian kvinnor precis så som dom ska behandlas, framförallt den typen av kvinnor som hänger på Bilzerian. Du verkar vara en sån där beta-hane som tror att han får ligga av att alliera sig med feminister. En liten Quisling.

Din största idol, din lilla betahane är en vältränad navyseal-tränad som alltid har vapen på sig han skulle väl kunnat fixa biffen? Lite pang pang från din stora idol och så skulle du fått ännu mer bilder från din största idol så att du kunde flämtat hela natten framför bilder på kvinnor som Blizzerian visar dig.

Ska vi vara sakliga misslyckades du FATALT då du började generalisera lite hipp om happ om vad jag har för feels och åsikter. Vad jag inte gillar är faktiska betacucks som gillar personer som blizzerian.

VARJE sund person och speciellt det du kallar för alfahanar ser direkt ner på en person som påstår sig vara militär om han inte är det. ÄR det inte ganska stor sak i USA om man utger sig för att vara militär men inte är det? Stolen valor och skit.
Det hela blir bra komiskt när det är trumpgillandebetacucks som generellt sett älskar vapen och militären och samtidigt har en mytoman som Blizzerian som största runkidol. Nu generaliserar jag, betacucks, så inga autistiska raserisammanbrott mot mig här nu!
Senast redigerad av OvanligtSpeciell 2017-10-04 kl. 20:52.
Citera
2017-10-04, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
WOW, Hjarntumor. Om denna man ar en Trumphatare kommer vi aldrig fa veta sanningen. Alla mojliga forklaringar kommer att komma men absolut inte att han hatar Trump.
Nu spekulerar jag liksom hjarnkirurgerna.... Hans flickvan med ett pass fran Australien har blivit nekad inresa i USA sa han blev galen.
Men det motsager sig lite pa grund av att mannen skickade ivag henne innan dadet enligt familjen i philli.
Mannen ar en Hi roller gambler och skickade 100.000 dollar till ej angiven kontohavare innan dadet.

Hon har aldrig blivit nekat att inresa. Dessutom om du läste lite nyheter så är det bekräftat att han skickade pengarna till hennes konto på Filippinerna.

Jag vet inte inte varför jag svarar en idiot som dig, men jag ångrar redan dessa 45 sekunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in