2017-10-04, 16:52
Medlem
Men for helvete lagg ner vapensnacket. MOTIVET???????
Citera
2017-10-04, 16:52
Medlem
Fuggetabowdits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Strobljuset blinkade ANDRA DAGAR så sköt han då också? Strobljusen är riktade mot hotellet.

Blinkandet kom inifrån ett fönster. Prova glasögon.
Citera
2017-10-04, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Vilka avgörande omständigheter syftar du på ?

Att bilderna vi ser visar nästan ingenting till höger om skottgluggen, tomhylsor kastas normalt flera meter, ändå ligger det en ansenlig mängd på bilderna vi ser.

Sen har vi faktumet att det finns NOLL bilder innifrån den andra skottgluggen, det kan ligga 10 000 tomhylsor där såvitt vi vet, eller 0 st. svårt att dra slutsatser med så stora avgörande faktorer helt okända.
Citera
2017-10-04, 16:54
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggetabowdit
Bildbevis på att de ligger där, tack. Eller ska du rita dit tomhylsorna?

Bildbevis på att dom inte ligger där, tack.
Citera
2017-10-04, 16:55
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Vi får börja leta om han var en av Hillery Clintons antivapenanhängare. Det måste gå att få veta mer om hans bakgrund några år bakåt. Var han Demokrat som såg en chans att uppnå två syften döda republikaner och jävlas maximal med NRA och Donald Trump på samma gång.

Snubben har ju ägt vapen i decennier, varför skulle han vara anti vapen helt plötsligt?
Citera
Medlem
Fuggetabowdits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
https://www.youtube.com/watch?v=7RpvVwsodHE

Punkten som blinkar är blå på din video. På taxichaffisens video var den vit/gul.
Citera
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metoukor
Att bilderna vi ser visar nästan ingenting till höger om skottgluggen, tomhylsor kastas normalt flera meter, ändå ligger det en ansenlig mängd på bilderna vi ser.

Sen har vi faktumet att det finns NOLL bilder innifrån den andra skottgluggen, det kan ligga 10 000 tomhylsor där såvitt vi vet, eller 0 st. svårt att dra slutsatser med så stora avgörande faktorer helt okända.

Där är jag med dig. Men med tanke på vad sheriffen sa igår om läckorna lär vi inte få se något mer från brottsplatsen.
Citera
2017-10-04, 16:56
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Om man äger 47 jävla vapen som man köpt på sig under 20 år så har man inte ett modest vapenintresse.

Kanske i någon rednecks värld men inte i min värld.

Dessutom hade inte brodern pratat med MGM på ett halvår så dom verkar inte haft en optimal relation direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Lazybones
Enligt brodern så hade han ett par tre handeldvapen och kanske något gevär. Jag vet inte om jag tycker att det är så blygsamt om jag ska vara ärlig. Dessutom har brodern gjort gällande att de inte stod varandra speciellt nära, så varför skulle han ha koll?

Lyssnar ni inte på broder Eric eller tror ni han ljuger?

Han säger sig ha hjälpt GM att flytta och baserar sin info om antalet vapen på det. Dessutom säger han sig veta om GMs intressen. Eventuellt Vapenintresse är nyväckt.
Citera
2017-10-04, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Men for helvete lagg ner vapensnacket. MOTIVET???????

Håller med.
Hittills finns det väl inget runt GM som kan förklara detta dåd. Väldigt konstigt faktiskt.
Citera
2017-10-04, 16:58
Medlem
Flying.Swines avatar
Citat:
Blinkandet kom inifrån ett fönster. Prova glasögon.
Du är på fel del av forumet, du kan hålla dig i konspirationsforat. Det jag skriver är FAKTA, nåt som ni flat earth-nissar inte fattar.

Stroben sitter utomhus.
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Punkten som blinkar är blå på din video. På taxichaffisens video var den vit/gul.
Men lägg ner snacket nu. På samma direktsändning som jag kollade på för några timmar sedan så blinkar det gult i flera fönster. Det är Las Vegas, det blinkar. Punkt slut.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Lyssnar ni inte på broder Eric eller tror ni han ljuger?

Han säger sig ha hjälpt GM att flytta och baserar sin info om antalet vapen på det. Dessutom säger han sig veta om GMs intressen. Eventuellt Vapenintresse är nyväckt.

Så det är någon annan som har köpt vapen under 20 år i hans namn menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in