2017-10-02, 15:22
Medlem
1907.Skanes avatar
Det ser verkligen inte ut som WM.
Citera
2017-10-02, 17:48
Medlem
Hur är potentialen för en utomstående som inte har någon relation till de stora lagen att få vara med och veva? Vad tycker ni/de aktiva om att man tar kontakt eller helt enkelt hänger på under matchens gång alternativt på krogen innan/efter? Av de få videos jag sett så är ju vissa grupperingar upp emot 150-200 pers gåendes ibland, alla dessa kan ju knappast vara aktiva i en firma så jag antar att detta är likasinnade som bara hoppas på trubbel för kvällen?
Citera
2017-10-02, 17:51
Medlem
1907.Skanes avatar
Så vitt jag kan förstå finns det inga kriterier över huvud taget för att vara med i KGB så jag skulle föreslå att du slår på allt kring Södermalm, för det kommer garanterat att vara KGB som du slår på. Sen är det i och för sig bara KGB som du kan gå med efter det för det är de som är ett glatt kompisgäng.
Citera
2017-10-02, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1907.Skane
Så vitt jag kan förstå finns det inga kriterier över huvud taget för att vara med i KGB så jag skulle föreslå att du slår på allt kring Södermalm, för det kommer garanterat att vara KGB som du slår på. Sen är det i och för sig bara KGB som du kan gå med efter det för det är de som är ett glatt kompisgäng.

Undviker helst att associera mig med KGB, av vad jag förstått så består dom av blattar och vänsterextremister.
Citera
2017-10-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Undviker helst att associera mig med KGB, av vad jag förstått så består dom av blattar och vänsterextremister.

Bästa beskrivningen av KGB jag hört på länge
Citera
2017-10-02, 18:21
Medlem
erikp121s avatar
GRU är en etniskt svensk organisation för de med Bajenhjärta. Har vunnit (på walkover) mot WM, FB och DFG.
Citera
2017-10-02, 18:44
Medlem
1907.Skanes avatar
Nä. Men hata bajen. Och kommunism.
Citera
2017-10-02, 19:35
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Jag tror att det handlar om teddybjörnar. Man kramar dem och ger dem till barnen. Sen när de blir hungriga så kan man skala en morot och ge till dem innan maten blir färdig.
Varför kan du inte bara förklara på vilket sätt du anser att det gynnar helsingborgs if att deras huliganer bråkar med andra huliganer? Tror du att truppen sitter i omklädningsrummet och snackar om att deras huliganer vunnit en fight(vilket dock är högst osannolikt när det gäller frontline), peppar varandra och känner att eftersom "deras" huliganer boxats i deras ära så ska de ta i extra mycket för att visa sin uppskattning?

Jag vet att du inte kan komma med någon vettig förklaring, det är därför du fjantar dig mer än vad en tönt som du redan gör helt naturligt. Men jag tar för givet att du vill knäppa en föredettingfjant som mig på näsan, så varför inte överraska mig och skriva en enligt dig logisk förklaring?
Citera
2017-10-03, 12:30
Medlem
Doodis avatar
Fick det här på PM, och det känns som att det snarare tillhör tråden än min inbox.

Citat:
Du har lyckats. Jag kan inte skriva. Och jag håller inte på samma klubb som dig så även om jag kunde så hade jag inte velat få dig att inse sanningen.

Vi är Helsingborgs IF.

Ni kan helt enkelt dra åt helvete (ja, han som portade mig från flashback är en av dina bajenbögar)

Han påstår alltså att jag har fått honom bannad, och även fast han inte alls verkar vara det så förstår jag inte hur jag skulle ha kunnat bidra till det bara genom att fråga honom hur hans våldsverkande gynnar hans idrottsförening.

Jag noterar även att han menar att han hade kunnat få mig att förstå hur huliganbråk gynnar en idrottsklubb, men eftersom jag tillhör en annan klubb så hade han inte velat ge mig insikt även om han hade kunnat. Jag tolkar det som att han är orolig att jag ska återgå till scenen när jag väl förstår hur bra det är för en idrottsförening att det boxas i dess namn, för som helsingborgare vill man ha så lite och så dåligt motstånd som möjligt med tanke på att de får stryk i vilket fall som helst.

Jag börjar fundera på om den här pågen överhuvudtaget är en helsingborgssupporter, eller om det är en malmöit som trollar för att få helsingborgarna att framstå som ett större skämt än de redan gör på egen hand.
Citera
2017-10-03, 18:24
Medlem
Deatheads avatar
Var kommer detta att videon (https://www.youtube.com/watch?v=mTf8Y4XiUVQ&feature=youtu.be&t=37s) Oh MY ears are ringing!!! dom som attackerar somaliern (Enligt Nordfront som har namn) i afa är fotbollsgrabbar? Är det ett antagande för inga andra vågar slåss eller finns det någon sanning i ryktet? Gillar den långe killen som får däng. Han e fan en hjälte! Killen med huva som skriker horunge likaså även om han backar för va en omöjlig situation. Synd inte fler slöt upp mot afa packet. Men fet cred till dom 4-5 som våga gå mot en stor flock afa djur. För även hört Järningsmännen/Gais yngre (heter dom detta ännu?) var o skrek mot NMR.
Citera
2017-10-03, 22:26
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathead
Var kommer detta att videon (https://www.youtube.com/watch?v=mTf8Y4XiUVQ&feature=youtu.be&t=37s) Oh MY ears are ringing!!! dom som attackerar somaliern (Enligt Nordfront som har namn) i afa är fotbollsgrabbar? Är det ett antagande för inga andra vågar slåss eller finns det någon sanning i ryktet? Gillar den långe killen som får däng. Han e fan en hjälte! Killen med huva som skriker horunge likaså även om han backar för va en omöjlig situation. Synd inte fler slöt upp mot afa packet. Men fet cred till dom 4-5 som våga gå mot en stor flock afa djur. För även hört Järningsmännen/Gais yngre (heter dom detta ännu?) var o skrek mot NMR.

Den videon som du länkade var bekräftad att det inte inte rörde sig om firma killar för ett bra tag sedan. Som sagt vanligt folk som stod vid sidan och tröttnade.

Med tanke på att många göteborgare var ute i rörelse den dagen, så förvånar det mig inte ifall några firma killar också varit i området. Inget jag vet någonting om dock. I nordfronts liveuppdatering framkom uppgifter om att någon huligan gruppering skall ha attackerat afa vid ett annat tillfälle än videon du länkade, dock verkar ingen veta om något sådant stämmer.

Men videon är lite övertjatad nu...
Citera
2017-10-03, 22:53
Medlem
baragnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaleo97
Den videon som du länkade var bekräftad att det inte inte rörde sig om firma killar för ett bra tag sedan. Som sagt vanligt folk som stod vid sidan och tröttnade.

Med tanke på att många göteborgare var ute i rörelse den dagen, så förvånar det mig inte ifall några firma killar också varit i området. Inget jag vet någonting om dock. I nordfronts liveuppdatering framkom uppgifter om att någon huligan gruppering skall ha attackerat afa vid ett annat tillfälle än videon du länkade, dock verkar ingen veta om något sådant stämmer.

Men videon är lite övertjatad nu...

Det var några box under dagen och i alla slog antifascister ner nazister. Ingen som känner till något om att någon firmagruppering attackerat "Afa".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in